Bölüm 34

4.9K 189 32
                                    

Selamlar 🥰

Nasılsınız görüşmeyeli?

Bölüm biraz gecikti eve yeni geldim üzgünüm. 

Keyifli okumalar 🦋

1 hafta sonra

Durunun mama sandalyesinden onu indirip yere bıraktım mama kâsesini tezgaha bırakıp kızımı kucağıma aldım, kısa saçlarından öptüm mama olan ağızını silip mutfaktan çıktım, Birazdan babamız gelecekti ve biz gelinlik provasına gidecektik bu akşamda ertelenen davetimiz vardı.

hayatımız bir hafta yoluna girmiş miydi bilinmez, yine de unutmuş gibi yapıp yolumuza devam etmiştik ben psikolojik destek alarak kendimi iyileştiriyordum, Koray bu yolda bana çok destek oluyordu her anımızda yanımızdaydı ve biz muhteşem bir aile olmuştuk fakat evlenmemiz konusunda fazla ısrarcıydı ve sorduğum da ise geçiştiriyordu.

Duru da bende üzerimizi giyinip hazır bulunuyorduk, telefonumu alıp kızımla bir kaç fotoğraf çekindim, sosyal medyamızda artık istediğimizi paylaşıyorduk ve bir saat arayla magazine düşüyorduk.

Düğünümüzden 2 ay sonra kızımınız doğum günüydü, duru artık 1 yaşında olacaktı ve resmen korayın soyadını taşıyacaktı bu benim için de kızım içinde büyük bir adımdı.

Kızımın çantasını koltuğa koydum lokumun mamasını kontrol ettim her şey hazırdı, kapının zilinin çalmasıyla korayın geldiğini anladım kucağımda duruyla kapıya gittim, karışımda tüm siluet ile Koray duruyordu

Yeni tıraş olmuştu çünkü tıraş losyonu kokusunu buradan alabiliyordum, üzerindeki beyaz gömleğinin iki düğmesi  açıktı kol yakalarını katlamıştı ve kasları açıkça belli oluyordu altında ise klasik bir pantolon vardı, nefesim kesiliyordu ama kendimi toparlamalıydım. yutkundum ve karışımdaki adama gülümsedim.

" Hoş geldin yok mu güzelim?" durunun saçımı çekmesiyle kendime geldim, " Hoş geldin aşkım." duru anlamış gibi güldü, ağızımdaki elini öpüp duruyu koraya verdim.

Koray duruyu kucağına alıp benim geçmem için kenara çekildi kapıyı kapatıp çıktım bende, 

" canımın içi benim." arkamdan durunun gülüşme sesleri geliyordu,

 " oy benim güzel kızım." ve bir öpücük sesi arkamı dönüp durunun ve korayın birilerini sevmelerini izledim, koray benim de elimi tutup asansöre bindi elimi asla bırakmadan tuşa bastı aynadan görüntümüze baktım o kadar güzeldik ki çok mutlu bir aile gibiydik.

Bunun olması için çok uğraşmıştık, engellerimiz çoktu ama olmuştu işte biz olabilmiştik ilk kez kendimi bulutlarda hissediyordum ve bu his inanılmaz güzeldi.

Gözümdeki yaşı silip gülümsedim, korayın omzuna kafamı koydum koray başıma minik bir buse kondurdu, " sevgilim nasılsın? doktorla konuşman nasıl geçti? " kafamı omzuna sürttüm,

" Güzeldi. Kolay iyileşiyormuşum, konuşmak iyi geliyor birilerine bir şeyi anlatmak." öyleydi her doktorumla konuştuğumda daha iyi hissediyordum kendimi.

" Aferin benim yavruma." dudaklarıma minik bir öpücük kondurdu, duru kendini belli etmek ister gibi korayın yüzünü kendine çevirdi, Koray gülüp duruyu da öptü

 ***

Gelinlikçinin önünde durmuş dükkana bakıyordum, ellerimin içini mavi pantolonuma sildim koraya baktığımda beni bekliyordu heyecanlanmıştım çünkü ilk kez gelinlik giyecektim, Koray o kadar heyecanlı değildi anlaşılan gözlerim yine dolmaya başlamıştı bu ara sürekli bir şeylere ağlıyordum psikolojik olduğunu düşünüyordum.

ÇOCUĞUMUN BABASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin