Story #1

79 3 0
                                    

Hinata szemszöge:

22:47
Megérkeztem Kageyama-kunhoz, nem értem, hogy miért ilyen későn hívott át, de azt mondta hogy nagyon fontos. Bekopogtam, szinte azonnal kinyitott az ajtót

Kageyama szemszöge:

Kopogást hallottam , rögtön az ajtóhoz futottam . Kicsit zavarodottan , de kinyitottam az ajtót Hinatának . Behívtam majd fölmentünk a szobámba

Hina szemszöge:

Megérkeztünk az ajtajához, bementünk.

-ülj csak le nyugodtan Hinata!-mondta lágy, kellemes de mégis férfias hangon

Leültem, és nézegetem a szobáját. Tele volt röpis cuccokkal. Észrevettem egy vörös hajú varjút is... Hasonlít rám. Nem volt túl sok időm gondolkozni, mert Kageyama odaállt elém a kezeit hátratette, mintha fognak valamit, csak elrejti.

-Hinata!-megdobbant a szívem, elállt a lélegzetem, a hangja, a lelkemig hatolt- Csukd be a szemedet, kérlek.

Úgy tettem ahogy mondta, nem tudtam ellent állni a hangjának.
Csörgést hallottam, valami hideg hozzáért a nyakamhoz, ez... Ez egy lánc nyakörv??!!

Kage sz.sz.:

-Kinyithatod

Mondtam neki .

-Ez egy lánc nyakörv ?!

-Hát igen... tudod elköltözünk és akartam neked adni valamit , mielött elmegyünk . Sokáig jártam a boltokat és mire észbe kaptam márcsak ez maradt... tudom nem a legjobb , de a szándék számít nem?

-Kageyama-kun... mást is adhatsz nekem mint egy nyakörv , ráadásul biztosíthatlak , hogy tetszene neked is .

Ezzel Hinata bele lihegett a nyakamba , majd azt elkezdte csókolgatni .

Hina sz.sz.:

Először lágyan aztán pedig minél jobban belejött egyre durvábban kezdtem el csókolgatni és kiszívni a nyakát, hallottam ahogy nyög egy kicsit, próbálja visszafogni

-Had halljam-mondtam neki

K.sz.sz:

-M-Mi .. Nekünk nem kéne ezt csinálnunk... te fiú vagy és én is ! E-Ez így nem helyén való .

-Kageyamaa , ezzel nincs baj . Most nézz a szemembe . Szeretsz ?-kérdezte Hinata elég komoran .

-I-Igen , azt hiszem .

-És szeretnél nekem adni valamit mielött elmész ?

-Mhm...

-Akkor add nekem a legjobb éjszakámat .

Nyeltem egyet majd az ágyamra löktem és rávetettem magam.

H.sz.sz:

Rám vetette magát, rámült, levette a pólómat én pedig az övét. Változott a helyzet most ő kezdte el csókolgatni a nyakamat és haladt egyre lejjebb. Először az oldalamnál állt meg. Végighúzta nyelvét a kockáimon majd 9batosan beleharapott az oldalamba és elkezdte kiszívni.

-Ahhh~. Ka-Kageya-yamaaa

Kicsit felnézett, aztán folytatta tovább és elért a nadrágomhoz. Elkezdte kicsomagolni az alsó testemet. Szép lassan lehúzta rólam azt ami nagyrészt eltakart, majd fordítottam a helyzeten én kerültem fölülre.

K.sz.sz:

Változtatott . Most ő ült felülre . A testét bámulva elbambultam . Olyan csodálatos . Egyszerűen elragadó . Megölelt és beszívta az illatom , majd megszívott . Az ővemet kivette és lerántotta rólam ulotsó ruhadarabjaim . Látta a kicsi énemen , hogy nem kell rá segíteni így egy mély levegővétel után neki kezdett . Magába tette...

H.sz.sz:

Már bennem volt mielőtt nekiláttam volna...

-Csináljam először óvatosan?-kérdeztem meg kicsit kurtábban mind szerettem volna.

-I-igen-válaszolt.

Elkezdtem rajta lassan mozogni, előre-hátra...
Aztán...
Hirtelen nagyon begyorsítottam

-Hinataa~ uhh ahhh~-Hallottam Kageyama nyögéseit.

Felnéztem rá tovább és tovább csináltam a kezemet rátettem a csípőjére, majd egy kicsit felemelkedtem majd durván le és hozzákezdtem a lovagláshoz. Felült, minden olyan gyors, magához ölelt majd elkezdett irányítani. Fel-le, előre-hátra ahogyan ő akarta. Megfogta nyakörvemet majd fordultunk egyet, meg mindig szorosan tartotta a láncot a kezében. Kivette belolem kemény férfiasságát majd a hasamra fordított és hátul hatolt belém. Amelyikkel a láncot fogta áttért a hajamra és megmarkolta, kicsit meghúzta

-Kageyamaaaa~

-Ezaz mondd csak a nevem, egész este hallani akarom.

K.sz.sz:

Talán bedurvultam , de azt hiszem mindig is volt bennem egy ilyen elfolytott érzés Hinata iránt , azóta a nap óta mióta láttam , milyet ugrik azon a meccsen...
Csak be és ki , be és ki nagyon nagyon erősen . Aztán hirtelen megtörtént.... az ! Hinata nem sikított , sőt a hangját magában tartotta , elég nehezen . Én csak lihegtem , levegőért kapkodtam . Kiakartam venni magam belőle , de ő nem engedte . Tudtam , hogy folytatni akarja , de én már elég fáradt voltam . Lánnyal csináltam már , de ez jobb volt annál . Végül a lánccal fölhúztam magamhoz és egy utolsó csókot hintettem a szájára. Majd mivel lábra sem tudott volna állni hátulról átöleltem és elaludtunk.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 09, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Álmatlan éjszakák (Kageyama x Hinata) Where stories live. Discover now