Live

573 32 0
                                    

2021/04/22

Csak hallgattam, ahogyan a fiúk a másik szobából dumálnak. Élő közvetítésben voltak, ráadásul egy dal premier előtt, nem akartam őket zavarni. Így annak ellenére, hogy pár méterre tőlem folytak le a párbeszédek, én a telefonomon néztem a live-ot.

Már egy jó ideje nem történt semmi izgalmas, amikor Gabi átkiáltott a nappaliból, hogy mennyek oda. Egy kicsit lefagytam, mivel nem számítottam arra, hogy benne leszek egy több ezer élős közvetítésbe. De pármásodperc sokk után, felálltam a fotelből és elindultam a fiúkhoz. Ahogyan egyre közeledtem, hallottam, ahogyan „felkonferál".

- Zoé a húgom, és elég sokat segédkezett a forgatáson. Mivel modell, így az összes lány, akit a klipben fogtok látni, az segítségével szerepelhettek benne.

Beléptem a szobába, majd mintha semmiről sem tudnék úgy kérdeztem: - Igen, tesó?

Hamar kaptam választ.

- Gyere, ülj le mellénk, mesélj egy kicsit, hogy te hogyan érezted magadat a forgatáson - invitált meg. Én pedig szófogadóan beültem közéjük, valamint köszöntem a srácoknak.

- Hát, én nagyon élveztem. Rég voltam már forgatáson, úgyhogy kicsit új élmény volt, mondjuk ehhez azt is hozzá kell tenni, hogy azok nem voltak ilyen menő, gang-es élmények - kezdtem bókolni.

- És hogy tetszik a dal?

- Határozottan az egyik legjobb dal, amit eddig hallottam, nekem bejött, és szerintem a rajongóknak is befog - folytattam.

Aztán a fiúk elkezdtek más témáról beszélni, én ott maradtam, hiszen ha már meghívtak, nem akartam, csak úgy eltűnni. Ki idő elteltével viszont kaptam egy kérdést, pontosabban kaptunk, Dani olvasta fel.

- Valaki kérdezi. Matyi, Zoé együtt vagytok, vagy csak jó színészek lennétek?

- Nem, csak barátok vagyunk - feleltük szinte egyszerre.

- Gyanús - reagált Dani, majd felolvasott egy újabb kérdést.

Hamar véget ért a live, és hamar az egekbe repült az új dal like-olása, és nézetsége. Már este, pontosabban éjjel, mikor lefeküdtünk, akkor több mint háromszázezer megtekintés volt rajta, és akkor még csak pár órája volt kint.

Ő csak egy barát (Meklod ff.)Where stories live. Discover now