Minden Kezdet Valaminek A Vége

55 6 0
                                    

Hetekkel később Lucifer megszokta új álláspontját és Pannival remekül elvannak. Lucifer korán reggel elment Panniért kocsival.

-Mennem kell! Úgylátom megjött Lucifer.-mondta Panni a házban.

-Rendben.-mondta Tina és megölelte lányát.

Panni kiment a kocsihoz és köszönt Lucifernek egy csókkal. Utána beült a kocsiba.

-Hogy hogy nem repülünk?-kérdezte Panni.

-Próbálok egy kicsit beolvadni a halandók akarom mondani az emberek közé.-mondta Lucifer.

-Értem.

Lucifer aztán rálépett a gázra és elindultak a suliba. Az iskolában mindenki ünneplőt hord és a teremben összegyűlt a szokásos társaság.

-Várjátok az évzárót?-kérdezte Géza.

-Persze. Végre túlvagyunk ezen is.-mondta Dani.

-Engem azért érdekel milyen lesz a beszéd.-mondta Amanda.

-Szerintem mást is.-mondta Panni.

-Egyébként jól telt ez az év.-mondta Karcsi.

-Szerintem is. Meghát lett idén egy új diákunk, aki érdekes dolgokat csinált. Például elüldözte Kati tanárnőt.-mondta felidézve az emléket Dani.

-Mentségemre szóljon, hogy megérdemelte. Amúgy én is örülök, hogy bekerültem ide. Például megismertem Pannit és lett pár barátom.-mondta Lucifer.

-Jó volt ez az év.-mondta Géza.

Nem sokkal később Adrien tanárnő bement a terembe.

-Jólvan diákok! Indulás az udvarra.-mondta Adrien tanárnő.

A diákok lementek és elkezdődött az évzáró. Miután vége lett a beszédnek és a szokásos sablonszövegeknek mindenki kivonult a suliból.

-Gondolom most nem igazán látjuk majd egymást.-mondta Karcsi.

-Tényleg nem.-mondta Panni.

-Mit fogtok csinálni a nyáron?-kérdezte Karcsi.

-Elmegyünk erre-arra. Felfedezzük a világot.-mondta Lucifer.

-Jólhangzik.-mondta Karcsi.

-Te mit fogsz csinálni?-kérdezte Panni.

-Szerintem leteszem a jogsit és próbálok sokat szórakozni.-mondta Karcsi.

-Tudok egy helyet ahol jó bulikat tarthatnál.-mondta Lucifer.

-Igen? És hol?-kérdezte Karcsi kíváncsian.

Lucifer ekkor elővette zsebéből a háza kulcsát és átdobta Karcsinak aki elkapta.

-Mi úgyis máshol leszünk. Használd ki az egész házat.-mondta Lucifer.

-Köszönöm!-mondta Karcsi és kezetfogtak Luciferrel. 

Panni és Lucifer aztán hazamentek a pótkulccsal és összepakoltak.

-Mihály és Maze nemrég írtak, hogy jól mennek a dolgok a pokolban. Amenadiel az emberekről tanítja az angyalokat és kitalálta, hogy majd túrákat fog tartani nekik.-mondta Lucifer.

-Mindenkinek jól alakul az élete.-mondta Panni.

-Igen de a miénk a legjobb.-mondta Lucifer.

-Bár mondjuk amire most készülünk az elég nagy lépés. Főleg, hogy senki se tudja az anyámon kívül.-mondta Panni.

-Tudom. De jót fog tenni ez a világbejárós élet. Most, hogy nem kell visszamenjek a pokolba, megakarom ismerni a Földet.-mondta Lucifer.

-Kicsit azért durva, hogy nem jövünk vissza. Soha többé nem fogunk ebbe a suliba járni és nem fogjuk látni a barátainkat.-mondta Panni.

-Majd néha visszajövünk.-mondta Lucifer.

-Rendben. Viszont igaz a mondás, hogy minden kezdet valaminek a vége.-mondta Panni.

-Valóban igaz.-mondta Lucifer.

Lucifer és Panni nem sokkal később elkészültek a bepakolással és elraktak mindent a kocsiba. Lucifer utoljára végignézte a házát, bejárta a szobákat és elfogta őt a sok jó emlék. A kezébe vett egy képet a polcról, amit még a bulin készítettek a barátaival. Ez az a kép amin Pannival táncol és Karcsiék is rajta vannak. 

A kép nézése után elrakta egy táskába és elhagyta a házat. Az ajtót bezárta és Pannival elindultak egy másik országba. 

10 évvel később tértek csak haza. Az iskolát online végezték el és telefonon beszéltek a barátaikkal. A 10 év alatt Amenadiel a mennyből figyelte Luciferéket és sokszor lelátogatott, hogy megmutasson pár helyet a testvéreinek. Egyszer még Urielt is levitte, aki mostmár megjavult. Isten pedig támogatja Amenadiel ötletét, miszerint minden angyalnak látnia kell a Földet. Mihály és Maze továbbra is szeretik egymást. A poklot még mindig felügyelik és remekül elboldogulnak. Gábor, a démon pedig mindenben segít nekik. A Földön Karcsi még együtt van barátnőjével, Lilivel és már van egy kislányuk is. Lucifer és Panni pedig bejárták a világot. Sok helyet láttak és a kapcsolatuk minden nappal erősödött. Amikor 10 év után hazatértek csaptak egy kisebb bulit amin mindenki részt vett. A buli végén pedig Lucifer beszédet mondott.

-Köszönöm mindenkinek ezt az estét! Remek volt. Mindenkinek nagyon hálás vagyok azért, hogy ez elmúlt években mellettünk áll!-mondta hálásan Lucifer.

A többiek örömmel néztek a párra. Panni büszke Luciferre, hogy milyen ember lett belőle. A sok kaland pedig örökké az életük része marad. 

Vége

Vége

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.




Köszönöm, hogy elolvastátok a könyvem!

Én Az ÖrdögDove le storie prendono vita. Scoprilo ora