Okul çıkışı pembeliyi yakalamaya çalıştın. Ama öylesine hızlıydı ki, sen çantanı toplayana kadar ortalıktan kaybolmuştu.
Sigaralarını idareli kullanmak senin için önemliydi. Bir paketi 179 yen sonuçta. Aylık 3000 yen alan biri için fazla. Yeni bir paket için yeterli bütçen de yok zaten, bu yüzden Saiki'den sigaralarını geri almalısın!
Yolda yürürken etrafına bakındın. Ama Saiki'yi görememiştin. İçinden lanetler okuyayarak evine yol aldın. Yürürken taşları tekmeliyordun, hayal kırıklığına uğramıştın.
Taki evinin önünden didişme sesleri gelene kadar.
-"Oranın ramenleri berbat Shokumotsuya gidelim!"
-"Ama Taberuda koleksiyoncu kartları veriyorlar!"
-"Kim kartları ne yapsın, ramen yemeye gidiyoruz!"
Bu Saiki-san değil mi ? Ama arkadaşlarıyla zaman geçiriyor. Rahatsız etmemekk en iyisi. Diye düşünerek eve gittin.
~Ne! beni rahatsız etmeyecek mi ? Tanrım teşekkür ederim!
-"Ha ? Bu sabahki oğlan değil mi, sıçmam gerek tuvalete girebilir miyim ?" Dedi, saçma saç kesimli çocuk.
İlk önce sana diyip demediğini kontrol ettin, kesinlikle sana diyordu. Korkarak evinin kapısını açtın, müstakil bir evde tek yaşıyorun. Baban emlakçıydı bu yüzden durumunuz yerindeydi. Gerçi hiç bu durumdan övünmezdin.
-"Hm ? oh! i-içeri buyur."
-"Sağol."
-"Aptal! birinin evine öylece giremezsin!"
-"Hayır, sorun değil. A-açsanız dün kahveli jöle yapmıştım. Getirebilirim.. Ben hemen-"
-"Hayır teşekkürle-"
Pembelinin göz bebekleri büyümüştü. Kaido teklifini reddetmeye kalkıştığında eliyle ağazını kapamıştı. Heycanla kafasını aşağı-yukarı salladı.
-"Girmek ister misiniz ?" Kıp kırmızı yüzünle kapıyı açtın. İlk kez birini ağırlayacaktın. Şu 'sorununu' atlatabilmen için atılgan olmalıydın sonuçta. Hem bu sayede ilk arkadaşlarını da edinebilirsin değil mi ?
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
-"Daha önce sormadığım için üzgünüm.. Şey.. adınız neydi ?" O kadar kısık söylemiştin ki kendin bile duyamadın. Bu kötüydü, hem korkuyor hem heyecanlanıyordun.
-"H-ha ?" Mavili çocuksa ilk kez bir kızın evine girmişti, bu da onu çok gergin yapıyordu.
-"İ-i-isminiz nedir ?" '~Tanrım, kekelemeden duramıyor musun yahu ?'
-"KAİDO-DESU!" diye haykırdı, hazır pozüsyona geçerek. Onları mutfağa götürürken titremeni durduramamıştın, neden böyle boklara bulaşıyorsun ki ? Yalnız daha iyiydin! evet evet kesinlikle.
Hızlıca dolaptan hazırladığın kahveli jöleleri çıkardın ve servis ettin. O kadar korkuyordun ki titremekten koyamadın bile. Bir süre sonra üst kattan garip saçlı çocuk indi. Kesinlikle tuvaleti temizlemen gerekecekti.
Mavili ile bir süre didiştikten sonra sonunda yemeye başlamışardı. Sense her ne kadar onları davet eden kişi olsan bile gitmeleri için dua ediyordun. Kimin götünü yemiştin de bu işlere karışıyorsun aptal!
-"Saiki-san bir tabak daha ister misiniz ?"
~"Melek misin sen ?" Dolaptan bir kase daha alıp pembelinin önüne koydun. Daha sonra tuvalete girmen gerektiğini söyleyip oradan ayrıldın. Bozuntuya vermeden merdivenleri tırmandın, amerikan mutfaklı bir evde kalıyordun, bu yüzden merdivenler mutfaktan görünüyordu.
Üst kata çıkar çıkmaz yere çökerek parmaklarını saçlarına doladın ve duvara yaslandın. Sen kimdin ki onları evine alıyorsun ? Sikeyim! Ya kötü bir şey olursa..
-----
-"Vay canına, ne kadar iyi birisi- Yani! Karanlık Toplulukla savaşımızda iyi bir yoldaş olabilir.. Onu aramıza almalıyız !" Dedi mavili.
-"Evet, tuvalet temizdi. Çıkınca beraber ramen yiyelim."
-"Öyle diyince.. Tanımadığı insanları evine almak biraz şüpheli değil mi.. Yoksa-"
~"Buna oldukça pişman görünüyor zaten üstüne gitmeyin.."
-"Kötü şeyler olmadan gitsek iyi olacak."
~"Evet, gitmezsek bizi kovacaktı zaten. Ağlamak üzere."
-"Y/N-SAN, BİZİM ÇIKMAMIZ GEREKİYOR. TATLI İÇİN TEŞEKKÜRLER!" Diye bağırdı mavili. Bunun üzerine merdivenlerden inerek onları uğurlamak için aşağı indin.
-"Ramen yemeye gidiyoruz. Gelsene!" Dedi adının Nendo oldoğunu öğrendiğin garip çocuk.
-"Aslında ben.. Tonkatsu yapacaktım-" Dedin tezgâhın üzerindeki domuz prizolalarını göstererek.
-"Tonkatsuya Bayılırım-" Pembeli elini sallayarak kapıyı kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anxiety Attacks // Saiki K. x Reader
FanficBu tür kitaplar yazarken kaçırılan çok önemli şeyler var, örneğin karakterlerin kişilikleri. O yüzden çok nadir bulunan 5-6 tane Kusuo x Reader kitaplarının %91'inden farklı olarak bu kitapta tamamen Kusuo'nun kendisi olacak. Eğer fanı olduğunuz kar...