sana söylediklerimi

475 34 58
                                    

Hoş geldiniz 🌸

Zilin çalmasıyla beraber çocuklar koştura koştura okuldan çıkmaya başlamışlardı. Bende onların arkasından sınıftan çıkmıştım. Bahçeye çıktığımda direkt arabama doğru ilerlemeye başladım.

Arabama ulaştığımda hızlıca çalıştırarak Fenerbahçe'nin anlaşmalı olduğu hastaneye doğru sürmeye başladım.

Hastaneye geldiğimde sekretere giderek Altay'ın oda numarasını sordum. Ama başımın döndüğünü hissedebiliyordum. İlk önce hastanenin kantinine gitmem daha mantıklı olacaktı sanırım.

🌸

Gözlerimi açtığımda beyaz bir tavanla karşılaşmıştım. Kolumu hareket ettirmek isterken kolumdaki serum sebebiyle biraz acımıştı. Daha fazla canımı acıtmamaya çalışarak kafamı kaldırdığımda başımın arka tarafında müthiş bir ağrı ile gözlerimi yummuştum. Sanırım sadece gözlerimle bakmalıydım odaya.

Tek kişilik bir hastane odasındaydım. Etrafımda kimse yoktu. Buraya neden geldiğimi düşünmeye başladım. En son Altay'ı ziyaret etmek için sekretere oda numarası sorduğumu hatırlıyordum.

Hasta ziyareti için gelip hastaneye yatmak da tam benlik hareket bu arada.

Ben daha fazla bir şeyler hatırlamak için kendimi zorlarkem odama sol kolu bandajlı olan Altay girdi.

"Geçmiş olsun."

"Ben seni ziyarete gelecektim ama."

Kolumdaki serumu göstererek konuşmaya devam ettim.

"Uslu duramadım yine."

Tebessüm etti dediklerime karşı. Acaba Altay'ı nasıl bulup aramışlardı? Aklımdan geçenleri anlamış gibi Altay konuşmaya başladı.

"Nasıl haberim olduğunu merak ediyorsan telefonunda acil durumlar için aranacak kişiler arasında görmüşler."

Tabi ya alerjim olduğu için acil arayacaklar kısmında annem, babam ve Altay vardı. Açıklama yapma ihtiyacı duymuştum şu an.

"Alerjim olduğu için acil durumlar için seni de eklemiştim. Annemler telaşlanmasın diye. İstersen deği-"

"Gerek yok, kalabilir. Hemşirelere de söyledim alerjin olduğunu ona göre ilaç verdiler."

"Teşekkür ederim. Sen artık dinlen istersen buradan sonrasını hallederim ben. Geldiğin için teşekkür ederim. Daha uygun zamanda geçmiş olsun ziyareti için geleceğim."

"Yalnız kafanı vurduğun için uyumaman gerekiyor. Yani biri yanında refakatçi olarak kalmalı. Tabi istersen kızları arayabilirim."

"Hayır hayır gerek yok, boşuna evham yaparlar şimdi."

Konuşmamı bitirmek beraber doktor ve arkasında hemşire içeri girmişti. Ayak ucumdaki masadan dosyamı alarak konuşmaya başladı.

"Geçmiş olsun Duru Hanım."

Başımı sallamakla yetinmiştim. Buna karşılık doktor sözlerine devam etmişti.

"Başınızı çarptığınız için müşahede altında kalacaksınız ve uyumamanız gerekiyor. Herhangi bir ağzınızı var mı?"

"Evet kafamın arka bölgesinde ağrı var."

"Peki hemşire hanım size bir ağrı kesici serum yapar. Kan tahlilleriniz de temiz çıktı eğer herhangi bir reaksiyon olmazsa yarın taburcu olabilirsiniz."

"Peki teşekkür ederim."

"Geçmiş olsun tekrardan."

Doktor konuşurken bir yandan bana ağrı kesici yapan hemşire de doktorla beraber odadan çıkmıştı Altay ile tek kalmıştık.

Gelelim fasulyenin faydalarına.

🌸

Aynen kesin açlıktandır 🙂🙂

ellerimde çiçekler | Altay Bayındır Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin