Mânia unui semizeu

37 10 1
                                    

-Mai avem mult de mers?! Simt că picioarele mele nu vor mai rezista prea mult...
-Jin! Te pot căra eu dacă dorești!
-Termină Namjoon!
-Care-i problema ta, Yoongi!? Gelos!?
-La dracu întreci orice măsură!

Și uite așa pe parcursul drumului Namjoon și Yoongi au ținut o ceartă despre cât de mult îl iubesc pe Jin.
Chiron știa că ei erau sub vraja frumuseții lui Jin , cel puțin Yoongi așa părea , cât despre Namjoon, ei bine , ceva la Namjoon îți spunea clar că este îndrăgostit de Jin. Acesta se săturase de toată cearta băieților și din nou lovi copita de pământ. Toți s-au oprit pe loc înspăimântați de cutremurul pământului.

-Gata cearta! De azi veți învață să vă respectați și să vă înțelegeți unul cu altul!
-Sigur ! Dar eu cu omul pădurii n-am ce discuta! *spune Jimin arătând cu degetul dezgustat spre Jungkook care îl privea asemenea  la rândul lui*
-Mai repetă o dată cum mai numit !
-Omul pădurii! *acesta avea un rânjet arogant pe chip , își încrucișă brațele in jurul lui și își aplecă corpul spre Jungkook pentru un aer superior*
-Te mestec și te scuip așchie de trunchi ! Nu te pune cu mine!
-Te prăjesc , nu te juca cu-

-AM SPUS SĂ VĂ OPRIȚI! Și din nou pământul crăpă , băieți îl aducea pe  Chiron deja în pragul disperării , nu credea că va fi așa greu , însă ei erau foarte încăpățânați și deja se întâlnise unii cu alții in medii nu tocmai primitoare si avantajoase pentru prietenia lor.

Chiron trebuia să fac ceva acum si mai repede până nu se omorau unii pe alții in somn , și pe lângă asta mai trebuia să-l ia și pe fiul lui Apollo , zeul soare!

-Dar totuși mai avem mult!? Rupe Jin liniștea .
Chiron oftează zgomotos ciupindu-și arcada nasului pentru a se liniști.
-Vom înnopta la un prieten vechi , acesta are un fiu care va veni si el cu noi!
-Deci nu mai e mult , așa-i? De data asta întrebând Taehyung!
———————————————————————————

In jur se lasă o liniște relaxantă pentru toată agitație ce se întâmplase in cele câteva ore de când băieți sau întâlnit !

———————————————————————————
-Hoseok băiete calmează-te, te rog!
-Să mă calmez!? Hă!! Tată sau omule sau cum naiba să-ți spun? Cum?! După atâția ani , acum te-ai gândit să-mi spui că sunt înfiat ?
-Băiete! Nu mai dramatiza! Ți-am mai spus nu ești înfiat! Mama ta a avut o aventură cu un zeu și-
-Cu un zeu!? Ce dracu ! Visez și nu mi dau seama !
-Hoseok! Te rog calmează-te ! Hoby, te rog! Ai încredere în mine?

Hoseok era cel mai calm om pe care îl puteai cunoaște vreodată , de asta era de rău dacă se enerva , asemenea tatălui  său , acesta controla lumina și soarele , în momentul în care își lăsa puterile la iveală acesta avea o armură ce strălucea atât de tare încât un om obișnuit ar fi fost orbit de l-ar fi privit. Armura lui era făcut din razele si focul soarelui , o singură atingere și carnea ta se topea precum de ai fi atins lava!

Tatăl vitreg îl privea cu frică pe băiatul ce începea încetul cu încetul să-și schimbe culoarea ochilor in auriu , șuvițele de păr ale băiatului se schimbau si ele în auriu , venele străluceau atât de tare încât puteai sa juri că in ele nu mai curge sânge ci aur curat!
Afară era noapte însă furia semizeului era așa de aprigă încât soarele a apărut pe cer!

Cei din satul lor priveau cu groază din casă, soarele ce a apărut de nici unde și lumina din casa lui Hoseok!
Frica a pus stăpânire pe sat , pe lângă Zeus , Apollo era un zeu de temut , acesta controla soarele iar Hoseok se pare că a moștenit de la tatăl său mânuirea lui. De asta ei doi erau foarte calmi , pământul ar fi ars de viu dacă zeul Apollo era aprig de mânie.

Mânia băiatului creștea la fel si intensitatea și căldura soarelui! În capul său răsuna o voce caldă ce-i spunea să se calmeze , iar alta îi spunea să ardă totul în jurul lui! Acesta nu mai înțelegea nimic , tot ce înțelegea acum era că a fost mințit , trădat de singurul părinte al lui! Îl durea ! Îl durea atât de tare.
———————————————————————————
-Lumină? Ok poate nu știu eu prea multe dar știu că trebuia să fie noapte încă câteva ore! Spune Jimin.
-La dracu , și i-am spus să mă aștepte!
-Cine? Cine să te aștepte ! Întreabă Taehyung nedumerit!
-Grăbiți-vă sau vom arde de vi!

Chiron alerga atât de tare încât semizeii abea îl prindeau din urmă , centaurul a spart ușa cu ajutorul copitelor din față , dezvăluind un Hoseok ce lumina atât de tare încăperea încât pănă si Chiron se simțea copleșit de puterea băiatului !

-Hoseok! Nu face asta!
-Tu cine dracu mai ești! Pleacă de aici!
-Sunt prieten cu tatăl tău , cu ambii de fapt ! Băiete nu face asta! Te rog să te calmezi altfel vei arde pământul !
-NU! AM FOST TRĂDAT DE TATĂL MEU, DE TOATĂ LUMEA, MERITAȚI SĂ ARDEȚI!!!

Într-un final ajunși și băieții au inceput să se panicheze văzând puterea și furia lui Hoseok.
-Ce dracu facem acum!? Întreabă Jimin
-Cred că am o idee! Spune Namjoon
-Sper să fie una bună , altfel te omor înainte să ne omoare el! Spune Jin
-Doar aveți încredere știu ce fac!

Va continua...

Story of the Seven Demigods Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum