Kapitola čtvrtá

245 18 1
                                    

Pohled Faith

Byla přesně půlnoc . Vylezla jsem na můj domeček na stromě , který mi vyrobil taťka , když mi bylo pět let. Ano , tenhle ten už zchátralý domeček na stromě je Arrowsland .

Před 13ti lety z pohledu Faith ( Faith je 6 let )

Dneská má přijít k nám na návštěvu teta Pattie s Justinem. Strašně se těším až uvidím Jusse. Jsem v první třídě a ve škole to není moc dobré . Justin mě chrání před dětma co mi ubližují jak to jde ale i tak někdy dostanu facku nebo dokonce i podkosení od spolužáka. Justin si ve třídě našel pár kamarádů ale nezanenbává mě. Vždy se mnou sedí v jídelně . Když jsem s Jussem nikdo si na mě nic nedovolí , proto se ho držím ale nemůžu být furt jeho ocásek neboli vlezdoprdelka .

Zazvonil domovní zvonek a já rychle příběhla ke dveřím . Nejdřív jsem obejmula tetu Pattie a potom Justina . ,, Ahoj ! " Vypískla jsem na něj . Šli jsme spolu na zahradu. ,, Tak co si chceš zahrát ? " Optala jsem se ho . ,, Na indiány ! " Zařval přes celou zahradu . Rozesmála jsem se a běžela do garáže . Tam jsem vzala dva luky a spoustu šípu . Vyráběl nám to taťka , protože jsme jednou tak strašně otravovali , že chceme vidět film malý Indián , tak řekl že nám vyrobí luk a šíp (každému) ať si skusíme na indiány zahrát no a chytlo se to ! Samozřejmě vše bylo bezpečné .Od té doby nehrajeme nic jiného . Jeden luk a vak dřevěných , malinkých šípu jsem podala Justinovi . ,, Jdem na věc " rozkřil se Justin a každý se rozeběhl na druhou stranu . Tahle hra spočívá v tom , že vy se musíte schovat na nějaké bezpečné místo ,krom domu a udržet se v tajnosti . Jak si najdeš nějaké místo , tak od tam tuď můžeš střílet na svého protihráče a musíš se trefit do jeho základny.

Rychle jsem vylezla na můj domeček na stromě a schovala se tam . Skvělý je že tam mám takové malinké okýnka z kterýho budu střílet. Uběhla už delší doba co jsme se měli schovat tudíž jsem opatrně nakoukla z okénka jestli náhodou neuvidím Justina . Dobrá zpráva je , že jsem ho našla ... Blbá je že mě viděl taky . Justin byl schovaný pod trampolínou. Jak originální ! Začla jsem střílet na trávník vedle trampolíny . To , že se máte strefit do protihráčské pevnosti berte s rezervou . Justin to nevzdával a vyběhl z pod trampolíny. Běžel pod můj domeček na stromě a začal do něj střílet. Najednou se ozvala menší rána a já uviděla čouhající špičku šípu na podlaze . ,, STOP " zakřičela jsem svým dětským hláskem . Slezla jsem z žebříku na zem a stoupla si vedle Justina . Upíral pohledem , tam kam se trefil . Podívala jsem se tam také . ,, Faith strašně mě to mrz..." ani to Juss nedokončil a já se natáhla pro šíp . Přiložil jsem ho k luku a vystřelila na stejné místo jako vystřelil Justin . Možná byl trošku vedle. Podívala jsem se na Justina . Naše oči se střetli . ,, Arrows..." ,, ...land"

Pohled Justina ( přítomnost )

Vylezl jsem nahoru a už uviděl Faith jak ležela na podlaze . Lehl jsem vedle ní a přitáhl si ji do objetí . Scházíme se v Arrowslandu jen pro zvláštní případy. ,, Stalo se něco ? " zeptala se tím jejím krásným hláskem . ,, Ne .." Ano stalo . Zamiloval jsem se do ní ale já ji to říct nemůžu - nechci . Kdybych ji to řekl naše skvělé kamarádství by se rozpadlo a to já nechci dopustit . Když se z kamarádství stane vážný vztah nikdy to neskončí dobře . Tak moc bych ji teď chtěl políbit . ,, jen jsme dlouho nebyli spolu sami " dodal jsem . ,, Tak dobře " Zasmála se . NE já to nevydržím ! Kdykoliv kdy promluví nebo se zasměje mám chuť ji říct , jak moc mi na ni záleží a jak moc bych chtěl aby byla moji dívkou !

Vstal jsem , oprášil si kalhoty a slezl dolů . Musel jsem ignorovat nechápající pohled Faith . Nasedl jsem do svého auta a jel do nejbližšího klubu . Musí být způsob jak ztratit city k člověku kterého nemůžete mít . Vím že by mi Faith city neobjetovala . Pil jsem jednoho panáka za druhým . Musím zapomenout ! Nebo si vytvořit city k jinému člověku !

Začala se kolem mě motat blonďatá holka která měla až moc krátké černé šaty. ,, Ahoj Justine " pozdravila mě . Otočil jsem se na dotyčného a zakuckal se . ,, Sophie ? " řekl jsem s největší nechutí . ( kdo si nevzpomíná je to ta královna školy ) .

,, Ale copak ? Zapijíš smutek že ti ta Walkerová nedala ? " hned jak vyslovila příjmení Faith , tak mi srdce poskočilo .

,, Drž hubu !" Syknul jsem na ni.

,, Co vy dva spolu vlastně máte ? "

,, Co ti je do toho ! "

,, Zajímá to všechny . Vy nemůžete bejt jenom kamarádi "

,, Jsme ! " křiknul jsem . ,, .. Jenom kamarádi " dodal jsem co nejtišeji . Začali mě štípat slzy v očích .

,, Že ty k ní něco cítíš ? " Začala se mi vysmívat. Zatnul jsem pěsti a začal se k ní přibližovat. Narazila do zdi a dech se jí zrychlil . Vrhnul jsem se na její rty . Už jsem chtěl aby zklapla . Tím že tady o Faith neustále brementní mi opravdu nepomáhá . Začali jsem se dravě líbat. Potom jsme odešli do hotelu ..

———————————

Tak strašně moc děkuju za 100+ přečtení !! Děkuju 😊

Doufám že se dnešní díl líbil .

Arrowsland [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat