Oda sétált hozzá, szemei könnyesedtek.
-Úgy sajnálom... - mondta elhalt hangon. Mást nem igazán tudott kipréselni magából.
- Hol van Tae? - kérdezte, ami Yoongit nagyon megdöbbentette és egyben el is szomorította.
-Otthon van. Én hoztalak be.. - mondta eröltetett "mosollyal" aminek igazából köze se volt a mosolygáshoz. Ki tudna ilyen helyzetben mosolyogni?
- Most nem hagylak cserben, ezt az életemre esküszöm! - mondta majd egy apró puszit nyomott a kisebb kézfejére.-Miért hagytál magamra, hyung..? - kérdezte mostmár sírva. Yoongi meg se tudott szólalni.
- Nem voltam elég jó? - kérdezte gondolkodva.
-Undorodsz tőlem, igaz? Undorodsz a látványomtól, és attól hogy hozzám kell érned... Undorító vagyok... - mondta s látszott rajta, hogy teljesen összetört. És hát van is rá oka...-Jungkook nem undorodok tőled. Alig tudom vissza tartani magam, hogy ne teperjelek le, hogy ne csókoljalak meg. Imádom mindenedet, Jungkook. - mondta arcára simítva.
-Akkor nem értem... Miért hagytál el? Miért törtél össze? - zokogott fel újra.
-Baba kérlek.... - kezdett bele de Kook félbe szakította.
-Ne hívj így! - emelte fel a hangját, mire nyílt az ajtó. Tae rontott be rajta, mögötte Yoo új barátnője, és utánuk a többiek.
- Hé... Shhh... Semmi baj. - nyugtatta Tae, Yoongit pedig ellökte az útból.
- Hyung... - suttogta elhalt hangon.
-Meg fogok halni? - kérdezte Taet, aki furcsa fejet vágva nézett Yoongira, ki csak fejével biccentett egyet az ajtó fele.-Nem fogsz. Nem fogom hagyni, hogy bajod essen. - mondta majd egy puszit nyomott a hajába.
Kimentek az ajtón, majd Yoongi bele is kezdett.
- Az orvos azt mondta, hogy leukémiás. Bent tartják még vizsgálaton. Azt mondták, hogy szerintük érzelmi alapon jött elő. Gyerekkori trauma ami most újra lejátszódott benne vagy bármi ilyesmi.. -mondta elhúzva a száját.
-Ez mind a Te hibád!! A hülye játszmáid meg a faszom viselkedésed. Undorító vagy. Nem értem hogy tehetted ezt, szegény fiúval, aki egy kicseszett rossz szót nem szolt hozzád. Sose volt követelőző, és tiszta szívéből szeretett. Nem érdemled meg őt! - mondta meglökve a mellkasát amitől minimálisan de hátrébb tántorodott.
-Milyen kemény lett valaki.. A bohókás Taeből lett egy keménykedős Tae. Csakhogy még mindig idősebb vagyok úgyhogy örülnék ha visszavennél magadból! - sziszegte..
- Nincs időm rád. - hátat fordítva neki, vissza ment Jungkookhoz.-Legyenek szívesek kifáradni. Egyszerre csak 1 legyen bent. - jött be a nővér, majd amint ezt elmondta, el is ment. Mindenki Yoora nézett majd lassan kiballagtak.
- Bent kell maradnom? - kérdezte meg Jungkook amint Tae becsukta maguk után az ajtót.
- Igen, de én itt leszek veled. Nem hagylak magadra. - mondta a kezét fogva.
-Nem akarom hogy itt legyél. - suttogta mélyen szemébe nézve.
-Nem fogok elmenni. - tartotta a szemkontaktust. Hangja mélyebb lett, szemei megcsillantak. Jungkook kirántotta kezét Yoongié közül majd felült.
-Ha mégis meghalnék, nem akarom az utolsó napjaimat veled tölteni. - mondta kissé ridegen. Próbált határozottan beszélni de néha megcsuklott hangja,szemei könnyesek voltak.
- Megérdemlem ezeket, engedd csak ki magadból. Beszélj velem akármilyen csúnyán, nem fogok elmozdulni mellőled. Melletted maradok és átsegítelek ezen. Ha tetszik ha nem. Nem fogom hagyni hogy bárki bármi rosszat tegyen veled, megvédelek akár a széltől is. - mondta lassan az ajkaira suttogva. Jungkook, kezeit mellkasára tette s úgy tolta el magától.
-Védj meg magadtól, és menj haza. - mondta s könnyei folyni kezdtek.
- Mondtam már... Én... - kezdte volna, de félbe szakította.
- Nem akarom, hogy itt legyél, nem akarlak látni csak menj el innen! - mondta kissé megemelt hangon.
Nem mondott semmit. Lehajtotta a fejét, s a padlót vizslatta. Rossz állapotba van, és nem akarta fokozni a rosszkedvét, úgyhogy eleget téve kérésének, felállt, s kisétált az ajtón, azzal együtt a korházból, s ment egyenesen haza.
- Igen?
- Yoongi, hova mentél? - kérdezte Jin.
- Itthon vagyok -
- Kellene Jungkooknak pár ruha. 1 pulcsi, pólók, boxerek, zoknik, és nadrágok. Kell 1 cipő is. -
- Viszem. Pár perc és ott vagyok. - mondta majd letette.
Bepakol 5 pólót, 6 boxert ugyan ennyi zoknit és 5 nadrágot a kisebb cuccai közül. Jungkooknak volt egy kedvenc pulcsia, ami Yoongié volt. Folyton azt hordta, ha nem voltak együtt. Egyben ez volt Yoo kedvence is. Azt gondolta rajta jobban áll. Elő kereste azt a pulcsit, majd eltette a többi ruha közé.
A táskát felkapva a vállára ment a kocsihoz, majd beszállva indult vissza a korházba. Amint oda ért kipattant s elindult vissza oda ahonnan pár percel ezelőtt kijött. Nem ment be a szobába csak oda adta. Akint álldogáló Jinnek.
-Tettem neki ötöt mindenből a fehérnemükből tettem egyel többet. Ha kell több majd hozunk be neki. - mondta majd újra távozott a korházból.
Miután Taehyung kijött a szobából, Jin ment be. Oda adta Jungkooknak a cuccait, ki egyből kipakolta őket, s lefagyva vette kezébe a pulcsit, ami Yoongié volt. Feltartotta maga elé, hogy végig mérhesse, majd megszagolta azt. Yoongi befújta neki, ezen pedig el kellett mosolyodnia.
Egyből magára húzta a pulcsit, a többit pedig vissza adta Jinnek.Igazából nagyon hiányzol... Jobban mint azt gondolod. Szükségem van rád, kérlek most ne hagyj magamra....
CukorkaSuga2 yoyoo_v Shizukaaaaa15 mybaekbby _just_aa_weeb_ NowImHungry09
Hogy vagytooook? Hogy telt eddig a nyaratok?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Changing years
Fanfic(1 Évadot a másik fiókomon találjátok -> @zafir876) 2. ÉVAD !!MIELŐTT BÁRKI IS BELE KEZDENE EBBE A KÖNYVBE, JELEZNÉM ELŐRE HOGY VANNAK BENNE +18-AS JELENETEK, ÉS TRÁGÁR BESZÉD IS!! - Mert ilyenkor jövök rá igazán, hogy mennyire is szeretlek téged...