Gidecem dedim ve gidiyorum

757 31 0
                                    

Jimin 15 yaşındayken

Jimin ailesi kavga ederken her zamanki gibi kenara çekilmiş ve ailesinin kavga konuları hakkında kendi görüş ve hayallerini yazıyordu. Bu yazdıklarının sonunda her zaman aynı cümle oluyordu. "Bir gün bu evi terk edeceğim." Bu cümleyi yazmasının sebebi ise ailesinin bir aile olmayı bilmemesi. Her hafta en az 3 defa farklı farklı nedenlerden dolayı kavga ediyorlardı. Bundan bıkmıştı artık kavgasız gürültüsüz ve sevecen bir aile istiyordu. Bugünkü kavgada ise hiç bir şey yazmadan sona gelmiş ve bu son cümleyi biraz değiştirmişti. Defterin sonuna son cümlesini yazıp defteri ortalarına bırakıp gitmişti. Sonda yazdığı şey ise"gideceğim demiştim artık zamanı geldi. Gidiyorum." Annesi ve babası Jimin'in ortalarına defter bırakıp gittiğini bile anlamamışlardı. Eşyalarını toplayıp evi terk etti. Evden çıkıp arkadaşı Taehyung'un evine doğru yol aldı. Tae'nin evine geldiğinde Tae uykulu bir şekilde kapıyı açmış jimin'e bakıyordu. Jimin'in neden burda olduğunu merak ediyordu.

" Jimin? Bir şey mi oldu? Ne işin var bu saatte burda?"
Jimin sakin ve kararlı bir şekilde cevapladı.
"evi terk ettim ve geri dönmeyi de düşünmüyorum sizde kalabilir miyim? "

Aslında Jimin'in evi terk etme sebebi kavgalar değildi. Ailesi içinde kendini üvey çocuk veya yabancı gibi hissediyordu. Annesi bütün kavgaların ve ailedeki bütün kötü şeylerin onun yüzünden olduğunu söylüyordu. Babası Jimin'i hiç sevmiyordu. Doğduğundan beri bütün ailesinin düzenini bozduğuna inanıyor ve sürekli jimin'e keşke doğmasaydın gibi şeyler diyordu. Jimin de artık buna dayanamıyordu. Tek dayanağı Tae idi. Tae ile lisede tanışmıştı. Jimin ilk defa onun bu dünya için fazlalık olmadığını ve onu savunup kollayan birini görüyordu. Tae Jimin'in bu dünya için tek dayanağı, arkadaşı ve ailesiydi. Tae de bunları biliyordu. Jimin için de bu yüzden sürekli endişeli ve üzgündü. Tae'ye göre jimin bunları hak etmiyordu. Tabi diğer insanlar bunu anlamıyordu yada anlamak istemiyorlardı.

" Tabii geç içeri ama sesiz ol annemler uyanmasın."

Jimin kafa sallayıp sessizce içeri geçti.

Eşyalarını bırakıp mutfağa geçitiler. Konuşacaları şeyler vardı. Tae ikisine de kahve yaptı ve Jimin'in karşısına oturdu.

"Neden terk ettin evi?"

"O evde kalamazdim biliyorsun çocukluğumdan beri onların çocukları değilmişim gibi muamele gördüm sürekli üzerinde baskı var ve en önemlisi ztn böyle bir hayatım olmasaydı ilerde beni rededecekler di."

"Bundan sonra ne yapacaksın"

Jimin kahvesinden bir yudum daha alırken iç çekti bir planı vardı ama yapabilecek miydi bilmiyordu.

"Bir planım var ama yapabilir miyim bilmiyorum."

"Ne planı söyle yardım edeyim belki beraber yaparız"

Jimin kahvesini bitirip derin bir nefes alıp verdi.

"Busan'a dönecem"

Tae duyduğu şeyi bir süre idrak edemedi. Busan'a mi dönecek dedi o?

"Ne! Busan'a mı döneceksin!? Ne zaman!?"

Tae'nin bağırışı ile Jimin yerinden kalkıp ağzını kapattı.

"Şşşhh sesiz ol. Bağırmaya devam edersen dönemeyecem."

Tae sustuğunu ve anladığını belli etmek için kafa salladı. Jimin de elini Tae'nin ağzından çekip yerine oturdu.

"Nasıl dönmeyi planlıyorsun hiç bir ulaşım aracı seni reşit olmadığın için kabul etmez anne baban gerekiyor."

"Doğru şimdi olmaz hem orda akrabalarım olduğu için evden kaçınca ilk oraya gideceğimi düşünüp oraya giderler. Bu yüzden buraya geldim. Sizin evi ve sizi tanımıyorlar burda olduğumu ogrenemezler."

"Yani burda kalacaksın peki daha sonra eninde sonunda buraya da gelirler o zaman ne yapacaksın "

"O zamana kadar burdan gitmiş olurum şimdi burda kalabilir miyim?"

"Tabi ki yalnız annemler öğrenirse iş yatar o yüzden sen benim evde kalırsın tamam mı "

"Tamam hadi gidelim çok uykum var"

"Şimdi gidemeyiz çok geç oldu bak ne diyecem ben annemlere bir haftalığına geldim dört gün sonra evime dönecem sende benle beraber dönersin hem eşyaların için de bizde kalmaya geldiğini soyleriz."

"Doğru dedin olur burada kalalım"

Jimin ve tae konuşmarı ardından tae kendi odasına Jimin de yolunu bildiği misafir odasına gitmişti. Jimin hemen yatağa girip uyudu. Çok yorgun hissediyordu. Gözlerini kapatıp başını yastığa koymasıyla hemen uyudu. Bir an önce zamanın geçmesini ve busan'a dönmeyi hayal etti. Orda mutlu olabilirdi ve yeni arkadaşlıklar yeni hayat hatta yeni bir aile bile kuranilirdi.


❤️Herkese merhaba. İlk hikayem umarım beğenirsiniz. Diğer tüm bölümleri sildim bu bölümü de düzenledim hikayeye yeni gelenler hoş geldiniz okuyanlar ise lütfen tekrar okuyun tşk ❤️

I Always Wanted -jikook-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin