Bölüm müzikleri:mecnun
Sönmedi(slowed)
Belki(dktt)
Heat waves
İyi okumalarke!
"Uykularımı sadece sen böleceksen eğer, hep böl bana yeter."
Kulağıma evdeki saaatin uzunlar şarkısı doldu. Birisi bu şarkıyı açmıştı.
Gözlerimi hafifçe açıp kıstım ve kimiin açtığına baktım. Çağan açmıştı ve sanırım yağız istemişti.
İkisi de çok güzel gülümsüyordu.
Çağan kıpırdadığımı görünce bana döndü ve yüzümü inceledi.
Çağan:seni uyandırdım mı?
Yn:uykularımı sadece sen böleceksen eğer, hep böl bana yeter.
Çağan gülümsedi ve elimi sıkıca tuttu.
Hava kararıyordu. Çağan, yağız ve deniz de uyanınca telefonlarından ailelerine haber verdiler. Leya ise sadece uyumaya devam etti.
Çünkü onun da benim gibi gerçek ailesi yoktu.
Çağan:sen üşümüşsün. Bekle geliyorum.
Benim odama çıktı ve 3 tane battaniye getirip birini denize, birini yağızla leyaya diğerini de bize bıraktı. Üzerimizi örttü ve battaniyenin altından elimi tuttu.
Yağız televizyondaki şarkıyı tekrar açtı ve kafasını leyanın omzuna koydu.
Deniz bir yastık aldı ve sıkıca sarılıp uyuyakaldı.
Ben de çağanın elini asla bırakmadım. Kendimi şarkıya bıraktım ve dinledim.
Çağanın da benden farklı bir yanı yoktu, o da uyumamıştı ve şarkıyı dinliyordu.
Çağan:bilmem, ne olabilir aramızda?
Diye şarkıya eşlik etti. Ben de ona katıldım ve gülümseyip söylemeye devam ettim.
"Uykusunda her biri, yorma sakın kendini.
Anlatıp derdimizi onlara.
Sen, ben, bikaç kişi, bırakmışız bütün işi,
Vurmuşuz kendimizi yollara."Kafamı çağanın karnına yasladım ve ayaklarımı koltuktan taşacak şekilde oturduğum yere doğru uzattım. Şarkıyı dinlemeye devam ettim ve çağanın ellerinde çok güzle bir sıcaklık buldum.
"Ben köşeliydim hayat dedi" Düz olana yanaşırım. ".
Neydi bu, neydi bu?
"Tamam." dedim, "Al ama ver bana mutluluğu, barışalım."
Oldu mu, oldu mu?"Uykusunda her biri, yorma sakın kendini.
Anlatıp derdimizi onlara.
Sen, ben, bikaç kişi, bırakmışız bütün işi,
Vurmuşuz kendimizi yollara. ""Uzunlar, yanıyor arabamızda,
Bu ışık hepimize fazla, geceyi böler.
Bilmem, ne olabilir aramızda,
Bu ışık ikimize fazla, arayı bozar."😙😙😙😙😙😙😙😙😙
Hala akşamdı ve ben biraz uyuyup yine uyanmıştım. Uykum yoktu ama uyumazsam da sabah dinç olamazdım.
Zaten akşama kadar uyumuştuk. Ben de kafamı çağanın karnınndan kaldırdım ve odama gidip biraz tekrar yaptım. Yakında sınavlar başlıyordu.
Telefonuma göz gezdirirken okul grubundan yeni bir mesaj olduğunu fark ettim. Okulları bu hafta kapatmışlardı, sınavlar da iptaldi ve nerdeyse 1. Dönem bitmişti, yakınd akarne alacaktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen | Çağkız Kurgusu
Fanfiction-TAMAMLANDI- "Sen bana yaşadığımı hissettiriyorsun diye..." Birbirleri için doğan 2 genç... Her ne kadar uzun süre sonra ilk defa karşılaşsalar da aralarındaki çekim hala aynıydı. Birbirlerini küçükken tanıyor gibilerdi, ama aralarındaki her şey t...