2.Nový domov

1K 56 9
                                    

Z pohledu Justina:

Právě jsem se probudil a co nevidím,vedle mě leží nějaká štětka(pardon za ten slovník,ale to patří teď k Justinovi :D).Mmm byla celkem pěkná,ale jak zní moje heslo ojebat a odjebat a tím se budu řídit i teď.Vstal jsem a oblékl si boxerky a šel si udělat ranní hygienu.Potom jsem se vrátil do pokoje a rozhodl se ji vzbudit přece jenom nechápu co tady furt dělá.!

"Vstávej zlato"řekl jsem mile,ale ona pořád nic tak když to nešlo po dobrém musí to jít po zlém.

"Doprdele vstaň a vypadni!" řekl jsem už naštvaně a stáhl z ní peřinu.Ona se na mě jen nenávistně podívala,ale nic neříkala.

Poté co ta kurva opustila můj pokoj jsem se šel obléct,protože jsem na dnešek domluvený s klukama ještě před tím než sem přijde otec s Annou a Katte.!Oblíkl jsem si bílý tričko s véčkovým výstřihem a na to černou koženou bundu a černé jeansy pod zadek a to celé doladil bílýma suprama.A nakonec jsem se podíval do zrcadla a ještě se poupravoval,no i když nebylo co.Jsem prostě dokonalý.A celkem zvědavý jak bude Katte vypadat jestli bude sexi-šprtka-divoká-klidná no každopádně jestli bude sexy-divoká má se na co těšit,zažila by PRAVÝ orgasmus s nejhezčím-nejlepším klukem.Njn kdo by mi odolal že???Každopádně máš se na co těšit Katte.......

Když jsem byl připravený šel jsem dolů do kuchyně kde už byly Jason s Nickem.

"Čuste" řekl jsem.

"Čau,no že ses uráčil přít" zasmál se Jason a já jen protočil očima.

"Jdu čau!!!!!" řekl Nick.Od doby co se dozvěděl o Katte tak se chová ještě hůř než normálně.Nevím proč vždyť ji ani nezná...Za to Annu přijal v klidu.Tsss to je fakt chuj.

"Jdu za klukama,jdeš?!" zeptal jsem se Jasona.Ano já a Jason máme takovou "svojí" partu i když jsou všichni z naší party s námy v gangu tak se Nick baví spíš se svými kámoši.Naneštěstí jeho nej kámoš patří taky k nám do gangu.Cody.Bože to je takovej kokot.Ano,my s Jasonem ho totálně nenávidíme tak jako on nás.

"Jasně"řekl Jason a šli jsme do naší garáže kde jsme měly svoje miláčky.Ale já měl oči samozřejmě jen na moji lásku.Mercedes.S Jasonem jsme nasedly a vyjely.Cesta proběhla v tichosti,což mi vyhovovalo.

Jen co jsme dojely k Ryanovi domů,jsme se bratrsky přivítaly.

"Čau brácho"řekl jsem celkem hlasitě za což jsem si vyžádal zamračený pohled od Ryana.

"Doprdele musíš tak řvát!!!"řekl při čemž se furt mračil a já se jen potichu uchechtl.

"Jinak čus"dodal Ryan.Po té co jsme se "přivítaly" jsme se vydaly do domu kde už kluci seděly a hulili jointa.A tak jsme se s Jasonem přidaly no a tak to pokračovalo do doby než jsme musely domů přivítat naši novou "povedenou" rodinku.

Z pohledu Katte:(ve stejném čase co Justin)

Otevřela jsem oči když jsem ucítila něčí dotek na mé ruce.Byla to mamka.

"Katty zlatíčko,budem přistávat" řekla s úsměvem,který jsem ji opětovala.

"Proboha jak dlouho jsem spala???" řekla jsem stále s úsměvem na rtech.Mamka se jenom zasmála.

"Celou cestu zlatíčko,takže celých 6 hodin"řekla a já na ni vyvalila oči.Jak jsem mohla celou cestu prospat!!! Popravdě jsem se celkem těšila na let,protože jsem letěla poprvé a já to celé prospím?! Grrrr....

"Je konečně jsi vzhůru Katte,už jsme tu" řekl s úsměvem Jeremy a já jen souhlasně přikývla.Už pomalu přistáváme a mě dobíhá nervozita.Asi se ptáte proč??? No já jsem celkem stydlivá i když to tak často nevypadá,ale to není to hlavní,hlavní je to že poznám své "super" nevlastní bráchy.No nic budu doufat,že si budem rozumět.

Po té co jsme přistaly jsme vyšly z letadla já byla oslepena velmi ostrým světlem,jelikož v letadle byla poměrně tma. Jeremy nám vzal kufry a opět jsme nasedly do limuzíny.Hmm asi si začnu zvykat (:D). Cesta "domu" byla fakt suprová. Celou cestu jsme se pořád smáli a zpívaly podle rádia. Jsem tak šťastná za tyhle rodiče.

Když limuzína zastavila a my vystoupily myslela jsem,že snad špatně vidím. Přímo přede mnou se tyčila obří vila v bílé barvě s velkými prosklenými okny.(vila v médiích) No co víc říct byla to prostě nádhera.Asi bych tam stále ještě pěkně dlouho kdyby mě nevyrušil Jeremyho hlas.

"Tak co Katte,doufám ,že se ti tu líbí??" zeptal se Jeremy s nadějí v hlase. Jen jsem se usmála.

"Líbí??? Je to tu přímo úžasný Jeremy... Myslím,že by se mi tu mohlo líbit" řekla jsem s širokým úsměvem a mamka s Jeremym byly štěstím bez sebe.

Když jsme došly ke dveřím tak je Jeremy otevřel a my vstoupily.

Panebože to byla nádhera,obří luxusně zařízený obývák spojený společně s luxusní kuchyní.A když říkám luxusní tak myslím fakt luxusní. Vypadalo to tu jako z nějakého časopisu. Nejspíš bych tady stála opět do večera a obdivovala tu krásu,ale vyrušil mě Jeremyho hlas.

"Kluci,pojďte dolů. Hned!!!!!" řekl Jeremy a já jen čekala. Po chvilce čekání jsem uviděla tři sexy kluky.A pak mi to došlo.

Panebože to jsou oni??

Takže tady máte další část a chtěla bych vám znovu moc poděkovat že čtete tento příběh moc si toho vážím  :* a pokud se vám líbí určitě dejte hvězdičku  nebo komentík :D :P

Užijte si ho :D

Díky za přečtení :* :3

Dangerous love // JBFF

Dangerous love // JBFFKde žijí příběhy. Začni objevovat