Mobbade Lollo

18 0 0
                                    

Lollo 14 år, mobbad sen förskoleklass

I skolan

Lollo kommer till skolan med cykel. När hon kom till ytter dörren så kastade dem sten på henne. Hon hade blåmärken över hela kroppen och blödde i hela ansiktet. Hon gick in på toaletten för att torka bort blodet i ansiktet. När hon kom ut igen tog dem hennes cykel och skrek tjockis hur ska du komma hem nu då idiot. Skolan började nu, hon gick in i klassrummet läraren ropade sin närvaro och sa Lollo alla började skratta och peka på henne hon sa jag måste på toaletten läraren sa okej och skällde ut alla andra.

"På rasten"

Hon sprang så fort hon kunde till toaletten och satte sig med mobilen, hon kollade klockan varenda minut och tänkte "varför måste tiden gå så långsamt".

"Lektionen"

Hon sätter sig längst bak som vanligt. Nu hade de svenska hon tyckte att svenska var jätte tråkigt så hon tog sitt skrivblock och målade hela lektionen.

"Lunch"

Hon hade lunch nu så hon satte sig på toaletten bredvid matsalen och lyssnade när det pratade När de blev nästan helt tyst gick hon ut och satte sig i ett hörn och åt, sen när hon var klar gick hon bak vägen ut till bak sidandär det inte var någon tog lite frisk luft sprang in till klassrummet, - lektionen börjar inte än, sa fröken. - jag ville bara vara i tid till lektionen.

" Lektionen börjar "

Hon satt på toaletten när läraren sa åt henne att gå ut, hon kollade klockan hon var försenad till lektionen. Hon sprang in till lektionen när nån gjorde fällben på hen så hon föll till marken, han sparkade henne i ansiktet och magen tillslut svimmade Lollo och missade hela lektionen dem samlades för att säga hejdå och de var de hon var med på den dagen.

De var första delen av min lilla
Berättelse hoppas att du som
Läser gillar denna saga, kommentera
Om jag ska fortsätta skriva om Lollo.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 18, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mobbade LolloWhere stories live. Discover now