Kyungsoo, menajerlerinin önüne koyduğu tabletin ekranına dudaklarını büzmüş bir şekilde bakıyordu.
Insung hyungunun evinden çıkarken paparazzilere yakalanmıştı. Evet, bunda bir sorun yoktu çünkü kimse onun Insung'la bir ilişkisi olduğunu bilmiyordu fakat asıl sorun onda değildi.
Asıl sorun, Kyungsoo'nun paparazzilere sigara içerken yakalanmış olmasıydı. Fotoğrafları tüm internette dolaşıyordu ve şimdiden sadece sigara içtiği için birçok laf yemişti.
Dürüst olmak gerekirse Kyungsoo bunu umursamıyordu çünkü kim ne yapabilirdi ki? Bu onun hayatıydı. Şirketin çok sinirli olması dışında hiçbir fanın dediği şey sikinde değildi.
Kyungsoo portakal suyundan bir yudum alarak tabletin ekranının yavaşça kapanmasını izledi ve menajerine baktı. Kyungsoo'nun umursamazlığını dışa vurması, menajeri daha da delirtmişti. Menajeri sinirle tableti eline alırken Kyungsoo, üyelerin yavaşça toplantı odasına girmesini izlemişti.
Jongin her zamanki gibi Kyungsoo'nun yanındaki yerini alarak menajerlerinin sinirle çenesini kasmasını izlemişti. "Sorun ne?" Esmer oğlan samimi bir şekilde sorduğunda, Kyungsoo portakal suyundan bir yudum daha almıştı. "Insung hyungun evinin önünde sigara içerken yakalanmışım. Hepsi bu." Kyungsoo, menajerinin alayla güldüğünü duyunca kafasını kaldırmıştı.
"Adamın evinden saat gece 3'te ayrıldığının farkındasın, değil mi Kyungsoo? Hepsini detaylarıyla beraber sitelerinde paylaşmışlar. Umarım bunun ne gibi dedikodulara yol açacağının da farkındasındır." Menajerleri sarkastik bir şekilde konuştuğunda Kyungsoo, adamın ima ettiği şey ile olduğu yerde donup kalmıştı. Kyungsoo'nun da umursamazlığı buraya kadardı.
Hayatında cinsel yöneliminin ifşa edilmesinden korktuğu kadar başka bir şeyden korkmuyordu. Yutkundu ve başını yere eğdi. "Ö-Özür dilerim. Dikkatli olmaya çalıştım ama beni oraya kadar takip ettiklerini bilmiyordum." Menajer tekrar alaylı bir şekilde güldüğünde Kyungsoo parmaklarıyla oynamaya başlamıştı. "Olan oldu Kyungsoo. Gecenin üçünde orada ne yaptığını bilmiyorum ama bir dahakine daha dikkatli ol." Başka bir şey demeden toplantı odasından çıktığında, Kyungsoo odada üyelerle yalnız kalmıştı.
"O saatte orada ne yapıyordun?" Jongin, Kyungsoo'ya doğru fısıldadı. Jongin birden konuşunca Kyungsoo yerinde sıçramıştı. Gözlerini yanında oturan oğlana çevirdi.
Yüzünde garip bir ifade vardı. Kyungsoo nasıl tarif edeceğini bilmiyordu ama biraz da olsa onu korkutmuştu. Kyungsoo, oğlanın sorusunu cevaplamak için dudaklarını aralamıştı ki, gözleri boynuna indi.
Boynundaki morluğu gördüğünde dudaklarını birbirine bastırmıştı. Kendini toparlayıp tekrar Jongin'in gözlerinin içine bakmaya çalıştı fakat yapamadı. Gözlerini Jongin'in boynundaki morluktan alamıyordu.
Kyungsoo kafasını sallayıp kendine gelmeye çalıştı. Zorlukla gözlerini Jongin'in boynundan aldığında, oğlanın ifadesinin sertleştiğini görmüştü. "Beni akşam yemeğine davet etmişti," Yalan değildi, gerçekten de oraya akşam yemeği için gitmişti. "Saat geç olunca orada kalmaya karar vermiştim ama gece uyuyamayınca eve dönmek için çıktım. O sırada yakalamışlar beni." Jongin, Kyungsoo'nun dediğine inanmamış gibi kaşlarını havaya kaldırdı, fakat yorum yapmadı.
Kyungsoo bunun Jongin'in, Insung'dan hoşlanmadığı için olduğunu düşündü. Jongin, Insung'u ilk gördüğü an Kyungsoo'ya ne düşündüğünü söylemişti. Jongin gerçekten insanları iyi analiz ederdi ve Kyungsoo, Jongin'in, Insung hyungundan kötü bir enerji aldığını söylediğinde şaşırmıştı. Insung, hayatında tanıdığı en iyi insanlardan biriydi ama Jongin, onu gördüğü andan beri ondan hoşlanmıyordu. Kyungsoo bir süre sonra bunun üstüne çok düşünmemeye karar vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
washing machine heart
Hayran KurguKyungsoo, stajyerliğinden beri en yakın arkadaşı olan Jongin'e aşıktı. Fakat Jongin, bunun farkında değildi. Ve farkında olmadan da Kyungsoo'nun kalbini kırmaya devam ediyordu. ⚠️ sağlıksız ilişki, toksik karakterler, angst