Aydınlık

76 11 1
                                    

Taehyung köprüden aşağıya düşerken Namjoon oralardaydı ve Taehyung'u görmüştü. Aklında olan planı ertelemeye karar vererek Taehyung'u kurtarmaya gitti. Artık Taehyung güvendeydi ve Namjoon'un kucağındaydı.

TH: Baba?

Taehyung gördüklerine inanamıyordu. Namjoon onun için mi gelmişti? Onu kurtarmış mıydı? Taehyung sevinç ve özlemle Namjoon'a sıkıca sarıldı.

TH: Baba, baba!

NJ: Biraz daha geç gelmiş olsaydım... Sana uzaklara gitmeni söylemiştim.

TH: Şey bu... Daha önemlisi sizin böyle bir yerde ne işiniz var?

Namjoon ve Taehyung konuşurken sahilde Minhyuk ve Jimin atışıyordu. Daha doğrusu Minhyuk yine Jimin'e karşı yenilmişti. Minhyuk kumların üzerine serilmişken Jimin daha önce olduğu gibi tepesine dikilmişti.

JM: Çok yazık...

Jimin'in yüz ifadesi oldukça donuktu ve ses tonundan herhangi bir duygu anlaşılmıyordu.

MH: Sen benim avımsın. Senin işini kesinlikle ben kendim bitireceğim.

Minhyuk yavaşça kolunu kaldırdığı esnada Jimin tüm gücüyle koluna bastı.

JM: Bu imkansız.

MH: Ne?

JM: Beni bir daha göremeyeceksin.

Jimin yavaşça geri çekilip uzaklaşmaya başladığında Minhyuk yerde tepinmeye başladı.

MH: Bekle! Bekle dedim sana!

- Cha Yeon & Hoseok -

Cha Yeon pencereden dışarıya bakarken Hoseok yere oturmuş neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Akşam olmuştu ve ne Yoongi ne de Nyu eve gelmişti.

CY: Bir şey mi oldu acaba?

HS: Biliyor musun?

CY: Efendim?

HS: Yoongi'nin babası ve kardeşi öldürüldüler.

CY: Ne?

HS: Yoongi'nin gözleri önünde. Bu yüzden Yoongi birkaç yıl hastanede yattı. O zaman ben hâlâ bir çocuktum. Ben de bunları sonradan öğrendim.

Cha Yeon duydukları karşısında şoka uğramış ve üzülmüştü. Hoseok'un yanına oturup dinlemeye devam etti.

CY: Peki ya katil?

HS: Çok sayıda kurban vardı. Polis bu olayı uzun süre araştırdı ama...

CY: Yoongi abinin başına böyle bir şey geldiğini bilmiyordum.

HS: Yoongi bu olanlarla ilgili hiçbir şey hatırlamıyor gibi görünüyor. Senin söylediklerinden sonra başına böyle bir şey geldiği için birilerine karşı yardımsever davranıyor olabileceğini düşündüm. Yoongi herkesi Yoonji'nin yerine koyuyordu. Oysa ben her defasında bencilliğim yüzünden kıskançlık ediyor ya da ağlıyordum. Ben asla ebeveyn olmaya layık birisi değilim.

CY: Yoongi abiyi cidden seviyorsun, değil mi?

HS: Evet.

- Hastane -

- Seok Jin, Jimin tarafından öldürüldü. Evet. Oraya neden geldiğini ben de bilmiyorum. Ayrıca bilmediğim bir sebepten dolayı 35 numara vektörlerini kullanamaz hale geldi, yani planımız tamamen başarısız oldu. Ama başka yollar da mevcut...

Elfen Lied|YoonMin [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin