Midnight Snack [Eren X Reader (🔞)]

243 3 0
                                    

18+
Heavy sex
Modern AU

♡ Y/N szemszöge ♡

0:23  - pillantottam a mellettem vörös fényt kibocsátó órámra, mire felsóhajtottam, hiszen nehezen alszok vissza, miután véletlen felkelek. Főleg, mivel Eren, a párom nagyszerű szokásává vált, hogy éjszakánként egy-egy karate rúgással átrendezze belsőségeimet.

Morrantva egyet halkan arréb löktem útban lévő lábát, majd kimásztam az ágyból, a konyha felé véve az irányt, hogy engedjek magamnak egy jó pohár hideg vizet. Mezítláb totyogtam ki a hideg kövön a konyhába, elvéve egy poharat elkezdtem megtölteni vízzel. Amíg csendesen folydogált a víz, elmosolyodtam.

A víz csak és egyedül otthon ilyen finom, mindenki másnál olyasmi klóros utóíze van! pedig ugyanazt a vizet iszom, mint ők! Tényleg... A langyos és hideg víznek is más íze van... De miért? Mitől különbö-- 

Halkan felsikkantottam ahogy éreztem két erős kar fonódását a derekam körül. Eren nyakamba hajolva adott egy puszit a felfedett bőrterületre, mire egy éles lélegzetvétellel válaszoltam neki.

"- Mit művelsz ilyen későn fent, Hercegnő?" -kérdezte rekedtes, lélegzetelállító hangján, mire egy kicsit hezitálva letettem a pultra a poharat, és szembe fordultam vele.

"-Nos, iszok egy kicsit, mivel az éjszaka folyamán úgy döntöttél, hogy vesén rúgsz." -feleltem durcásan. Eren erre halkan felkuncogott.

"-Aww, ne haragudj, nem akartam... Ki tudlak engesztelni valahogy?" - kérdezte fülemhez hajolva, lehelete csiklandozva azt. Egy izgatottságtól szaggatott sóhaj hagyta el ajkaim, ahogyan éreztem a lábaimat megremegni. Bólintottam. 

Eren a poharat arrébb tolva felkapott, majd a pultra helyezett, mintha pihe könnyű lennék számára. Azonnal nyakamat vette ostromba, vöröses foltokat hagyva maga után. Egyedül egy gyenge nyögés szakadt ki belőlem, ahogyan hajába futtattam kezeimet. Imádja mikor ezt csinálom...

Erre pedig akkor jöttem rá, mikoris gyengéden megharapta az érzékeny bőrt a puha nyakam felületén, ami ezúttal egy erőteljesebb nyögést váltott ki belőlem. Tudtam, hogy csendesnek kell lennem, hiszen a barátnőm is itt van nálunk, csak egy másik szobában alussza legszebb álmait, míg Eren fenekemet markolássza, benyúlva a rövidnadrágom szárán.

A fiú ajkai lejjebb haladnak, ahogy kezei felhúzzák a rajtam lévő lila pizsama pólóm, és melleimre találnak. Azonnal zavarba jöttem, hisz nincs rajtam semmi féle top ezalatt, így éhes tekintetének teljesen ki voltam téve. Eren szemei végigfutottak testemen, megcsodálva minden porcikámat. Ajkát harapva elkezdte lehúzni alsótestemről is azt az egyetlen ruhadarabot, ami még rajtam maradt. 

Kezeimet azonnal lábaim közé helyeztem, próbálván takarni az egyértelműen nedvesedő nőiességem. Eren száját egy halk morgás hagyta el, ahogy elvette kezeimet onnan, majd mélyen a szemembe nézett.

"- Annyiszor elmondtam, Hercegnő. Ne takard el magad, nincs semmi ami miatt szégyenkezned kellene. Tökéletes vagy...~" -suttogta egy gyengéd mosoly kíséretében, mire egy piciny pír szökött arcomra.

Fejét szépen lassan eltűnni véltem lábaim között, csak két kezét láttam, mivel combjaimra markolt. Egy kis ideig csak mély lélegzetvételeimet hallottam, mikoris forró nyelve kínzó lassúsággal haladt végig érzékeny pontomon. Elcsukló nyögés hagyta el ajkaimat, amint nyelve csiklómon végighaladt, remegésre késztetve egész valómat. Hirtelen puha szerve egy gyors mozdulattal behatolt bejáratomon, ami miatt erősen hajába markoltam.

"- E-Erenh... ~!" - sikítottam nevét, teljesen elfeledve barátomról, ki a másik szobában próbált VOLNA aludni. Eren nagyonis tudta, hogy szeretem, mikor húzza az agyam. Ki is használva minden tudását, csiklómra cuppant ajkaival, és szívogatni kezdte érzékeny dombocskámat.

"- E-El megyek ha..." - szakított félbe egy hangos nyögés, majd próbáltam remegve folytatni - " Khérlek...~ Érezni akarlak mhagamban..~" - néztem gyönyörű zöld szemeibe, amik engem pásztáztak.

Lassan felemelve fejét, megnyalta a nedveimtől áztatott ajkait, majd lenyelte minden cseppjét. Elvigyorodva beharapta ajkát, miközben végigmérte egész testem azzal az éhes tekintettel, majd megszabadította magát a nadrágjától és alsójától. Mostmár szemtõl szembe kerültem egyre csak merevedõ férfiasságával... Makkja vörös, érintésért könyörgött, ahogyan az elõváladék szivárgott belõle. Kiéhezetten bólintottam, mire õ is hasonlóképpen válaszolt, s közelebb lépett, gyengéden széttolva lábaimat.

Éreztem, ahogy a visszatérõ forróság ömlik nõiességembe, teljesen õrületbe kergetve. Eren sem nagyon tudta visszafogni magát, amit nehéz lélegzésébõl állapítottam meg. Kemény tagját bejáratomnak nyomta, gyengéden masszírozva azt, majd egy hirtelen mozdulattal belém hatolt.
Számra tapasztva kezeimet, felnyögtem.

" - Ahh~ Olyan szűk vagy, Hercegnõ...~" -mormolta rekedtes hangján. Eren jólesõen felmordult testem reakciójára. Tudtam, hogy nem fogom sokáig bírni, ha így folytatja a beszédet és mozgást. Derekát egyre gyorsabban mozgatta, mélyebb pontokat ütve bennem, mire hátam egy éles ívben végezte.

Tagja hirtelen megütött bennem egy olyan pontot, amire eddig azt hittem nem is létezik, de biztos voltam benne, hogy csillagokat látok. Eren viszont nem állt le egy pillanatra sem, dereka kegyetlenül, immár nem is emberi gyorsasággal mozgott, egyre hangosabb morgások hagyták el ajkait. Ahogyan felém tornyosult, és szemembe nézett vágytól fûtött szemeivel, teljesen megbabonázott...

Gyomrom összeszorult azzal a bizonyos érzéssel, mire szemeim felgördültek. Éreztem, hogy Eren tagja megremeg bennem, mire újabb nyögések sorozata hagyta el számat.
"- Y/N...~ Én mindjárt...~" - motyogta Eren, szaggatott lélegzetvételeivel. Mellkasom egyre gyorsabban emelkedett és süllyedt, mikor hirtelen minden fehérbe borult. A partnerem is hasonlót élhetett át, hiszen fejét hátra vetette, amit egy majdnem pornográfikus nyögéssel kísért. Éreztem a forróságot magamban, ahogyan örömnedvével megtöltött... Mekkora szerencsém van, hogy fogamzásgátlót szedek a havim miatt...

Kis idõ múlva kezdtem visszatérni a fellegekbõl, mire Eren látványa fogadott, ahogyan szótlanul engem bámul, cseppet lihegve a felemelõ érzés után. Szemébe nézve elmosolyodtam és elkezdetem visszaszenvedni magamra a ruháimat, amiktõl megszabadított. Amint meglátta, hogy mit csinálok, utánozva kapkodta magára levett ruhadarabjait.

"- Nos, nasizol még, vagy visszajössz, Hercegnõ?~"

˗ˏˋ ♡ ˎˊ˗

Üdvözlet, kedveseim! Elsõ, szaftosabb résszel jelentkezem, Remélem tetszett!
Nézzétek el a hibákat, kicsit késõn fejeztem ezt be, de megtettem a tõlem telhetõt!
Barátosnémnek pedig boldog szülinapot kívánok!

/)/) (\(\

( . .) (. . )

( づ💗⊂ )

Attack on Titan Smutshotok "Szentírása" Where stories live. Discover now