OLM BENİMKİ BİR ANLİK BİR HEVESTİ SAKA MAKA TANİTİMLA BERABER 19 BÖLÜM OLDU. ⚠️BU ARADA BU BÖLÜMDE SMUT OLACAK HABERİNİZ OLSUN.⚠️NEYSE BÖLÜME GECEBİLİRSİNİZ.
•••••••••••••••••••••••••••••••••
Rin'in ağzından
Sabah uyandım. Okul vardı. Hay amk. Neyse yataktan kalktım. Dolaptan okul formamı aldım. Giyindim.
Bugün doğum günümdü. Mikey'nin doğum gününü geçen kutlamistik. (Arkadaslar Mikey'nin doğum günü normalde 20 ağustos. Siz bugünü 24 ağustos gibi düsünün. Biliyorum zaman cok cabuk gecmis oldu ama olsun.)
⚠️SMUT (Rahtsiz olanlar okumasin. Ağır bir smut cunku)⚠️
Mikey uyuyordu. Yaklaşıp yanağına bir öpücük konduracakken yüzünü düz çevirdi. Uyumuyormuş orsbcocu. Yanlislikla dudağından öpmüş bulundum. Ayağa kalkıp beni duvara sıkıştırdı. Geri çekmeye çalışıyorudum ama faydasız. Çocuk yiyordu beni amk.
Rin: Amınakoyim-!
Tekrar öpmeye başladı. Sikecem aq bırak beni. Kısa süre sonra ağzıma dilini soktu, pic mi bu amina. Böyle yapinca istemeden inleme gibi bir ses çıkardim.
Rin: Mgh.
Hassiktir niye şimdi çıktı ki bu ses. Olm cocukta nefes kesilmiyor herhalde, ayı gibi de öpmezsin ama. Direnmenin anlami yok amk birakmicak. Bari devam ettireyim (pic smile). Alnından tutup bende öpmeye başladım. Hayir insan biraz yavaslar. Sömürüyor beni bu aminakoyim.
Devreye dillerimiz girince şu siktiğimin sesini istemeden yine çıkardım. Bir de adını söyledim. Malım ben aq.
Rin: Mhhmm Mikey!
Mikey: Şşş, sessiz ol bebeğim.
Dur dur fena halde yarra yedik. İtiraz etsem bırakırdı ama bende istemiyor değildim ehehe. Okul için ilk defa sabahın köründe, baya bir erken kalkmıştım. Daha çok çok fazla zamanım vardı. Mikey hırkamı çıkarıyordu. Sonra bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKATEBOARD | Mikey x Reader |
Romance⚠️Smut vardir⚠️ Cringe muhtemelen😫🙌🏻 Neyse iyi okumalar asklarim