Varg eller varulv

62 5 1
                                    

Till lunch så blev det äggröra...
Alltså vem gillar äggröra.
Dylan Jag och Taylor satt vid ett bord tillsammans.
Taylor och Dylan viskade om något
-hallå ropade jag.
-aa vad sa Dylan.
-ehh vad då vad?... Kan ni vara lite mer soci... Aja just nu vet jag inte vad det heter men ni försår!! Sa jag.
-okej sa Dylan och tog min hand.
På lunch rasten så gick jag Dylan och... Taylor alltså just nu förstör Taylor allt precis allt alltså
1:Dylan har slutat vara med mig.
2:nu har Dylan massa hemligheter för mig.
Och 3:jag och Dylan får aldrig vara ensamma.
Men aja vi gick till någon skog där det hade varit någon död tjej som var av huggen på mitten.
Taylor sa hela tiden att han såg överdelen igår kväll men jag tror honom inte.
Alltså jag har en hemlig het som ingen vet jag tror inte Taylor är en maniska jag tror han har typ skickats hit för att förstöra mitt och dylans förhållande lyssna på det här om ni inte tror mig da.
1:han beter sig som ett djur.
2:Han förstör alltid de bästa stunderna jag och Dylan har.
3:han har krokigt ansikte.
4:han får konstiga ögon ibland.
Och 5: igår när jag Dylan och Taylor satt på en filt framför månen så blev det helt plötsligt fullmåne och då sa han eller nej han skrek spring härifrån nuuu och det sista U ett lät som ett ylande.
Har jag övertygat er?
Nästa dag så gick jag ut i skogen för att jogga och då såg jag Taylor han stig ner böjd och åt på något det var Till och med konstigt för att vara en utomjording,
Han hörde när jag trampade på en kvist så han gick konstigt nog ner på alla fyra och sprang iväg.
Jag joggade fram till det som han åt på det såg ut som typ ett huvud för det var fullt med hår och huvud format.
Jag vände på den med en gren och då såg jag en del av ett öga och sedan hela ansiktet det var... Min syster Simone... Simone låg död på marken och min pojkväns bästa kompis hade gjort det här.
Jag satt kvar där och hörde min telefon plinga varje sekund jag tror det var Dylan eller mamma .
Men varför skulle Taylor äta på henne det är väll lite... Snuskigt.
Jag satt kvar jag ringde inte polisen för då skulle de säker ta in honoms bästa vän för att förhöra honom det är därför jag aldrig har sagt till polisen för att jag skulle tycka så synd om Dylan jag menar ju ja ni förstår!!
När jag tog upp min telefon så såg jag
(Dylan 20 missade samtal)
Och
(mamma 4 missade samtal) men det konstigaste var
(Taylor 39 missade samtal) oj 39 stycken.
Men jag satt här från kl 6 till kl 3 på en fredag.
Jag fick massa bilder på insta jag tittade några
(Vart äru)
(Varför kom du inte till skolan?)
(Vart är du bæ)
(Har det hänt något)
(Kommer du till skolan)
(Vad gjorde du ute i skogen) och det👆🏼 var inte Taylor det var Simone

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Apr 18, 2015 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Varg eller varulvOnde histórias criam vida. Descubra agora