"Oha, Baek! Bütün sene yattın, nasıl olurda tam istediğin bölümü kazanırsın?!" diyen bu ses çocukluğumu beraber geçirdiğim, kuzenim Kai'den başkası değildi. Hayatını dansla geçiren, benim aksime gittiği her yerde ten rengi yüzünden hemen fark edilen birisidir. Ahh ve kesinlikle tanıdığım en gürültücü insan!
Omzumdaki kolundan kurtulduğum da birkaç adım uzaklaştım Kai'den. Yoksa üzerime atlayacak gibi duruyordu. Atlardı da.
"Bütün sene yatanın ben olduğuma emin miyiz? Hadi ama.. sınavı sallamayan sendin, ben değil. Tüm senemi sınavlar için harcadım ben."
İki adımlık odamın yarısından fazlasını kaplayan aynalı dolabımın karşısına geçtim. Vaktimin çoğunu çatı katında geçirdiğim için, odamın küçük olması sorun olmuyordu. Çatı katında olmadığım zamansa Kai'nin beni istediği yere sürüklemesine izin veriyordum. Özellikle Gay barlara. Erkekler hoş varlıklar, öyle değil mi?
"Tamam, her neyse. İki dakika sonra aşağı in. Kutlama yapmaya gidiyoruz!"
Üzerimdeki tişörtü çıkartırken kaşlarımı çatarak yatağıma kurulu kuzenime baktım. Bu bakış kısaca 'Sana inanmıyorum' deme yolumdu.
"Hadi ama! Bu sefer farklı olacak, merak etme. Bara gitmiyoruz. "
Çıkardığım tişörtü dolabıma tıkmakla uğraşırken alayla gülümsedim. "Ne olduğu hakkında bir fikrim yok Jongin fakat dediğin gibi olsa iyi olur. " Boynumdaki kızarıklığı göstererek devam ettim. "Görüyor musun? Bu senin yüzünde oldu. Vücudumdaki ilk ısırık tanımadığım sarhoş bir dev tarafından bırakıldı!"
Ona söylenmeye devam ederken altımdaki pantolonumu da çıkardım. Kai yani Jongin'in karşısında çıplak kalsam bile utanmazdım. Birbirimizin görmedik yerini bırakmamıştık. Ve biraz da yaramazlık yapmıştık elbet. Gay olduğumuzu nasıl anladık sanıyorsunuz?
Hazırlanmamın ardından, Jongin'in yeni süper arabasına yerleştik. Şuan eminim ki ağzım kulaklarıma kadar genişlemiştir. Kim bir anda kapının önünde kırmızı spor araba görse şaşırmaz ki? Zengin piçler. Cömert zengin piçler.
Kuzen olmamıza rağmen, Kai'nin ailesi bizimkilere göre daha varlıklı insanlardı. Aslında cömert demek daha doğru olur. Pinti bir ailem var, evet.
"Tanrım! Her saniyemi ders çalışmakla geçiren bendim ama hala bisiklet kullanıyorum. Peki ya sen üniversiteyi kazanamamış tembel Jongin? Nasıl aldırdın bu arabayı?"
Emniyet kemerini havalı havalı taktıktan sonra direksiyonu sıkıca kavradı.
"Kuzen, bu zamana kadar neyi istedim de elde edemedim? Tamam bu söylediğim çok klasik ama öyle. Eğer üniversiteye gitmek isteseydim, kesinlikle kazanırdım. Tek hayalimin Amerika'da dans eğitimi almak olduğunu biliyorsun. Bir sene sonra gideceğim zaten. O zamana kadar bizimkilerle aramı iyi tutmaya başladım. Daha doğrusu babamın yaptığı gizli kaçamakları saklamaya başladım. Yoksa o üvey kraliçe her zaman ki gibi ortalığı birbirine katardı."
Haklıydı. Onun gibi klasikleşeceğim -evet kuzeniz biz- fakat 20 yıllık hayatımda hep aynı örnekle karşılaştım. Çok çabalayarak kazandığın şeyleri, bir başkası iki saniyesini vererek elde ediyordu. Bunların başlıca örneği Kim Jongin'i öldürmek istiyordum. Kucağımda tuttuğum çantayı arka koltuğa fırlattım. "Sen ne zamandan beri böyle konuşabilir oldun Kim Jongin? Hem dedektiflere taş çıkartacak üvey anneden bahsediyoruz, amcamın kaçamaklarını nasıl saklayabilirsin ki?"
Her zaman ki bilmiş bakışlarından attı. "Gay olduğumu bilmiyor, babamın çağırdığı kadınları eve sokma kısmında devreye giriyorum ben de. Sonrasını babam hallediyor zaten.." Kahkaha atarak devam etti. "Bana ise birkaç saat odamda oyalanmak ve ses çıkarmak kalıyor. ""Cidden?" Ailesi hakkında bahsederken hiçbir zaman çekingen olmamıştır. Annesinin Çin'de başka bir adamla beraber olduğunu bilmesine rağmen.. Gerçi babasının birlikte olmak için eve kadın getirmesine yardımcı olan birisinden bahsediyoruz.. Üvey annesi ile sürekli alış verişe de çıkıyor bu birisi.. Kendi kendime kıkırdadım. Hayran olunasıydı. Ve bu yüzden bir kez daha Jongin'i öldürmek istiyordum. Öldüremeyeceğimin gayet farkında olduğum için yalnızca öldürücü bakışlarımı onun üzerinde tutmakla yetindim. O ise piç gülüşüyle hem arabayı son hızda kullanıyor hem de yoldan geçenleri kesiyordu.
"Pislik. " diye mırıldanarak önüme döndüm. Arabanın aynasındaki yansımamı görünce yüzümün beyazlamış olduğunu fark ettim. V yaka tişörtümün açıkta bıraktığı boynumda 'ben buradayım' dercesine duran kızarıklıkla, iyice beyazlamış ten rengim birleşince mutluluğumu alıp götürmüşlerdi. Ben bir sene erkeklerden uzak yaşayayım sonra Sehun'un doğum gününe gittiğimiz gece.. hiç tanımadığım birisinden böylesine bir hediye alayım.. Ne hediye ama! Buna katlanamazdım. Arka koltuğa attığım, her zaman yanımda taşıdığım makyaj çantamın içinden boynumdaki izi kapatmaya yarayacağını düşündüklerimi çıkardım. Birkaç dakika ardından çok daha iyi gözüküyordu. Kai arabayı daha düzgün kullansa sınırlı malzemelerle bir şahesere bile dönebilirdim. Ve olmazsa olmazım eyeliner. İşte tamamdım! Beyazlayan yüzüme renk gelmişti. Konu eyeliner olduğunda, tüm engelleri aşıp pürüzsüz çizgi çekebiliyordum. Bu engel beceriksiz Jongin olsa da.
Ve ben Byun Baekhyun. Kısaca anlatmak gerekirse 20 yaşında, ailesinden uzak, çatı katında küçüklüğünü siyah beyaz filmlerle geçirmiş birisiyim. Tek hayalim, sinema ve televizyon okumak-tı. Bir gün önce gelen sonuçlara göre kazanmıştım da. İstediğim okul, istediğim bölüm. Güzel Sanatlar Üniversitesinde okuyacaktım! Son bir senemi tamamen -gerçek- erkeklerden uzak, sinemayla geçirsem de buna değmişti. Hayallerim artık çok yakındı. Bu hayallere ciddi bir ilişki istediğim de dahildi. Tabi Kai'nin dikkatsiz araba sürüşü yüzünden iki dakika sonra ölmezsem.
"Kaiiiii!!!! Dikkat etsene!"
Y/N Seelam. *-* Okuyan olur mu bilmiyorum ama aklımda kurgu belirdi ve hemen giriş yapmış bulunmaktayım! Öncelikle, 'BABY' ficimi tamamlayacağım ve ardından buna başlayacağım. Klasik okul konulu değil merak etmeyin. Okulda zaman fazla bile geçmeyecek. ^^ Ve son olarak ilk defa karakter bakış açısı ile yazıyorum. Sanırım böyle yazmak benim için daha rahat olacak. Her neyse. Görüşlerinizi belirtin lütfen. ^^
Diğer ficlerime bakmak isterseniz diye isimlerini vereyim. ♡ 'BABY' 'The Choice' ve 'DADY ' İyi okumalar!^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CINEMA
FanfictionBaekYeol'un yer aldığı mini fanficdir. Diğer EXO üyeleri de yer almaktadır. İyi okumalar. ^^