CROCODILE, DON'T TRY ME
―――――――
çok tatlı görünüyorum biliyorum. localler şekerden yapılma bir adammışım gibi sevimli yanlarımı konuşuyor ama o sırada ben yalnızca tenha bir anı bekliyorum. kanıma bu hissi enjekte eden sensin, sana istediğimi yapmam için beni bir kobay olarak kullanıyorsun. peki ya seni parçalayarak yediğimde sahiden tatlı olabiliyor muyum? bir timsahtan farkın yok, söylesene taehyung gücünü yerle yeksan edip seni ezerken beni nasıl buluyorsun? beceriksiz bakir bir oğlan gibi mi yoksa güçlü, şehvetten yaratılmış bir adam gibi mi? cevap veremiyor musun? ah ne tatlı. sana ağız olmamı istersin diye düşünüyorum, senin yerine cevap vermemi, senin diyemediklerini dememi. şu işe bak ki, ağız olduğum yer bambaşka, kalçalarının arasını konuşturuyorum. bir sonraki sefer artık oradan ayrılıp sana ağız olmaya çalışacağım, söz veriyorum. ama bunu gerçekten istiyorsan beni bir daha bu şekilde denememelisin. zira denediğinde sen zarara uğruyorsun, bitmek bilmeyen ıslaklığında yüzüp benim için kavruluyorsun.
bu yüzden seni tatlı bir dille, göğüs uçlarını uyardığım gibi son kez uyarıyorum. beni deneme.
―――――――
smut one shot.
dancers!au
dom top!jeon
dom bottom!tae
#4ruby, tkforuby―――――――
bu one shot græmmy taekook sayesinde ortaya çıktı. tahmin edemeyeceğiniz kadar baskın daddy jeon ve dilf x sassy taehyung içeriyor. bu one shotı yazmazsam olmazdı gerçekten. sabaha karşın bu iki adamın yaptıklarıyla, birbirlerine olan bakışlarıyla boğuştum. biraz da siz benim zihnimdekilerle boğuşun.
ayrıca her ne kadar 2022 idol taekook'tan ilham almış olsam dahi burada idol değil, profesyonel free-style dansçılar. bedenlerinin kıvrılmaları yalnızca sahne adına değil. birbirleri adına da.
yazdığım her kelime senin için. seninle tamamlandı, seninle var oldu bu kurgu. umarım sana layık olur ruby.
―――――――
―――――――
sizi seviyorum.
ぁrenoir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
crocodile, don't try me
Fanfictionçok tatlı görünüyorum biliyorum. localler şekerden yapılma bir adammışım gibi sevimli yanlarımı konuşuyor ama o sırada ben yalnızca tenha bir anı bekliyorum. kanıma bu hissi enjekte eden sensin, sana istediğimi yapmam için beni bir kobay olarak kull...