Yazım hataları vs. olabilir şimdiden kusura bakmayın iyi okumalar bu arada yorum fln yaparsanız da sevinirim<3
Genc okul kapısının önünde durdu. Gelen geçenin ona baktığını hissetti. Biraz daha öylece durmaya devam etti. O kadar dalgındı ki ona doğru gelen topu bile fark edememişti. Top hızlıca yanına yaklaşıp tam dibinde durmuştu. Genç çok geçmeden yanında bir top olduğunu fark etti. Genç futboldan nefret ederdi. Neden mi? Her futbol denilince aklına hep aynı cümleler gelirdi.
"Git şurdan ucube sen beceriksizsin"
"futbol erkek işi sen kızlarla evcilik oynarsın anca"
"aramızda ucubelere yer varmış gibi mi gözüküyor"
Tepkisizce topa bakan genç eğilip topu yerden aldı ve futbol sahasına doğru ilerledi. Yürürken karşısına bir çocuk çıktı. Siyah saçlı dağınık saçları kahverengi gözlerini kapatmıştı. Üstünde futbol takımının uniforması vardı. Elbette bu çocuk takımdandı.
Çocuk Kenma'yı görünce çekiştirerek aldı topu elinden. Hızlıca oradan uzaklaştı çocuk. Bir teşekkür bile etmeyecek kadar kabaydı Kenma'ya karşı.
Kenma biraz çocuğun arkasından baktı ve geldiği yoldan geri dönüp okula girdi. Her zaman yaptığı gibi sınıfına girip yerine oturdu ve dışarıyı izlemeye başladı.
Birkaç çocuk gelip ona sataşacaklardı ki öğretmen sınıfa girdi ve onlar da mecburen yerlerine geçmek zorunda kaldılar.
Her zamanki gibi klasik bir matenatik dersiydi bu. Her şey normal giderken bir kapı tıklatılma sesi duyuldu dersin ortalarına doğru. Daha sonryasa içeri...
Bu bölüm biraz kısa oldu ilk bölüm diye kısa yazdım beğenilirse devamını yazarım şimdilik bye<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Albinizm / Kuroken
Teen FictionKenma bir albinodur ve kuroo da onunla aynı okula giden serseri bir çocuk bu hikaye bu ikilinin hikayesidir (her şey kurgudur)