⚠️!Сексуален контекст! ⚠️Ако има някой, който не харесва такъв тип неща може да пропусне тази глава.
~~~~~седмица по-късно~
~Тара~Ако до преди една седмица имах някакви съмнения за моите чувства или тези на Зак, то вече няма и следа от тях. Зак не се е отделям от мен през последните дни, а аз изобщо не се оплаквам от този факт.
Зак е коренно различен тези дни. Няма го обичайното му студено изражение и тон. Когато сме само двамата на лицето му грее прекрасна усмивка, която до преди време не бях виждала.
В момента е около десет сутринта и аз съм в кухнята правейки закуска. Снощи гледахме филм с няколко чашки вино, до късно и сега искам просто да закуся.
докато обръщам последната палачинка, усещам две ръце да се увиват нежно около кръста ми, придърпвайки ме към притежателя им. Усмихвам се и се облягам на Зак, който от своя страна целува врата ми.
"Не знаех, че си станал..."
"Току-що ставам." това го разбрах по гласа му и липсата на тениска. "Днес сме сами..." оставяше следа от целувки по шията ми.
"Мхмм..." обръчам се към него, а той слага ръцете си от двете ми страни, на плота.
Слагам ръцете си около врата му, а той използва момента да ме повдигне на плота. Така имам възможността да го обкрача, за да го чувствам по-близо.
Взирам се в красивите му очи за няколко секунди, след което той ме целува. Отвръщам почти веднага, като езиците ни играят танго заедно. Оставям го той да води парада, понеже се чувствам сигурна по този начин.
Едната му ръка се премести зад врата ми, а другата се спусна между нас към панталонките ми. Усещах се мокра, а щом той стигна до онова място, няма как да не е разбрал.
"Мисля, че ще е добре да се пренесем в спалнята." не отделяше усни от моите и едва говореше. Едва бях кимнала, когато той ме повдигна и ме поведе към спалнята.
Бях толкова съсредоточена в тона да не прекъсвам целувката, че почти не усещам когато ме поставя на леглото, а той застава над мен.
В неговата стая сме. Последния път, когато бях тук исках да избягам и той едва не ме удоши...май имаме напредък в отношенията.
Плъзгаше ръцете си отстрани на кръста ми, като надигаше тениската ми. Целуваше ме дълбого и оставяше смучки по хлътнатината на врата ми, а аз стенех като някоя разгонена котка.Това явно му харесваше, понеже на няколко пъти го усетих как се подсмихваше.
Ръцете ми шареха по добре оформените му гърди и корем. Неговите бавно избутваха ластика на панталонките ми надолу. Надигнах леко ханша си, за да му помогна да ги свали. Беше смъкнал и гащичките ми с тях, така че в момента бях напълно разкрита пред него.
Ръката му бързо намери клитора ми и започна да го разтвира. Почти изгубих ума си щом пъхна двата си пръста в мен.
Гърбът ми се изви като арка щом пръстите му се раздвижиха вътре в мен. Стенех докато вълни от удоволствие се разпращаха из тялото ми.
Устата му отново намери моята и заглуши стоновете ми.
Смъкнах анцуга му заедно с боксерките и той не възрази.
Бях на път да свърша, но Зак имаше други планове. Махна ръката си, като ме остави разочарована и се протегна към нощното шкафче. От там извади пакетче презерватив, който за секунди беше изваден от опаковката и поставен където трябва. Явно не само аз съм нетърпелива!
Очите ни се засякоха, когато той се отпускаше към мен и чертаеше път от целувки от целюстта до устата ми.
Докато ме милваше с целувки усетих как рязко ме изпълни. Стоновете ни се сляха поради целувката, а това разпрати тръпки по цялото ми тяло.
Вълни и вълни от екстаз се въртяха около мен щом той започна да влиза и излиза. Стоновете ми бяха доста силно, но това явно само насърчаваше Зак.
Ускоряваше ритама, докато си изграеше с гърдите ми, а устата му не напускаше моята. Стоновете ни се сливаха и изпълваха стаята.
Започвах да виждам звезди.
Звукът от кожите ни удрящи се една в друга изпълваше въздуха наоколо. Чувствах се толкова добре, все едно не бях на земята.
Краката ми започваха да треперят, а стените ми пулсираха около него. Зак беше намерил правилната точка, а темпото му не прощаваше.
Щом оргазама ме застигна изтенах толкова силно, че изненадах дори себе си.
Отпуснах се на леглото задъхана, докато Зак правеше последните си тласъци. Той също свърши, като отпусна главата си на рамото ми. Галех лекичко врата ми докато целувах челюстта му.
Зак Дейвис определено знае как да прави секс...
To be continued...
~~~
Не съм чела главата втори път, така че се извинявам ако има някакви грешки😄
YOU ARE READING
Between me and you (# 1 Me&You)
Romance"Какво правиш когато видиш двама мъже да убиват трети? Не знаете, спокойно и аз така. Сега обаче ми трябва отговор на този въпрос повече от всичко. Е ,ако искам обаче да се прибера ще трябва да намеря отговор..." Тара Уокър е най-обикновенно момиче...