07042022 ~ 2035~~~
Jisung seçmelerin ilk eleme maçında diğer katılımcılardan daha iyi bir iş çıkarmış, sayı üstüne sayı atıp herkesi kendine hayran bırakmıştı.
Fakat asla tahmin edemeyeceği bir şey vardı ki oda tam son sayıyı atacağı sırada Hyunjin'in ona seslenişiyle kafasını çevirmesi ve topu rakip oyuncuya kaptırmasıydı.
Okul radyosunun hatrı sayılır dj'i olduğundan onun için tezahürat yapan çoktu - başı broları çekiyordu- fakat onca tezahürata rağmen bir kez olsun gözünü oynadığı oyundan ayırmamış ve konsantrasyonun bozulmasına izin vermemişti.
Onca bağırışın arasında itin teki olan şerefsiz mutant Hyunjin'in sesini nasıl olduda duymuş ve tüm dikkati saniyesinde bozulabilmişti? Mükemmeliyetçi kaptanın bunu bilerek yaptığına emindi.
"İyi oynayabilirsin fakat her tezahürat edene döneceksen kazanmamız zor iş" demiş sonrasında Jisung'un yanında elediği diğer oyuncularla birlikte toplu bir eleştiri daha yapmıştı. "Takıma sizin gibileri alıp ayak bağı olmanıza göz yumamam. Mükemmeli oynuyoruz ve siz mükemmel değilsiniz"
Sonuç olarak en fazlası olmuş ve Hyunjin, Jisung'u takımına almamıştı.
"Bir it gider diğeri gelir."
"Kim it?"
Gon boşalan spor salonundan kaybetmeyi gururuna yedirmediği için ayrılmayan Jisung'un terden sırılsıklam olmuş kafasına havlu fırlatıp arkadaşının hemen karşısına oturarak bağdaş kurmuştu.
Pembe saçlı okul başkanları ise boş olan spor salonuna göz gezdirip yerdeki toplardan birini alarak sektirmeye başlamıştı. Maçtan sonra topları toplayacağını söyleyen sorumsuz nöbetçi nereye kaybolmuştu bilmiyordu fakat bununla başkan olarak daha sonra ilgilenecekti.
"Diğeri de geçen seneki kaptan olsa gerek... Yinede hala şaşkınım. Gon'un yanımda deli manyak bağırmasına müsade etmeme rağmen bize dönmeyip Hyunjin'in tek seslenişine nasıl dönebildin?"
"Chanhee haklı. Kırıldım doğrusu."
Jisung arkadaşlarının söylediklerini pek umursamadan kafasındaki havluyu alıp sinirle saçlarını karıştırmaya başlamıştı. Nasıl oldu oda anlam veremiyordu. Hyunjin'in sesi resmen beyninde yankılanmıştı.
"Kafayı yiyeceğim şimdi. Derdi ne bunun Gon? Maça sadece iki hafta kalmış ve mükemmeli mi arıyor cidden? Küçücük bir dikkatsizliği hata olarak görmek mi? Delirmiş. "
Gon arkadaşının şikayetlenmesini anlıyordu gülerek sırtını sıvazlarken okul başkanları onlara katılmayıp söylenmişti.
"Okul olarak ilk defa bu kadar büyük bir maça hazırlanıyoruz elbetteki mükemmeli arayacak. Ayrıca oğlan haklı, her seslenene döneceksen bu maçı nasıl alacaksın?"
Gon, yerdeki basketbol toplarından birini yangına körükle giden pembeliye fırlatırken Jisung'la aynı anda çıkışmıştı.
"Kimin tarafındasın!"
Chanhee Gon'un ona fırlattığı toptan hafifçe yana kayarak kurtulurken şaşkınlıkla kendisine çıkışan bedenlere bakmıştı.
"Çirkinleşmeye gerek yok beyler. Okul başkanı taraf tutmaz anlıyor musunuz?"
"Oyuna odaklanmak elbetteki önemli ama gerçekten saliselik bir şeydi. Öyle bir seslendi ki... Ne olduğunu anlamadan ona bakarken buldum kendimi... "
~~~
08042022 ~ 0914
Syglr
Svglr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
itin biri bana rakip olmuş 2 / Jisung'un evi yanıyor
FanfictionJisung Hyunjin e aşık oluyo buyurun,,