Olli pov.
Aleksi siirrettiin osastolle..
"Mistä Aleksi on voinu saada niin korkeat tulehdus arvot" Kysyn Tommilta joka on vieressäni.
"En tiedä, tää on hämmentävää" Tuo sanoo.
Aleksi on osastolla ja minä en oo sen luona..
"No niin meän pitää kuulema lähtä ku vierailu aika on jo täynnä" Joonas sanoo.
"Missä sinä kävit" Tommi kysyy.
"Vessassa" Joonas Vastaa lyhyesti ja ytimekkäästi.Saavumme autoon ja Tommi laittaa radion päälle. Heti ensimmäisenä radiossa alkaa soimaan "another love"
Silmistäni alkaa tippua suolaisia tippoja.
Tiedän kyllä että Aleksi ei ole kuolemassa, mutta se kuinka sekaisin omaan rakastamansa ihmisen näkee on aivan hirveetä. Ja se kun ei tiedä mikä sillä on ja pitää yrittää auttaa sitä miten parhaansa pystyy.
"Olli kaikki järjestyy kyllä Aleksi toipuu tuosta, ei se voi mennä pahempaan suuntaan" Joonas sanoo.
"Voinko tulla sun ja Nikon luo yöks" Kysyn.
"Tottakai, mut mites rilla" Joonas kysyy.
"Aleksiniti haki sen päivällä kun halus suunnitella sille jotain vaatteita ku innostu kutomaan" Sanon.
Saavuimme Joonaksen kanssa tuon ja Nikon luokse.
"Moro mis allu" joel kysyy.
Näköjään hänkin on tänne eksynyt.
"Siirretgiin osastolle, liian korkeat tulehdus arvot" Vastaan lyhyesti ja menen sohvalle.
"Olli jää meille yöks" Joonas sanoo Nikolle.
"Okei, alan tekee sulle siihen petiä" Niko sanoo.Niko sai pelin tehtyä.
"Koita nukkua" Joonas sanoo.
"En mä saa unta" sanon ja silmistäni tipahtaa suolainen tippa.
Tunnen Joonaksen käden hiuksissani.
Tuo silittää päätäni.
"Öitä Olli" Joonas kuiskaa hetken päästä.Herään ja katson kelloa yks yöllä.
"Ahm nikoh, kovempaah" kuulen.
Ei helvetti, eikai nuo pane tuolla?!
ENS KERRALLA MÄ MEEN TOMMILLE!!
Hautaan pääni tyynyihin. Se ei silti vaijenna Joonaksen huokailuja.
Edes Aleksi ei oo noin äänekäs.
Aleksin huokailuja kuuntelis kauan. Se on musiikkia korvilleni.Sanoja 276
🍆
VOUS LISEZ
palava sydän 3 / oleksi
Fanfictionkäykäähän muru mussukat lukemassa ensin eka ja toka osa jos ette oo käynyt😗😗 On vuosi 2021 Bändi pystyssä Joonaksen ja Nikon suhde kasassa ja elävät onnellisesti naimisissa. Aleksi ja Olli ovat myös yhdessä. Tommi ja joel elävät sitä sinkkuuden...