Rok 1864 - PROMĚNA

97 5 2
                                    

"Dnes k nám přijíždí slečna Pierce!!" Řekl Damon a usmál se na mě a Stefana. "My víme bratře". Odpověděla jsem mu a usmála jsem se. Pak jsem odešla do pokoje a přišel za mnou Stefan. A sedl si vedle mě na postel, chytil mě za ruce a spustil "Kdyby se cokoliv stalo tak jsme v tom spolu. Vždycky a navždycky". "Vždycky a navždycky" odpověděla jsem a usmála jsem se na Stefana. Slyšeli jsme přijíždět kočár tak jsme se rozběhli k oknu.

"Přijela slečna Pierce" zařval na nás Damon a my jsme seběhli dolů. Vyběhli Damon a Stefan mě chytli za ruce a šli jsme. Když jsme uviděli slečnu Pierce všichni jsme se spolu uklonili a ona s námi vešla do našeho zámečku a šla do svého pokoje........

"Katherine už je tady měsíc" řekla jsem si ráno v mysli. Skoro nic se za ten měsíc nestalo samé bály. Postupně jsem přišla na to že se oba moji bratři zamilovali do Katherine a já si sní začala rozumět a tykat.

Už zapadalo slunce a Katherine za mnou a bratry přiběhla že jde ven jestli nepůjdeme sní. Všichni jsme si řekli že bude sranda tak jsme s ní šli, slunce už úplně zapadlo a ona nás vedla někam daleko, někam na louku a my jsme už nevěděli kde jsme. Začala jsem mít strach protože jsem dnes zaslechla otce jak s někým mluvil a říkal že jsou ve městě upíři ale na upíry jsem s bratry nevěřila tak jsem se uklidnila. A najednou jsme v úplné tmě, nic ani nikoho nevidím a někdo mi násilím narval nějakou tekutinu do pusy. Pak už nevím co se dělo dál vzbudila jsem se když vyšlo slunce.........

Stefanie SalvatoreKde žijí příběhy. Začni objevovat