Hikaye Azerbaycan dilinde yayınlanacak.Eğer çok istek alınırsa Türkçeyede çevrilerek yayınlanacaktır.
(Türkçe okumak için biraz daha aşağı inin lütfen)
Azərbaycan dilində:
Adəm və Leyla illər öncə Tanrının eyni gündə yaşam haqqı verdiyi iki insan idi...Adəm və Lilit kimi...
Leyla anasının atasının etdiklərinə görə özünü asıb öldürdüyü gündən bəri həyatdan qopmuş kiçik bir qız ikən Adəm hər zaman onun yanında olur..Kiçik yaşlarda həm özünə həm bacısına baxmalı olan Leyla illər sonra Adəmlə evlənir...
Amma hər şey heçdə istədikləri kimi getmir.Atasının anasına etdiklərindən sonra Adəmin etdiyi ən kiçik bir yanlış Leylaya təsir edir...Onun özünü üstün görməsinə razı olmur..
Hər şey bir gecədə dəyişir..Adəmin dostu Samir onlara qonaq gəlir..Onun davranışı,danışığı həqiqətəndə Leylanın Adəmdə görmək istədikləri olur..O gecə ilk dəfə yaxınlaşırlar.Leyla əvvəl bu münasibətə tərəddüt etsədə Adəmlə aralarındaki münaqişələr onu Samirə yaxınlaşdırır və münasibətləri başlayır..
Amma bu münasibət heç də gizli qalmayacaq,gerçəklər ortaya çıxacaqdı...Bütün bunlar olarkən həyat Adəmin qarşısına Həvvanı tez-tez çıxartsada o daha Həvvanın varlığını hiss etmirdi...Həvva isə imkansız olduğunu bildiyi halda onu uzaqdan heyranlıqla izləyirdi...
Bu hekayə mifologiyanın əfsanələrindən biri olan Adəm,Lilit və Həvva əfsanəsinin müasir forması olaraq günümüzə uyğunlaşdırılıb,qurğulanaraq yazılıb.Fikir tamamən özümə aiddir.
Türk dilinde:
Adem ve Leyla yıllar önce Tanrı'nın aynı gün yaşama hakkı verdiği iki insandı... Adem ve Lilith gibi...
Babasının yaptıkları yüzünden annesinin kendini asıp öldürdüğü günden Leyla hayattan kopmuş küçük bir kızken, Adem hep yanındaydı.Küçük yaşta kendine ve ablasına bakmak zorunda kalan Leyla, yıllar sonra Adem ile evlendi...
Ama işler istedikleri gibi gitmedi.Babasının annesine yaptıklarından sonra Ademin yaptığı en ufak bir hata Leylayı etkiliyordu...Onun kendini üstün gördüğünü düşünüp sinirlenirdi..
Bir gecede her şey değişir..Adem'in arkadaşı Samir onları ziyarete gelir..Onun davranışları,konuşması Leyla'nın Adem'de görmek istediği gibidir ..
Samir ile Leyla ilk kez o gece yakınlaşırlar..
Leyla bu ilişkiye önce teredütle yaklaşasada Ademin davranışları Leyla Samir'e dahada yakınlaştırır...Ama bu ilişki saklı kalmayacak, gerçekler ortaya çıkacaktı... Bütün bunlar olurken hayat çoğu zaman Havva'yı Adem'le karşı-karşıya getirsede Adem henüz Havva'nın varlığını bile hissetmiyordu... Havva onu hep uzaktan hayranlıkla izlerdi,imkansız olduğunu bile-bile...
Bu hikaye mitolojinin efsanelerinden Adem, Lilith ve Havva efsanesinin modern versiyonu olarak uyarlanmış ve yazılmıştır.Fikir tamamen bana aittir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haram Nar
General FictionAdəm və Leyla illər öncə Tanrının eyni gündə yaşam haqqı verdiyi iki insan idi...Adəm və Lilit kimi... Leyla anasının atasının etdiklərinə görə özünü asıb öldürdüyü gündən bəri həyatdan qopmuş kiçik bir qız ikən Adəm hər zaman onun yanında olur..Kiç...