Частина 3

147 29 11
                                    

Кінь мчав галопом майже не зменшуючи темп. Кейлін щосили трималася ногами за боки скакуна, щоб не впасти на землю від втоми та занадто довгої їзди. Капітан Данкан сидів не здригнувшись, його переривчасте дихання лоскотало щоки зляканої дівчини, але та намагалася не подавати вигляду наскільки їй неприємно. Плазувати перед королем або його жалюгідними посіпаками, підігрувати їх ідіотському сценарію дівчина не збиралася. Вона ненавиділа короля за те, що той відібрав її будинок, за те, що вбив її сім'ю і найбільше за те, що тепер вона в його руках. Залишалося тільки одне - стати тією вибуховою силою, яку король по дурості привів у своє лігво. Кейлін була п'яна адреналіном, але страху в ній було набагато більше. Вона розуміла, що залишилася зовсім одна. Розуміла, що якщо не стане зубами виривати свою свободу, боротися за виживання – загине, і ніхто більше не згадає про неї.Сонце вже зовсім зійшло і тепер, коли м'язи ніг раз у раз спазмували судоми, а нудота в горлі ставала нестерпною – думати про втечу Кейлін вже не могла.

— Нам треба зупинитися, - прошепотіла бранка, — Зараз! – вона крикнула, вважаючи, що її прохання так і залишиться проігнорованим.

— Щось термінове? – пролунав за її спиною невдоволений голос, — Ми їдемо лише дві години, до замку ще кілька миль.

" — Так термінове, впертий ти дурень. Зупини коня, або мене виверне прямо на тебе, а я із задоволенням це зроблю, – вилаялася Кейлін." Але натомість вона змогла видати лише жалібне:

— Так.

Капітан натягнув поводи піддавшись назад, і кінь плавно зменшив темп переходячи в крок, а потім і зовсім зупинившись.Кейлін, чиє тіло напружено вважало, що вона все ще їде, продовжувало боліти і напружено смикатися. Гласен спішився, і, підхопивши Кейлін за талію, опустив на землю. Вона підібгала губи, щоб довільно не спустошити вміст свого шлунку і зрозумівши, що надто слабка, впала на землю. Капітан простежив за її незграбним плюхом у багнюку, але пропонувати руку допомоги не став.

— То що в тебе сталося? – почав він дивлячись кудись у далечінь, навіть не на полонянку, погладжуючи шию мокрого від поту коня.

" — Ти стався, на моєму шляху."

— Чому за нами не слідує варта? – напружено простягла бранка намагаючись піднятися з потеклими і зв'язаними руками.

Остання відьма Лісгарду: відьма та капітанWhere stories live. Discover now