Глава 5

25 2 0
                                    

Анабет

-Та я сега разказвай-казах на Пърси.

Бях го извела зад кабина номер 3 и чаках да ми разкаже. Честно исках да го убия, но от една страна бях притеснена.

-Нищо не мога да ти кажа. -отвърна Пърси.

-Моля?

-Анабет този Апóсис се появи в този свят заради мен. Още преди 7 години когато бяхме на 12 и се бих с Арес неговата кръв се разпръсна във водата и май отвори портал.

-Какъв портал? -попитах аз.

-Портал към друг свят. Така стана че просто в същото време Апóсис се преродил и имало бой. Змея разбрал за портала, но не го използвал. -рече притеснено Пърси.

-Пърси защо не ми каза!?-попитах гневно аз.

-Просто...........

-Какво просто нали ми обеща когато падахме в Тартар, че няма да ме оставяш. Мисля, че с това обеща и да не крием нищо нали?

-Не исках да те притеснявам. -отвърна той.

-Остави го това. Да те попитал аз как може да доведеш тези деца тук!?-попитах аз.

-Лесно онова куче Алфа ни закара. -отвърна идиота.

-ГЛУПАК! Какво им каза? Да не им го сервира ей така, че са полубогове бе!?-нервно повиших тон аз.

-Да. -отвърна той.

-Да ги беше завел в домовете им, защото трябваше да предопредят родителите си.

-Тук са вкъщи. Те са полубогове никога няма да ги пусна сами. -рече той

-Ще продължаваш ли? -попитах.

Той замълча. Аз просто се махнах. Исках да ида и да поплача зад хижата на Атина, но си имах и друга работа. Трябваше да разведа всички новаци из лагера.

-Анче к'во прайш ма? -попита ме някой

Това беше Георги

-Ако още един път ме наречеш Анче ще те хвърля на г-ца О'лиъри! Какво е това „ма"?

-Просто ти показвах българските бисери. Ще ми покажеш ли къде е кабината на Деметра?

-Да. Викни Ани и Фреди, че няма да ви развеждам един по един!

Та така той ги викна. Показах им всичко. Не говорих много, защото...... и аз не знам. Някакси ми беше супер зле. Принципно пред всички съм твърда, но сега не издържах. Точно пред кабината на Атина видях Пърси да си говори с Деметра. Не това не беше богинята а най-досадната дъщеря на Афродита. Погледнах ги, но просто .... кого лъжа идеше ми се да раскъсам тази кучка.

Първите български полубоговеWhere stories live. Discover now