- Çok kaba bir kadınsın. Adımı sordun ama adını söylemedin.
Güldüm. Karşımdaki sormadan adımı söyleme alışkanlığım yoktu.
- Lona, adım Lona.
- Memnun oldum Lona.
- Ben de Drake.~ TANIŞMA~
- Ya sen Lona, sence başka bir yaşam var mı?
- Belki vardır. Elimizde bilimsel bir kanıt olmadığı sürece buna kimse inanmaz profesör ancak hayal dünyası geniş olan insanlara bu düşüncenin yanlış olduğunu da kimse inandıramaz.
- Teşekkürler, Lona. Peki sizler arasından buna inanan var mı? Paralel evrenler gerçek mi?~~~~
- Ah bu adama birisi tüm bu olayların birer saçmalık olduğunu açıklasın lütfen. Bir daha hiç kimse beni bu profesörün konferansına çağırmasın lütfen.
Yanımdan geçen kızın söyledikleri beni güldürmüştü. Lucas böyle zamanlarda sıkıcı oluyordu doğru, kızların çoğu Lucas'ın genç ve yakışıklı olduğunu duyduğu için geliyordu konferanslara. Erkekler de konuşulan konular ilgilerini çektikleri için.
Konferans salonunun girişinde Lucas'ın çıkmasını bekliyordum. Lucas eski bir arkadaşımın abisiydi. Arkadaşım vefat ettiğinde o bana, ben de ona destek olmuştuk o zamandan beri hiç ayrılmamıştık.
- Eee, bu seferki konferansım nasıldı?
- Her zamanki gibiydi ama bana soru sorma işini bir an önce bırakman lazım. Bilmediğim konular ile ilgili konuşmak istemiyorum.Kolunu omzuma atarak beni kendine çekti ve alaycıl bir gülme ile beni taklit etmeye başladı.
- Hadi ama koca adam, bu nasıl bir davranış.
- Gel de bir kahve ısmarlayım sana.Yakındaki bir kafeye geçtik, Lucas kahveleri almaya giderken bende boş bir masaya geçtim.
- Buyrun Lona Hanım, americanonuz.
- Teşekkürler Lucas. Eee anlat bakalım bugünki konferansta dikkatini çeken kız oldu mu?Gülerek söylediklerimden bu sefer hiç hoşlanmamıştı, normalde ben sormaya başladığım an anlatırdı her şeyi.
- Hey, ne oldu?
- Geçenki adam yine gelmiş. Kapıya yakın bir yerde oturmuş ifadesiz bir şekilde bir sana bir bana baktı.
- Bu konferansa öğrenciler dışında kimse gelmiyordu, öyleyse o da bu üniversite de öğrenci.
- Sanmıyorum Lona, üniversite öğrencisi olamayacak kadar büyük ve iyi bir işi olduğu giydiklerinden anlaşılıyor.- Ailesi zengindir.
Bana sen ciddi misin der gibi bakmaya başladı.- Diyelim ki ailesi zengin onca özel üniversiteler arasından gelip bu üniversiteye mi gidecek. Güldürme beni Lona. Adam bütün üniversitelerdeki konferansa gelmiş.
- Nasıl yani, sen bunu nereden öğrendin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity
ChickLitYeniden başlama: 04.04.2024 ~~~~~~~~~~~~~ Bir tarafta ailesinden gizli bir hayata sahip olan Drake, Diğer tarafta babası gibi iyilik için çabalayan Lona... Drake kendi öz babasından görmediği babalığı onun hayatını kurtaran arkadaşının babasından gö...