Пролог

98 5 12
                                    

У доволі затишній квартирі, повній квітів у горщиках, книжкових полиць і шафок, а також купи дрібничок, панувало напружене мовчання. Власниця презирливо дивилась на худорляву руду дівчину, що присоромлено відвернулась убік. Її руки тремтіли, а погляд усе повертався до плями на білосніжній скатертині.

- Та що ж з тобою не так?! Відповідай! - крикнула жінка середнього віку і вдарила долонею по столу.

Маленьке горнятко зіслизнуло з пальців і з гуркотом впало на холодний кахель. Моторошним ехо звучали десятки уламків, розсипаючись ідеально вимитою підлогою, де вже розтеклась темно-коричнева кава.

Серце мініатюрної дівчини начебто зупинилось на мить, кров прилила до голови, у скронях відчулась пульсація, а картинка перед очима трохи розмазалась. Долоні пройняв неприємний свербіж.

Губи жінки здригнулись, очі розширились і звузились. Обличчя затремтіло від гніву.

- Прошу... Це лишень чашка! - схлипнула дівчина і втерла долонею червоний від нежитю ніс.

Дама різко встала, за лічені секунди опинилась поряд із нею і грубо схопила за підборіддя.

- Не смій ревти! - гаркнула жінка, та на очах дівчини заблищали нові сльози. У них вбачався дикий страх: вона прекрасно і не з чуток знала, що мало статись далі.

Але все ж таки вона не змогла стриматись, гучно зітхнула і замружилась. По щоках потекли прозорі солоні цівки.

Більш дзвінко, ніж розбита чашка, порушив тишу ляпас.

Дівчина схопилась за багряну щоку, похитнулась і сперлася на край кухонного столу, а голова різко повернулась убік.

- Слабка. Завжди була і завжди такою і лишатимешся. Ні на що не придатна. Справжній тягар! - бризкаючи слиною, наче отрутою, прошипіла жінка.

- Бабусю, вибач... - промимрила вона.

- Вибач? Що мені пробачити тобі, скажи на милість? - дама взяла її за комір акуратно випрасуваної сукні і притягнула до себе. - Чотирнадцять втрачених на безглузду амебну істоту років? Чи, може, купку нервів, яких я лишилась через тебе? Дурна, жалюгідна нікчема! Взагалі нездатне відстояти себе!

Бабуся відштовхнула онуку, і та вдарилась спиною об кут стільниці. Руки і пальці дівчини затремтіли ще сильніше, а в трубах почувся слабкий шум води.

Герой. ПізнанняWhere stories live. Discover now