Hava o kadar soğuktu ki esen rüzgarın sertliğini ormandaki her canlı iliklerine kadar hissediyordu.Ama bu soğuk en çok Weaks adlı kurt kabilesini rahatsız ediyordu.Weaks zayıf kurtlardan oluşan bir sürüydü.Bu sürünün kurtları genelde fiziksel olarak zayıf yada eski sürülerinden atılmış dışlanmış kurtların oluştuğu bir sürüydü.Normal kurt sürüleri soğuktan ya da açlıktan ölecek kadar zayıfti ve güçsüz değildi.Weaks hem üşüyor hem açlık çekiyordu.Weaks sürüsünün kurtları genelde büyük avlar için uğraşmıyor, fare, tavşan ve tilki gibi basit avlar kovaliyordu.Bunun sebebi Weaks sürüsündeki kurtlar bir geyik ile dövüşücek güçte değildi.Eğer geyik gibi büyük bir hayvana saldıracak olursa sürünün üyelerinin ölümü an meselesi olurdu.
Weaks üyeleri aç bir şekilde avlanmaya çıktı.
Weaks lideri olan Redneksi kaygılıydı.Bunun sebebi bu günün fazla soğuk olmasıydı.Redneksi sürünün en kısa kurduydu.
Cüce olmasına rağmen aralarında en zeki olanıydı o.
Redneksi Weaks sürüsüne işaret verdi ve doğuya doğru yol aldılar.Redneksi ilk defa büyük bir işe kalkışmayı düşündü.Amacı çobanın koyun sürüsüne saldırmaktı.
Hiçbir kurt sürüsü şuana kadar zararsız bir şekilde koyun avlayamıyordu.Redneksi zeki bir kurttu.Bu işin üstesinden gelebilecek miydi acaba.Redneksi koyun sürüsüne doğru yaklaştı Weaks sürüsü ile.Çoban uyuyordu,fakat sürüde dev bir kangal köpeği bulunuyordu.Normal şartlarda bir kurt kangal köpeği ile çok rahat baş edip öldürebilecek güçteydi,fakat Weaks'ın kurtları çok zayıf ve güçsüz olduğundan bir kangal karşısında pek şansları yoktu.Onu sürücü alt etmeleri gerekiyordu.Redneksi düşündü taşındı ve bir plan yaptı. Planı şuydu sürüde güzel olan bir dişi kurt seçip kangalı tavlamaktı.Redneksi sürüde güzel olduğunu düşündüğü bir dişi kurdu kangalın yanına yolladı.Yolladığı dişi kurt kangalı büyülemişti, kangal köpeği ilk defa dişi bir kurt görüyordu. gördüğü hiçbir köpeğe benzemiyor,uzun kulağı beyaz kürkü ve siyah burnu kangalı adeta büyülüyordu. Dişi kurt kangal köpeğini oynamak için ağaçlık ormana çağırdı.
Kangal bu teklifi seve seve kabul etti.
Kangalla birlikte ormana yürüdüler.Dişi kurt ve zavallı kangal ıssız bir yerde kalmışlardı.Tam o sırada Weaks üyeleri kangala saldırdılar. Zavallı kangal acı içinde parçalanarak ölmüştü. Weaks'ın kurtları koyun sürüne doğru yaklaştı,ve saldırdılar. Çoban bunu fark etti kangalı Toraman'a seslendi
"Toraman oğlum gel" dedi ve ıslık çaldı.
Ama ne yazık ki toraman acı içinde ölmüştü.
Çoban çaresizce koyunlarının tek tek kurtların midesine indirilişini izledi. Weaks Redneksi sayesinde açlıktan kurtulmakla kalmadı kuzu eti gibi bir ziyafet elde ettiler.
Ama bu sadece bir başlangıçtı.
Uzaktan bir tilki Weaks sürüsüne baktı.Redneksi tilkiyi fark etti ve korku ile tilkiyi izledi.Korkma sebebi ufacık bir tilki değildi, tilkinin diğer kurtlarla et karşılığı Weaks'ın koyun sürüsüne karşı zafer kazandığını söyleyebilirdi. Diğer kurtların ne işine yarayacak diye düşünebilirsiniz fakat zaferi nasıl kazandıkları ciddi anlamda önemli bir bilgiydi.
İlk defa koyun sürüsüne karşı zafer elde edebilen kurt sürüsü Weaks diğer kurtların çok ilgisini çekicekti.Devamı gelicek...