15-SENİ SEVİYORUM

2.1K 154 23
                                    

Hafif esen rüzgar tenime temas ettiğinde gözlerimi kapattım. Her yer karanlık, bir o kadar da huzur vericiydi. Etrafta kimse yoktu, bu daha güzeldi.

Saate baktığımda 3e geliyordu. Telefonu tekrar cebime koyup yürümeye devam ettim. Aklım Kaptandaydı, onu özlemiştim. 1 haftadır görmüyordum, bu üzücüydü. O güzel günün ardından beni bırakması kalbimi acıtmıştı.

Elimin tersiyle gözyaşlarımı silip bir banka oturdum. Gözlerimi kapatıp biraz ileriye doğru uzanır hale geldim, başımı arkaya yaslayıp düşünmeye başladım. Her şey ani gelişmişti, Kaptan'ı tanımam, ondan yardım istemem, üvey babamı öldürmesi, benimle yakın olması ve gitmesi.

"Şimdi siktim belanı orospu çocuğu" bağırış seslerini duyduğumda gözümü açıp doğruldum. Etrafa baktığımda tam arkamda kanlar içinde yere yığılmış çocuğu buldu gözlerim. 5 kişi birden saldırmıştı. Hemen ayağa kalkıp yanlarına gittim.

"Bırakın onu" diye bağırdım elimle itmeye çalışırken. Kumral olan çocuğun üstünden kalkıp gözlerini bana dikti, soluk soluğa kalmıştı. "Bırakın, sikerim belanızı"

Sırıtarak yanıma ilerleyip yüzüme sağlam yumruk attığında acıyla yüzümü buruşturdum.

Hemen toparlanıp bende ona yumruk attığımda, arkadaşları üstüme doğru yürümeye başladı.

Biri bacağıma tekme attığında yüz üstü yere yapıştım. Acıyla inlediğimde aldırmadan tekme atmaya devam etti.

Ensemden tutup kaldırdı, bir yumruk daha attı. Burnumun kırıldığını hissediyordum.

Yerden kaldırıp tokat attığında "Bize bulaşmayacaktın" dedi sırıtarak.

"Bittiniz lan siz" Duyduğum sesle gözlerim iri iri açıldı. Sesin geldiği tarafa baktığımda Kaptan'ı gördüm. Gözlerinde ki öfkeyi görebiliyordum.

Hızlı adımlarla bize doğru ilerledi, arkasından Barlas ve birkaç kişi daha geliyordu.

Orospu çocuğu üstümden kalkıp Kaptan'a yumruk atmak için elini kaldırdığında Kaptan kolunu tutup ters çevirdi, bağırmıştı.

Kalkmak için bir hamle yaptığımda olmadı.

Gözlerimi kapattım, sadece seslerini duyuyordum.

Tek hatırladığım yerde öylece uzanıyor oluşumdu.

Gözlerimi Kaptanın odasında açmıştım. Doğrulup etrafa baktığımda, koltukta oturmuş sigara içen Kaptanı gördüm. "Kaptan" dedim uykulu sesimle.

"Hm?"

"Karnım ağrıyor" yüzümü buruşturmuştum. Yanıma gelip yatağın kenarına oturdu "Doktor kontrol etti, ciddi bir şeyin yok" kafa salladım "Ama ağrıyor"

Gülümseyip yanağımı okşadı "Ağrıması normal güzelim" Güzelim mi? Hasbinallaah.

"İstersen biraz daha uyu, dinlen"

Yatağa geri yatıp gözlerimi kapattım. Bana güzelim demişti, ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum.

Nefesi tenime değdiğinde irkilip gözlerimi açtım, burnunu boynuma sürttü. Boynuma sıkı bir öpücük kondurup yanıma uzandı. İçim titremişti, sikeyim.

Bana dönüp kollarını açtı.

"Sarılarak uyuyalım"

Hiç itiraz etmeden dibine girip kafamı göğsüne yasladım.

Saçlarımdan öpüp kulağıma fısıldadı "Seni seviyorum"

Rüya mı yoksa gerçek mi?

MAFYA SEVGİLİM-GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin