1'|"ilk kurban"

138 9 9
                                    

Kan, ceset, kesici cisimler, argo ve daha fazlasını içeriyor. Bazılarınız için tetikleyici içerik olabilir.
İlerideki bölümlerden etkilenebilirsiniz

İyi okumalar


*****


"Hayır ben vazgeçtim"

Hoseok, korkusuna yenik düşüp hastaneye girdikleri kapıya koştu

"Asish,tanrı aşkına bu sikik kapı açılmıyor"

Arkadaşının isyanına karşı hepsi birden arkasını döndü, gerçekten açılmıyordu
Hahahah hay aksi...

"Hoseok senide sikerim yalanınıda, lütfen şakalarını daha sonraya sakla"

"Taehyung aptal mısın sen? Niye şaka yapayım, açılmıyor işte. Kaldık bu sikik hastanede"

"Nasıl açılmıyor o kapıdan girdik ya biz-"

"Bu kadar eğlence yeter mi çocuklar?"

Nerden geldiği belli olmayan sesin ardından bir kahkaha koptu

Şimdide hepsi buz kesmiş birbirlerine bakıyorlardı.
Nerden gelmişti bu ses?
Ya da şimdi ne olacaktı?
Yoksa bütün bunları bir kenara bırakıp buraya gelmekle ne kadar büyük bir hata yaptıklarını mi düşünmeleri gerekiyor du?

"Ahaha çocuklar korkmayın, artık benim hastanemde olduğunuza göre benim benim kuralların geçecek "

Hepsi ne konuşabiliyor ne de hareket edebiliyor, yaşadıklarını sindiremeden nerden geldigi bilinmeyen bir ses daha yükseldi

"O zaman size kurallarımdan bahsedeyim hm?,
Kural 1:bana itaatsizliğin sonucu ölümdür, unutmayın burda acıma yok. Anladığınızı umuyorum ve ilk görevinizi söylüyorum"

"Sen, kim taehyung ilk kurban sensin "
Konuşmanın ardından yine bir kahkaha patlatmışdı o adam.

"Kim Taehyung, ilk gorevin koridorun ilk odası. Odaya gir,hemen şimdi.
Ve sen jeon jungkook, kameranı aç ve taehyung'u çekmeye başla. Sonuçta video için buradasınız değil mi?"

Taehyung bunun bir şaka olmasını dileyerek odaya doğru adımladı hemen arkasından da jungkook,
Odanın kapısının önüne gelmeleri çok uzun sürmedi çünkü oda hemen karşılarındaki oda idi.

"Şimdi hemen kapıyı açıyorsun Taehyung ve sende Asla kamerayı bırakmıyorsun jungkook, unutmayın dediklerimi yapmazsanız ölürsünüz "

Taehyung sabır dilercesine kapının koluna eline attı, kalbinin ritmi hızlanırken heyecanla kapının kolunu aşağı indirdi.
Bunun bir şaka olduğunu içeride onu bekleyen arkadaşları olduğuna inanarak kapıyı açtı Taehyung ancak gördüğü manzara onu yanılttı.

Taehyung ani gelen mide bulantısı ile ağzını tuttu içeride yüzü bir bez ile örtülmüş bir çok yerinden bıçaklanmış vucudu kanla kaplı cesete bakarken kusmamak için kendini zor tuttu. Hala yaralarından oluk oluk kan akan  cesede daha fazla bakmamak için gözlerini kapadı ve bir adım geriledi.

"Sana olan süprizimi beğendin mi Taehyung? Eminimki kim olduğunu gördünde daha çok sevineceksin, hadi git ve yüzündeki kumaş parçasını kaldır "

Taehyung olduğu yerde kaldı, yaşadığı şok ile bunun bir şaka olmadığını anladı. Hala hareket etmemesine karşı sinirlendiğini belirten bir konuşma yaptı pislik adam

"Taehyung sana tam 10 saniye veriyorum eğer 10 saniye içinde kumaş parçasını kaldırmazsan hepiniz ölürsünüz!"

Sona doğru yükselen ses ile anlaşılmıştı pislik adamın kızdığı.
Taehyung yapmak ve yapmamak arasında gidip gelirken geri sayım başladı

"10"

Bu sefer sadece taehyung değil hepsinin kalp ritmi arttı,yaşadıklarını adranelinden kusacak duruma geldiler.

"9"

Taehyung sonunda bir adım attı içeriye doğru,atmalıydı çünkü arkadaşlarının ölmesine izin veremezdi.

"8 "

Bir adım daha attı

"7"

Ve bir adım daha

"6"

Ve sonuncu adım.

"5" 

Artık odanın tamamıyle içindeydi taehyung,zaten küçük olan odada sadece bir çalışma masası vardı.

Yerde yatan cesede göz gezdirdi Taehyung,ağlamamak için zor dururken yere diz çöktü. Bir eli ile yerden destek alırken diğer eli Yerde yatan kadının yüzündeki kumaş parçasına usulca uzandı.

Göz ucuyla arkasına baktığı zaman jungkook'un onu hala eski yerinde kamera ile çektiğini gördü ve hemen onun arkasında ise diğer arkadaşları,  nasıl bir manyak adamdı bu?

Taehyung Tüm cesaretini topladı ve kumaş parçasını tek hamlede çekti.
Çektiği anda bir hıçkırık duyuldu.
Yerde yatanın biricik annesi olduğunu idrak etmesi çok uzun sürmedi.
Hemen sonra ağlamaya başladı Taehyung.

annesini öldürmüşlerdi.

Taehyung annesine dokunmak istedi ama yapamadı,canını acıtmaktan korktu. Zaten yeterince acıtmışlardı biricik annesinin canını. Sadece annesinin güzelim saçlarını okşadı usulca ağlayarak.

"Kural 2:ağlarsan ölürsünüz "

7 YouTuber |btsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin