𝓟𝓵𝓮𝓪𝓼𝓮 𝓑𝓮 𝓣𝓻𝓾𝓮

35 4 26
                                    


Kapanmasına 45 dakika kalan kulüpte siparişleri yerleştirmek için ne kadar acele ettiysem nefes nefese kalmıştım ellerimi önlüğüme silip arkamda kalan tezgaha yaslanarak kollarımı birbirine bağladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapanmasına 45 dakika kalan kulüpte siparişleri yerleştirmek için ne kadar acele ettiysem nefes nefese kalmıştım ellerimi önlüğüme silip arkamda kalan tezgaha yaslanarak kollarımı birbirine bağladım. Gençlerin çoğunlukta olduğu dans pistinde kimisi son dansını ediyor kimisi kapanana kadar burada kalmaya yemin etmişti. 

Eskiden bende onlardan biriydim.

O dans pistinde kalmaya söz vermiştim.

 Arkadaşlarıyla içeri girdiğinde benden içecek bir şeyler isterken göz göze gelmiştik. Minik bir tebessümle baş selamı verdikten sonra arkadaşlarıyla geçtiği masada kız arkadaşlarının gelişiyle eğlenceye devam etmişler ve kapanışa kadar kalmışlardı. Kapanana kadar bir çok sipariş vermiştim ancak beni izleyen gözleri üzerimde hissedebiliyordum. Birkaç bira siparişinden sonra kız arkadaşlarıyla ayrılan arkadaşlarına eşlik etmeyip hafifçe sarhoş olan genç adam şarkının etkisine kapılmıştı. Ayrılan misafirlere aldırmadan çalan şarkıyla kapanış saatinde daha sakin çalmasını beklediğim radyonun Pretty Woman çalması ile ayaklanıp birkaç çiftin arasında dans etmesi ile kıkırdamamı tutamadım. Beyaz gömleğinin kollarını katlamış ve giydiği pantolon ile görünümü tamamlamıştı. Saçlarını geriye atıp dans ederken özgüvenine hayran kalmıştım. Saçlarının ve ütülü gömleğinin dağılmasını umursamıyordu gözlerini bana çevirdiğinde dağınık gülüşünü bana da bulaştırmıştı. Tezgaha yaklaştığında parmaklarını tahta tezgaha vurarak sağ elini bana uzattı ısrarlarına daha fazla karşı gelemeyerek tezgahtan çıkana kadar bana eşlik etti. Bütün gece dans ettik ve o gece beni eve bırakarak ilişkimizi başlatmıştık. İleriki zamanlarda her gece kulübe geliyor her gece dans ediyorduk.

 Ta ki onun asker olduğunu öğrenene kadar.

Ondan ne kadar uzaklaşmaya çalışsam da beni bırakmıyordu o gece sarhoşluğuna vermiştim aşık olduğumu kendime düşündürtmemek için çok çaba vermiştim. Ama onun gözlerine baktığında ondan vazgeçmek çok zordu. Öyle bir aşkla bakıyordu ki.Beni sımsıcak bir şekilde sarıyordu. Amy Winehouse'un bütün kulübü sardığı sesiyle yavaşça sallanırken ince uzun parmaklarını yanağımdan başlattığı yolculuğuyla kulağımın üst kısmından devam ettirirken saçlarımda sonlandırdı. Parmak uçlarını hissetmek için gözlerimi kapatmam ile fısıldadı.


"Hayatımda senin kadar güzel bir varlık görmedim."


Gözlerimi açtığımda yüzümde gezinen kahveler yavaşça kapanıp açılırken ortamın loş ışıkları gözlerinde dans ediyordu. Dudaklarımda gezdirdiği bakışlarından bir şeyi sakladığını anladığımda kaşlarımı çattım. Sanki bir şey itiraf etmesi gerekiyormuş da çekiniyormuş gibiydi. Yapılı omuzlarında hareket ettirdiğim ellerimle bana bakmasını sağladım. Alt dudağını ısırıp biraz önce aşkla bakan gözleri çekinerek büyümüştü. Belimdeki elini yüzüme getirip parmak uçlarını kaşlarımda gezdirdi. Başını yana eğerek kaşlarını masumca havalandırdı.

Fly Me To The Moon / Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin