Hmm... okei

25 2 0
                                    

Louis P.O.V

"Sikker på dette?" Spurte jeg og så på Niall. "Ja vi må snakke med Magcon hvis vi skal få takk i henne." Sa Niall. "Okei da gjør vi det..." sa jeg paff. "Ok så bra dere kunne komme" hørte jeg Paul si i det han kom inn døra med Magcon.

"Du tuller nå!" Sa han med likt hår som Harry. Ikke si en Harry til!? Vi reiste oss og gikk bort til gutta. "Jeg er Louis. Dette er Niall, Harry og Liam." Sa jeg og peker på hvem som het hva. "Jeg er Cameron. Dette er Hayes, Nash, Jack G, Jack J, Shawn, Matthew, Taylor, Carter og Aaron." Sa Cameron og pekte på gutta.

"Så dere sa dere vil snakke alvor?" Sa Nash "Ja det er en Directioner som sies en Magcon (girl?) Som har angrepet flere Directioners og Magcon (girls?)" Sa Harry med et alvorlig blikk. "Hæ?" Sa Cameron. "Ja de har blitt voldelige skadet!" Sa Liam. "Jaha" sa Jack J. Vi ba gutta om å bli med oss bort til pcen der vi hadde bilde av jenta. "Se her" sa jeg og tok opp informasjonen vi hadde om henne og bilder av henne. "Wow" sa Hayes med store øyner. "Er noen forelsket eller." Sa Aaron og dulta borti Hayes.

Shawn's P.O.V

"Wow" sa den Hayes fyren da Louis tok opp bildene av jenta. Hun var nydelig! "Er noen forelsket eller?" Sa Aaron og dulta borti Hayes. Hvem er ikke forelsket i en så hot jente som det!
"Navn: Felixsiana alder: 14 bursdag: 09/06/2000 jobb: hjemme undervisning på grunn av vold." Forklarte Louis. Stakkars jente.

(Etter en time med diskusjon)

Hayes P.O.V

Dette er kjedelig! "Vi er med!" Sa Nash. Serr Nash! Hvorfor må du plage meg når det er en søt jente? "Kom da starter vi" Sa Harry og gikk mot døra til garasjen. Stakkars jente. "Hayes Grier lever du!" Ropte Carter. "Ja" sa jeg. "Hva er det?" Spurte Carter. "Vel...."

++++++_____++++++
Hey dette er kapittel en av Why us? Bok 1 : Elementene.

I denne boka er @alice134cullen med å hjelper meg håper dere liker den<3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 27, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Why us? bok 1: elementene. (magcon boys/1D)Where stories live. Discover now