Όλα ξεκινάνε με το πρώτο κλάμα στην γέννα.
Από εκεί και πέρα όλοι τα θέλουν όλα στην πέννα.
Πρέπει να περπατήσεις για να κατακτήσεις.
Πρέπει να μιλήσεις ώστε την μάνα με το στόμα ανοιχτό να αφήσεις.
Πρέπει να δείχνεις καλή διαγωγή έτσι ώστε οι παιδαγωγοί να μην σου κρίνουν την ανατροφή.Έπειτα θα πας δημοτικό να ξεκινήσεις μια ζωή στην οποία θα εύχεσαι να ήσουν παιδί.
Θα κάνεις παρέες, φίλους.
Κάποιοι καλοί και κάποιοι δολοφόνοι ψυχροί.
Θα πληγωθείς αλλά θα σκεφτείς πως όλα γίνονται για το καλό σου προσπαθώντας να κρατήσεις χαρούμενο τον εαυτό σου .Κάποια στιγμή θα πας στο λύκειο, έχεις μεγαλώσει πλέον.
Θα δεις μια κοπέλα, θα την ερωτευτείς και το χέρι της θα θες να ζητήσεις.Θα θες να της προσφέρεις ότι μπορείς αλλά άμαθος που θα είσαι θα μπερδευτείς και θα χαθείς.
Όταν δεν είναι μαζί σου θα είσαι στο σκοτάδι και θα την φαντάζεσαι δίπλα σου, μετά θα την βλέπεις και στον ύπνο σου μέχρι που θα έρθει η στιγμή να την ξανά δεις στον ξύπνιο σου .
Οι γονείς σου από την άλλη θα σε πιέζουν να διαβάζεις, το παιχνίδι της ζωής μη χάσεις και πάλι στο σκοτάδι κάτσεις.
Εσύ θα κάνεις ότι μπορείς αλλά πάλι θα κριθείς ώστε να παραμείνεις επιμελής.
Κάποια στιγμή η πίεση θα συσσωρευθεί και θα θες να σκάσεις αλλά θα έρθει η στιγμή το άλλο σου μισό να ξανά δεις και θα θες να ζεις...
YOU ARE READING
καθημερινότητα
Non-Fictionκείμενα- ποιήματα που αφορούν την καθημερινότητα αρκετών ανθρώπων