yoonmin

126 19 4
                                    

Hetah hian One shot taekook yoonmin namjin hoseok kalo dah thin ang...
******†*





Park jimin ka nia tunah hian college first year kakal mek bawk ka sawitlang tawp ang ka cutein ka chheloa ka hmelpawh atha minduhtupawh an tam ve lutuk mahse kei chuan duh pakhat chauh ka nei Min Yoongi ania kan senior anibawk ani chu 2nd year na anitawh.


College lam pan chuan ka kal zela mahse engnge ka hmuhsaw Yoonie leh hmeichhe pakhat anloin kiss anihchu ka thinlunghi ana ngawih2 yoonie chuan minlo hmu a ka mittui te chu hrutawkim ka tlan haw leh nghal.

In ka thlen chuan ka room ah ka tlan lut nghala ka tap nghal hawm2 yoonie hi highschool kan kal atang ka hmangaih tawh mahse tinge a hriat ve duhloh theihnghilh pawh ka duh mahse ka theihnghilh thei silo hreawm ka ti thin.








Kha thil yoonie leh hmeichhe pakhat in kiss lai ka hmuh atang khan yoonie chu pehhel dan ka zawng zela ka hmuhpawn hmulo angin kaawm tlat min biaktuma  minlo pan pawn ka hmanloh thu leh ka buaithuin kalo chhang zel mahse aharve thin takzet.

Zanin hian Yoonie chu ka hmangaihthu hrilhka tuma kan collegeami yeona birthday ania minsawm vek avangin kalveka tuma hunremcgang anih ka ringbawk.


Zan alo nihchuan Jimin pawh aphur ngei mai mahse a zam em2 bawk a za chenghi nimai.

Party

Jimin chu party naah chuan thlengin yoongi a zawng nghala ahmu ngei mai alam pan chuan akala azam takzet

Yoongi pov

Jimin kalam pana lo kal mek chu kalo thlirreng tawp. Jiminhi highschool kankal atang ka duhtawh tunah phei chuan ka hmangaihtawh mahse minduhve ka rinloh avangin ka tilang ngailo. Mahse zanin hian alaka inpuan ve katum engtinnge angaihang tihchu ka hrelo

End Yoongi pov

Jimin chu yoongi hmaah chuan a ding vang tawh an mitleh mit a in tawng chiang hle bawk.

" yoongi hyung biak lawk cheka duha"  jimin chuan ti zawi sapin yoongi pawh chuan in chunglamah a chhohpuia inchung an thlen chuan jimin leh yoongi chu in hmachhawn ran mai .

Jimin chuan a aw thian kharhin " hyung ih... E...englo ih... Kei hian ka duhche nilo ka hmangaih che highschool kan kal atang tawh khan ka duhtawh che engtinnge min ngaihang tih vangin ka hrilh ngam lo chea mahse tunah ka hrilh theitache hyung min haw bik suhaw" jimin chuan ati zawi sapa . awwww yoongi chu a chhungril ava hlimem amipa hmangaih alakah a in puang ania

Chhan tuma aka a an zuau lai chuan yoongi ti thawm an hria anhawi rual thapa yeona alo ni. "Yoongi i bo daiha birthday cake zai angai tawh ania in ti pangchang tak chuanatia jimin a melh ralh bawk.

Chutah jimin enreng chung chuan yoongi chu a kiss ta siah mai yoongi a mengbial nghal kawk jiminchu mittui tla zawih2 in chulai hmun atang chuan atlan chhuak nghal.

Kang yeona engthilnge itihkha" yoongi chuan ti hrawkin yeona chu anam sawn nghal. " yoongi ka hmangaihche kha park jimin khan a duhche a chuvanglawm" yeona chuan ati sapa yoongi chu athin arim ngei mai. Thawhakin " yeona hrerawh jimin kha kahmangaiha nangmah vanga engtinemaw a awm anih chuan i chakloang hmeichhia initih ka theih nghilh ang" tiin a chhuak zui ve nghala. Yeona erawh amittui aluang ngiai2.




Jimin chu inlam pan chuan atlan zela a thlen chuan anu phone in " eomma naktukah LA ah kalo kal venghal dawn eomma yoonie hian min hmangaih vengai dawnlo" ti a tap chungin phone chu adaha atuka LA panturin a in buatsaih zui nghal.

Next morning

Yoongi chu jimin in kawtah chuan adingrenga jimin in inkalh chu makati hle a thenawmpa chhuak chu hmuin " ka pu helai in ami jimin kha khawnge a awm" tiin putar chu a zawta. " Nichin deuh maikhan airport lampan in akal anihkha LA ah ka chhungte bulah ka awm tawh dawn atiinka hria" putar chuan a sawizawh velah yoongi chuan arang arangin Airport a pan nghal.








Airport


Jimin chu Airport ah chuan athu vang tawh yoongi thlalak aphone ami chu enin "hyung ka hmangaih lutuk che min hmangaih velo mahla ka hmangaih reng ang che hyung hlimdeuhin lo awmrawhaw" mittui luang zawih2 chung chuan ati sap2 a chutihlai chuan a hnung atang chuan

" tunge ka hmangaih ve lo cheti ka hmangaih che park jimin keipawn Highschool kan nihlai atang ka duhtawh che" yoongi in arawn tihchuan jimin chuan phawkhraw in ahnunglam ahawi nghala 'hyung' atisap bawk

" tinge kalbo ituma khawnge katello a kal itum" "hyung mahse yeona nen khan" "niloe ani nen kan in karah engmah a awmlo"

An ngawih reng hnu chuan 'hyung ka kal a hun' jimin chuan ti sapin a kun ngul bawk. "Nilo jimin minkalsan suh itello chuan ka awm theilo ang hremna in pekna atan chuan alutuk mah2lo maw" yoongi chu mittui tlapurin a thingthi hnawk. Mite chuan  anlo enleh hrek2 zel.

"Hyung tho rawh miin min en duh emhi". "Aih min en mai2 rawhse min kalsan loh turthu sawiphawtrawh jimin ka hmangaih che khawngaihin kalsuh". Yoongi chu ala thingthi reng. Jimin chu athaw haka " thorawh khawiahmah ka kallo ang hyung ka hmangaihche" mittui tlingpam chuan arawn ti chhuak tiau . yoongi chu thoin jimin chu a kiss nghala miten an en hrek2 tihpawh a ngaihtuah tawhlo.

Jimin nen chuan Airport chu chjuahsanin hlimtaka awm duntur leh inkalsan ngailo tura in tiam chungin anin lam anpan ta ani



Atawp ta

Vote leh comment plzzzz

one shotWhere stories live. Discover now