32.Bölüm (smut⚠️)

2.5K 96 347
                                    

Oy sınırı : 50
Yorum sınırı : 70

" Kalmamı mı istiyorsun?"

" Neden beni öptükten sonra hiç bir şey olmamış gibi soğuk davrandın levi."  dedim kırgınlığımı belli ederken.

Gözleri büyüdü ve bana biraz daha yaklaştı.

" Bana karşılık vermedin lucy. Beni istemiyorsun diye s-"

" Seni seviyorum! " dedim daha fazla dayanamayarak.

Levi 'ın gözlerinde anlayamadığım bir ifade oluşurken buz mavisi gözleri koyulaştı.

Dudaklarının arasından çıkacak her kelime kalbimin atışını dahada hızlandırıyordu.

Bir şey dememeye devam etti ve bunun bir pişmanlık olduğunu varsayarak arkamı döndüm. Ağlayarak günlüğüme yazarım artık.

" Siktir et. Demedim say özür dilerim." dedim ve kapıya doğru yöneldim.

Sonunda sessizliğini bozduğunda ise söylediği ilk şey " Öp beni Lucy..." Oldu.

" Neden ?" dedim arkamı dönüp tekrar ona doğru yaklaşırken.

O da bana doğru adım attı ve yüzümüz arasında çok az bir mesafe bıraktı. Sıcak nefesi dudaklarıma vuruyordu.

" Öp beni ve bunun bir rüya olmadığına inandır. Gerçekliğine inanmak istiyorum." dedi.

Sonunda dudaklarına kapandığımda dudakları ilk öpüştüğümüz ana göre bu sefer şaşkınlıkla değil, büyük bir tutkuyla dudaklarımı kavradı.

Bir elimi boynuna sardım boynundaki elimi istemsizce hareket ettirirken, dudaklarımın arasından küçük bir inilti döküldü ve nefesine karıştı.

Bir yandan ensesini avucumla okşarken, diğer yandan da beni öpüşüne karşılık veriyordum.

Nefes almak için dudaklarından ayrıldığımda bir şey söylememe fırsat vermeden dudaklarını bu kez çok daha sert, dişleri dişlerime çarpacak şekilde yasladı.

Burnundan verdiği sıcak nefes dudaklarıma değerken hızı ve sertliği karşısında dudaklarım şaşkınlıkla aralandı.

Alt dudağımı kavradı ve kendine doğru çekti, ardından çeneme öpücük bıraktı. İkimizde nefes nefese kalmıştık.

" Sikeyim... Rüya olamayacak kadar güzelsin." dedi.

" Bu ne d-"

" Aşığım sana Lucy... Seni ilk gördüğüm andan itibaren her şeyine aşığım her bir zerrene aşığım." dedi doğrudan gözlerimin içine bakarken. Başını yere eğdi ve göz temasını kesti.

Levi tekrar gözlerini bana çevirdi, kısa bir an burukça beni süzdükten sonra sesli bir şekilde yutkundu.

İkimizde ne yapacağımızı bilmiyorduk. Mal gibi kalmıştık.

Nefesim tenine nüfuz ettiğinde başını geriye doğru yavaşça savurdu. Boynundaki damarları gözlerimin önüne serildiğinde parmaklarımı boynuna ağır ağır indirdim.

Boynundaki damarların üzerinde gezdirdim parmaklarımı ardından iki elimi omzuna koyarak onu tekli koltuğun üzerine ittiğimde kendini sıkmayı bıraktı.

Yanına yaklaşıp üzerine tırmandım ve bacaklarımı iki yanından sarkıtarak kucağına yerleştim.

Yavaş ol Lucy hızınız 120 amk.

Savaş - Levi Ackerman | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin