28

680 95 68
                                    

Güneş ışığı bana çalmayan alarmım olurcasına yüzüme vurduğunda gözlerim aralandı. Muhtemelen sekiz dokuz saatlik bir uyku almış olmama rağmen kendimi çok yorgun, uykulu hissediyordum. Bedenim yatakta kalmak istemiyordu, okula gidecek gücü gerçekten de kendimde bulamıyordum. Esneme sesim tüm odamı doldurduğunda komodinin üstünde duran telefonuma uzattım elimi, telefonumu aldığımda ilk yaptığım şey uçak modundan çıkartmak oldu. Ardından gelen bildirimleri teker teker okudum.

En son gelen bildirim tebessüm etmeme neden olmuştu, bildirim Taehyung'dan geliyordu. Duraksamadan bildirime tıkladım.

Taehyung: Günaydın

Taehyung: heyyy

Taehyung: cidden daha uyanmadın mı?

Siz: saat daha yeni sekiz olmuş

Siz: ve sen daha erken uyanıp bana yazdın?

Taehyung: evet

Siz: gerçekten beni şaşırtıyorsun

Siz: üniversite sınavına çok az kaldı diye mi böylesin?

Taehyung: hayır param var

Siz: ...

Siz: seni boğmak istiyorum

Siz: salak

Taehyung: bana salak demeni bile seviyorum sanırım

Siz: benim de kalbim pek iyi değil sanırım (Bu mesaj gönderilmedi.)

Siz: ne güzel daha fazla derim

Taehyung: olur

Taehyung: seni alayım mı gelip

Taehyung: okula beraber gidelim

Siz: MUTLULUKTAN AĞLAYACAĞIM (Bu mesaj gönderilmedi.)

Siz: olur

Siz: kaç dakikaya gelirsin

Taehyung: on beş yirmi dakikaya gelirim

Siz: tamam

Siz: ben de hemen hazır olurum zaten

Görüldü, 08.30

Tüm yorgunluğum saniyeler içinde gitmişti resmen. Gülümseyerek hızlıca yataktan kalktıktan sonra telefonumu yatağımın üzerine bırakıp yerde duran terliklerimi ayağıma geçirdim. Ardından neşemi sürdürmeye devam ederek odamdan çıktım, lavaboya girdim. Aynada kendime bakarken nedensizce bugün daha da güzel olduğumu düşünüyordum, muhtemelen buna sebep olan kişi Taehyung'un ta kendisiydi.

Lavabodaki işimi halleder halletmez kendimi odamdaki gardırobu önüne atmıştım. Okulda her zaman okul forması giyiyorduk bu yüzden kendimi tarz açısından güzelleştirebileceğim bir mesele yoktu. Pijamalarımı çıkarttıktan sonra okul eteğimi ve gömleğimi giyinmiştim. Giyinme kısmı işin kolay olan kısmıydı ama odamdaki aynanın önünde durduğumda makyaj işinin uzun süreceğini çok iyi biliyordum. Normalde okula gitmeden önce makyaj yapan birisi değildim çünkü sabahları daha geç kalkardım, hemen yetişmem gerektiğinden de makyaj işi yalan olurdu. Bu sefer hem erken kalkmıştım hem de okula Taehyung ile gidecek olmamın verdiği enerji vardı üzerimde, bir günlüğüne yüzüme özenebilirdim.

ily for 105120 hours, taeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin