Duyduklarım beni sinirlendirmişti bu yüzden odama girip kapıyı kapattım aslında ayıp olmuştu meryem teyze ile zeynebe onlar benim evimde misafirlerdi aslında ben sinirlerime hakim olabilen bir insan olmama rağman bu aralar olamıyordum kendimede bu konuda çok kızıyorum kendimi en kısa zamanda düzeltmem lazım .Oğlum bana bakıyordu , bir kere daha anladım, sıkıntına sabredersen sonucunda feraha ulaşılacağına benim bu zamanki sabrımın mükafatını rabbim oğlum ile verdi. İmtahına sabır gösterirsen sonucunda aydınlığa çıkarsın .
Ben bu düşüncelerde gezinirken kapı tıklandı ve içeriye nazlı ile esma girdi.
Esma : Ablacım iyimisin ?
Elif : elhamdulillah canım sadece biraz yalnız kalmak istedim.
Nazlı : elif abla bir anda meryem teyze ve zeynebinde moralleri bozuldu sende çıkıp gelmeyince bizde aranızda bir şeyler olduğunu düşündük ve seni merak ettik.
Elif : Canlarım benim bir sorun yok ben sadece biraz fevri bir hareket yaptım onlarında kalbini kırdım.
Nazlı : sen ve fevri hareket ! İnanamam..
Elif : nazlıcım bende insanım yanlışlarım olabilir.
Esma : Abla nazlının demek istediği sen insanları kırmamak için elinden geleni yaparsın yani o yüzden şaşırdık.
Ellerimi iki yanıma doğru açtım, bilmem diye.
Nazlı : Hormanlar o zaman bunun başka açıklaması olamaz.
Demesiyle tebessüm sundum.
Esma : Ablacım biz her zaman yanındayız bunu unutma, sen eğer kalp kırdıysan bilerek yapmamışsındır. Hem sen gönül almayı da bilirsin .
Dedi ve göz kırptı, nazlıda esmanın dediklerini başını aşşağı yukarı sallayarak destekledi.
Nazlı : Abla biz çıkalım ananemiz bizi merak etmesin, seviliyorsun bunu da unutma.
Dedi ömeri sonra benim yanağıma öpücük kondurdu. Esmada bizi öptükten sonra odadan çıktılar.
Bende çarşafımı düzeltim ve ömerimi kucağıma alıp odadan çıktım.##
Arabama yaslanmış bir şekilde sinirimi atmaya çalışıyordum. Ah anne ah .. Kızımlada hasret gideremedim . Allahım sen bana sabır ver diyerek iki elimi yüzüme kapattım. Elimi yüzümden çektiğim an isimleri esma ile nazlı olduğunu öğrendiğim iki kız apartmandan çıktılar.
Huyu kardeşime benzettiğim kız bana bakıyordu. Diğer kız da anladığım kadarıyla önüne bakması için onu çekiştiriyordu.
Nazlı : bir dur esma ya . Pardon musab abiydi dimi.
Yaslandığım yerden doğrulup ,dikleştim.
Musab : evet.
Nazlı : Bak abi tanımam etmem seni eğer içerde üzgün olan elif ablamı sen üzülmesine sebep olduysan ..
Tam bizim zeynepti işte bu..
Musab: Olduysam ne olur.
Nazlı : fena olur. Haberin ola benden söylemesi.
Yok bu kız bizimkinden daha deliydi.
Esma : Nazlı yapma yürü. Sizde kusura bakmayın
Diyerek deli kızı çekiştirerek karşı apartmana girdiler.
Allahım , yarabbim . Fena olurmuş diyerek gülmeme engel olamıyordum.##
Fatma : he allah sizu ne etmesun .
Meryem : Anne ne olucak şimdi.
Fatma : olan olmuş da ben şunu anlamıyorum hadi bu kız cahil böyle konuları ulu orta konuşuyor ya sen.
Zeynep : ya babaanne cahil falan, lütfen zaten moralim bozuk sende iyice bozma, hem annem açtı konuyu.
Meryem : kız allah seni sen demedin mi evlenseler diye.
Zeynep : dedim ama benim öyle bir düşüncem olduğunu söylemedim sen söyledin hatta abimle konuşucağını söyledin.
Meryem : hata bende düşüncelerimi niye sana söylediysem
Fatma : he şunu bileydun gelun ben dururken bu kızçe ne alaka . Hem bana söyleydim sessiz sedasız biz bu işi nikah masasında hallederduk alahun iznuyle.
Zeynep: ya babaanne bu halde bile beni güldürebiliyorsun ya helal olsun sana.
Fatma: sus kiz sen asil abinin sana ne edicegunu düşün.
Zeynep : yaaaa anne sen niye kapıyı kapatmadın ki aaaaaffffff, bittim ben
Meryem : zeynep bak zaten iyi değilim şu ayağımdaki terliği bana çıkarttırma. Asıl biz bu kızın yüzüne nasıl bakacağız.
Zeyenp : ben özür dileceğim.Oturma odasının kapısını. Açtığımda zeyenp özür dileceğini söylüyordu. Beni görünce ayaklandılar.
Fatma: gel kızım şöyle yanıma otur.
Tebessüm ederek fatma ninenin yanına oturdum. Zeynep ve meryem teyze yüüzüme bakmıyorlardı.
Elif : Ben özür dilerim , kapıyı yüzünüze kapatmış gibi oldum . Hakkınızı helal edin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şer Görünenin Ardındaki HAYIR
SpiritualElif gibi bu dar-i Dünya'da dimdik ayakta duran sadece Allah Teala'nın huzurunda acizliğini gösteren bir kul. Elif ; Tek başına Anne olmaya hazırlanan 25 yaşında bir kadındır. İslam'ın gerekliliğini elinden geldiğince yerine getirmeye çalışan biri...