Hoofdstuk 1

68 0 0
                                    

LATEN WE BEGINNEN MET HET EERSTE DEEL ENJOY IT!

POV Jemma:
Mijn wekker ging. Het was tijd om weer eens naar school te gaan.. En ik heb er geen zin in.. Zoals iedereen denk ik. School is voor mij een gevangenis. Ik zit op internaat dat doet al veel denk ik. Alleen in het weekend naar huis gaan en dan ook nog eens ruzie hebben met je ouders voor het stomste dingetje.. En als je dan van ze af bent moet je 5 dagen op school zitten en het gezaag van de leraren aanhoren.. YES wat is er nu fijner dan het aanhoren van leerkrachten dat je niet goed bezig bent. Maar gelukkig is er nog een klein lichtpuntje in mijn wereld. Dat is harrold! Harold is mijn vriendje! Hij is de aanvoerder van het basketbalteam en ziet er heel sexy uit! Al zeg ik hetzelf. Met zijn bruine krullen zijn licht blauwe ogen en kuiltjes in zijn wangen. Je zou je geen mooiere jongen kunnen voorstellen! Maar een jongen moet er niet alleen vanbuiten mooi uitzien maar ook vanbinnen! Gelukkig is hij dat allebij! Hij heeft een echt karakter en is een winaarstype hij kan echt nachten niet meer slapen omdat hij een punt gemist had ofzo maar van dat vandaan is hij een super kerel! En dan ik! Ik ben iemand die zich niet in de belangstelling zet.. Maar dat lukt me niet zo goed door Harold. Ik heb best wel populaire vriendinnen en ja.. Ik moet me er ook naar kleden. Maar dit vind ik niet zo moeilijk. Ik heb lang bruin golvend haar en daar ben ik trots op! Ik hou van mijn haar en van mijn uiterlijk! Ik zie er graag goed uit ookal wil ik niet graag gezien worden! Ik en harrold zitten in dezelfde klas we zijn 16 en volgen sport. Dat is een super richting want ik doe zelf ook aan heel wat sporten één van de sporten is schoonspringen. Ooit van gehoord? Schoonspringen is eigenlijk heel simpel! Je springt zo mooi mogelijk van een springplank in het water springen. Voila dat is het.. In mijn vrije tijd zijn ik en harrold bij elkaar en leren we ofwel voor school of we zitten op mijn internaat kamer een beetje te chillen. Is ook altijd fijn! Als laatste heb je mijn vriendinnen wat kun je daar van zeggen? Je hebt achterbakse vriendinnen en vriendinnen die je goed kunt vertrouwen! Hope is er zo iemand van! Haar ken ik al van toen ik voor de eerste keer bij de onthaalmoeder kwam! Zei was het meisje waar ik blokken tegen begon te gooien(wat zij niet zo fijn vond) en waar ik mee kon knuffelen! Ze was toen al een super vriendin! En een van de achterbakse kinderen is Tiffany met haar 2 beste vriendinnen.. Sofia en Rebekka! De namen zeggen al genoeg denk ik! Ze willen mij en harrold heletijd uit elkaar drijven! Maar dat lukt hem niet zo heel goed.. Los van hun heb ik eigenlijk wel een goed leven! Mijn ouders zijn rijk als je het zo mag noemen.. Ze werken heletijd en zijn dus alleen thuis in het weekend.. Daarom dat ik op het internaat zit. En als je dan voor 2dagen naar huis komt dan zijn ze kwaad omdat je bv slechte punten hebt of omdat je vanalles fout doet.. Ik denk dat je me wel snapt! Ouders zijn allemaal hetzelfde zoals ze wel eens zeggen..

Die ene zin..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu