Частина 2

161 30 3
                                    

— Що за маячня? – обурилася Кейлін не на жарт перелякавшись.

Вона спробувала вивільнити руки, але знову зазнала невдачі. Грубий метал ще більше вп'явся в її зап'ястя, від чого на очах виступили сльози. Капітан Данкан не здригнувся, відблиск свічки танцював на його гострих щоках, відкидаючи фігуристу тінь. Здавалося, він свято повірив у те, що перед ним стоїть справжня відьма. Або ж просто беззаперечно шанував і дотримувався наказів монарха. Тому, Кейлін була впевнена: він убезпечив себе комплектом дерев'яних хрестів, святої води та гілочкою тирличу. Останні зі списку намагалися обминати навіть смертні, яким пелюстки чарівної квітки не несли особливої ​​шкоди. Кейлін чудово знала багато про відьом, вона вірила в них більше, ніж будь-хто, і найбільше оплакувала їх смерть.Маленька дівчинка обводила пальцем яскраво-блакитні пелюстки тирличу, так майстерно намальовані її бабусею на пожовклих сторінках, і читала акуратний підпис: «Для відьм тирлич небезпечний не менш вогню. Але, якщо вміти правильно поводитися з цією квіткою – вона здатна не калічити, а лікувати». Букви, написані чорним чорнилом, нагадували молодшій дочці Ребіндерів химерні візерунки. До речі, бабуся Кейлін, чиєю рукою була написана не одна книга про чарівні трави та відвари, була однією з відьом Верховного Ковена, чим маленька онука шалено пишалася. І хоч відьминський дар передавався у спадок, магічних проявів у Кейлін так і не було. Її бабуся не передала своїх знань нікому із сім'ї, і стала останньою відьмою зі свого роду. Однак, Гелла потурбувалася про те, щоб навчити онуку ремеслу цілительки. Про смерть Верховної Відьми Кейлін воліла мовчати, щоразу їй насилу вдавалося підібрати слова, щоб описати настільки близьку людину. Її бабуся стала для неї ангелом, прикладом хоробрості, і Кейлін дуже болісно пережила її вбивство. Ще більше ненавидіти короля і всіх його похвостень, змушувала Кейлін давляча на неї відповідальність. Фактично, вона була спадкоємицею відьом, і трон повинен був перейти їй після смерті бабусі і всього Верховного Ковена. Бачачи, як люди її королівства повільно потопали в хворобах і нещастях, вона не могла вибачити себе за бездіяльність, і долю за цей кошмар.

—  Та що ти знаєш? – прошипіла дівчина, не розтискаючи зуби.

—  О, – вигукнув капітан, хоча це було більше схоже на знущальний смішок, — Я дуже багато знаю, – він піддався вперед, — Знаю про те, що десять років ти грабувала моє королівство. Знаю що ти – просто брудна злодійка, а не спадкоємиця трону, як ти вважаєш, – дихати ставало все важче, — Я бачив тебе в бійцевих ямах, бачив яким нікчемним може бути створіння за зразком тебе. І все-таки... – він потер пальцями один об одного, — Цікаво було подивитися на спадкоємницю Гелли.

Остання відьма Лісгарду: відьма та капітанWhere stories live. Discover now