~Зак~
Преди не вярвах, че е възможно да се влюбваш в човек все повече и повече през изминали дни, но щом се събуждам и виждам спящата Тара до себе си се убеждавам, че е възможно.
Вчера прекарахме целия ден в леглото, като станахме единствено, за да ядем. Ако можеше всичките ми дни да изглеждат така щях да съм най-щастливия мъж на света.
Снощи нямах време да ѝ кажа за плановете тази вечер, така че трябваше да я събудя. Погалвам копринено меката ѝ кожа, като я целувам по рамото.
Тя се размърда леко, като измънка нещо неразбираемо. Това само ме накара да се усмихна още повече.
"Колкото и да си красива докато спиш, трябва да ставаме." прошепвам тихичко в ухото ѝ. Тя отваря бавно очите си и ме поглежда.
"Ако наистина нямаме основателна причина, за да станем, ще те убия." сънения ѝ глас е толкова сладък, че няма как да не се разсмея.
"Има причина не се притеснявай." казвам през смях. "Помниш Раян, племеникът на Джеф, нали?" усмихва се и кима. "Днес има рожден ден и е питал дали ще може и ти да идеш..." това вече я събужда изцяло.
"Раян днес има рожден ден?" кимам. "И е питал за мен?"
"Да. Джеф каза, че постоянно питали за теб щом го видели."
Обичта, която се появява в очите ѝ само показва колко много обича деца. Лицето ѝ все едно грейва, а това което Джеф ми бе разказвал още повече затвърждава тази мисъл.
"Трябва да му вземем подарък!" сеща се и се изправя бързо.
Неволно пускам поглед по тялото, като тя го забелязва и бузите ѝ порозовяват. Връщам погледа си на лицето ѝ и се усмихвам.
"Наясно съм с този факт, ангелче. Облечи се и ще идем до мола. Партито е след обяд." успокоявам я, а тя си отдъхва леко, при което аз се засмивам.
Тя кима и се изправя, като набързо инспектира стаята. Очите ѝ падат на една от ризите ми и бързо я нахлузва върху себе си.
Дължината е достатъчна, за да покрие дупето ѝ точно, но щом мръдне всичко се вижда, а на мен това ми харесва. Мога да я зяпам така цял ден, но тя само ми хвърля един поглед и излиза.
След няколко минути се осъзнавам, че аз също трябва да се облека, така че ставам и влизам в банята.
STAI LEGGENDO
Between me and you (# 1 Me&You)
Storie d'amore"Какво правиш когато видиш двама мъже да убиват трети? Не знаете, спокойно и аз така. Сега обаче ми трябва отговор на този въпрос повече от всичко. Е ,ако искам обаче да се прибера ще трябва да намеря отговор..." Тара Уокър е най-обикновенно момиче...