Wyjechaliśmy z podwórka a ja jechałam z przodu bo zaczełam się z nimi kłócić i udało mi się ich namówić a tak serio to nawet nie pytałam ich o zgodę z kieszeni wyciągnełam MP3 i włączyłam muzykę autem jechaliśmy poł godziny. Dojechaliśmy i szliśmy przez korytaż nagle przed nami pojawiło się super junior.
-a co to za dziewczyna z wami przyjechała czyżby czyjaś miłość-powiedział kyuhyun na powitanie.
-nie i brawo że rozróżniłeś moją płeć żadko komu się to udaje-odpowiedziałam.
-Wiem jaki ja mądry-powiedział i uniósł głowę.
-bardzo-powiedziałam cicho.
-przepraszam za niego tak apropo to jesteśmy super junior ale to raczej wiesz a ty jak masz na imię-zapytał leeteuk.
-ja mam na imię lili ale mówcie mi lux miło mi was poznać-przedstawiłam się i lekko uchyliłam.
-a możemy wiedzieć jakie masz relacje z exo-zapytał sungmim.
-jestem młodszą siostrą krisa-odpowiedziałam.
-eeee-krzykneli wszyscy.
-kris ty masz siostrę-zapytał heechul
-jak widać-odpowiedział mu. Chwilę jeszcze chłopcy rozmawiali pożegnaliśmy się i poszliśmy do sali gdzie czekał na nich ich choreograf od którego im się dostało za spóźnienie.
-ty jesteś zapewne siostrą krisa miło mi cię poznać jestem alex-powiedział i podał mi ręke po tym jak chłopcom się dostało.
-ne mnie również mam na imię lili ale może mi pan mówić lux-odpowiedziałam podając mu ręke.
-jeżeli chcesz to usiądź se na kanapie-powiedział i pokazał ręką w stronę kanapy. Podziękowałam i na niej usiadłam. Uczyli się aby umieć zatańczyć michaela jacksona do jednego z programów ale szło im tak źle że zaczełam się z nich śmiać.
-a ty z czego się śmiejesz-zapytał chen.
-no chyba nie będe płakać tylko dlatego że nieumiecie tańczyć-powiedziałam wycierając załzawione oczy.
-skoro cię tak to śmieszy to oznacza że ty umiesz to zatańczyć-powiedział sehun.
-tak umiem ale teraz wy ćwiczycie więc nie będę wam przeszkadzać-odpowiedziałam.
-ależ nie skoro umiesz to mogłabyś mi pokazać może byś mi pomogła-powiedział alex.
-Chciałabym ale nie mam odpowiednich butów do tańczenia micheala potrzebne są lakierki a nie trampki-powiedziałam.
-jaki maż numer nogi może wziełabyś buty któregoś z nas-powiedział alex.
-mam numer 40-powiedziałam.
-ja mam taki- powiedział alex i je zdioł i mi podał założyłam je wyszłam na srodek zdjełam bluzę i życiłam w bok.
-a którą piosenke mam zatańczyć-zapytałam.
-beat it-powiedział alex i włączył muzykę. Już z pierwszymi dźwiękami muzyki zaczełam tańczyć układ do tej piosenki gdy piosenka się skończyła odwróciłam się w stronę alexa i się lekko ukłoniłam. Zdjełam buty i mu je odddałam założyłam zpowrotem bluzę i usiadłam pod lustrem czekając na jaką kolwiek reakcje chociasz jednego z nich pierwszym który się ogarnoł był kai.
-jezu jaka ty jesteś genialna-powiedział wtedy reszta się ogarneła.
-łał kris nie wiedziałem że masz tak zdolną siostrę-powiedziała alex.
-je też nie-powiedział nadal oszołomiony kris. Ich choreograf chciał mnie zwerbować jako tańcerza ale ja powiedziałam że taniec to tylko moje hobby dał mi spokój i chłopcy wrócili do ćwiczeń gdy czegoś nie rozumieli a alex nie umiał prościej im tego wytłumaczyć ja im pomagałam. Około godziny 16 poszliśmy na stołówkę na której znowu spotkaliśmy super junior wszyscy się do siębie dosiedli a ja se poszłam jak najdalej od nich i usiadłam sama ale po chwili do mojego stolika dosiadł się leeteuk.
-mogę się dosiąść-zapytał uśmiechając się.
-jasne- odpowiedziałam.
-Jesteś Lili tak?-zapytał niepewnie.
-ne-odpowiedziałam i się do niego uśmięchnełam.
-Miło mi cię poznać wieszco słychałem wcześniej jak choreograf chwalił do kogoś siostrę krisa brawo-powiedział.
-serio-zapytałam
-no sam słyszałem a może byś dołączyła do wytwórni jako tanceż-zapytał.
- nie wiesz co taniec to tylko moje hobby bardziej się interesuje sportami ale dziękuje za propozycję-powiedziałam.
-Ooo szkoda marnujesz swój talent a chodziłaś na jakieś studia-zapytał.
-tak chodziłam na studia sportowe-odpowiedziałam.
-Czyli naprawdę musisz lubić sport mimo że jesteś dziewczyną-powiedział.
-prawda wszyscy uważają że to dziwne bo dziewczyny zazwyczaj mażą o tym aby być sławnymi ale ja wolę reprezentować kiedyś koree w jakiś sportach i być sławna jako sprotmentka-powiedziałam i wróciłam do jedzenia kanapek. Przez resztę czasu jaki spędziliśmy w wytwórni spędziliśmy w wytwórni potem się okazało że exo nocuje u super junior i ja muszę jechać z nimi T_T czemu???????Więc niestety znowu taki krótki bo niemam weny do pisania więc chcę was za to przeprosić i postaram się to poprawić :)