9. Fejezet
- Szólj, ha bármire szükséged van – mondja Niall. Olyan rendes fiú, kíváncsi vagyok, miért lóg olyan sokat Harryvel?
- Segítenél megkeresni Tristant? – kérdezem, mire elkezd nevetni.
Felemeli kezét a levegőbe, és a másik szobába mutat. Eláll a lélegzetem, ahogy megpillantom őt. Tristan, egy másik sráccal és lánnyal, táncolnak az asztalon a nappaliban. Egy részeg lány felmászik és csatlakozik hozzájuk, Tristan kezei megmarkolják a csípőjét. Arra számítok, hogy ellöki Tristan kezeit, de csak mosolyog, és Tristan hozzádörgöli magát a lányhoz. Ó.
- Louis, csak táncolnak – mosolyog Niall, és elneveti magát nyugtalan arckifejezésemen. Ők nem csak táncolnak, egymáshoz dörgölőznek és tapogatják egymást.
- Ja... tudom – mondom, akármennyire szokatlan is nekem. Natalie és én nem táncoltunk még így ezelőtt, pedig már két éve együtt vagyunk. Natalie! Mikor előhúzom a telefonomat, három üzenetem van tőle.
*Ott vagy, Louis?*
*Hahó? Jól vagy?*
*Louis? Felhívjam anyukádat? Kezdek aggódni*
Tárcsázom őt, amilyen gyorsan csak tudom, imádkozom, hogy még nem hívta fel anyát. Nem veszi fel, így írok neki SMS-t, biztosítva arról, hogy jól vagyok, és megkérem, ne hívja fel anyát. Ki fog akadni, ha rájön, hogy egy buliban vagyok egy diákszövetségi házban az első fősulis hétvégémen.
- Sziaaaa... Louis! – Tristan alig érthetően ejti ki a nevemet, ahogy besétál a konyhába. Karját átveti a vállamon, miközben kissé ide-oda dülöngél.
-Jól szórakozol ezen a bulin? – vigyorog. Nyilvánvaló, hogy túlságosan is részeg. – Azt hiszem, szükségem van... a szoba elkezd fogni... úgy értem, forogni – nevet, és testével előre dől.
- Rosszul lesz – mondom Niallnek, és karjait a vállunkra tesszük.
Gyakorlatilag felhúzzuk őt a lépcsőn, majd Niall kinyit egy ajtót, egy fürdőszoba. Persze amikor szükségem volt egyre, nem találtam. Leültetjük Tristant a padlóra, a WC elé, és egyből elkezd hányni. Elnézek és befogom az orromat, próbálom nem elhányni magamat. Több hányás után, mint amit kezelni tudok, abbahagyja, és elveszi a törülközőt Niall kezéből. Segítünk Tristannak elsétálni a szobába, végig a folyosón, és lefektetjük őt az ágyra. Pánikolok, ahogy Niall elkezd felkelni mellőlem. Nem hagyhatom őt itt kiütve egy random ágyon.
- Itt maradhatsz vele – mondja Niall, mintha olvasna a fejemben.
- Köszönöm – mondom neki, mire elmosolyodik és elhagyja a szobát.
Átvizsgálom a környéket, majd észreveszem, hogy egy könyves polc befedi az egyik falat. Elsétálok a könyvekhez és végigböngészem a címeket, mély benyomást tett rám ennek a gyűjteménynek a tulajdonosa, sok klasszikus van itt, beleértve az összes kedvencemet. Megfogom az Üvöltő szeleket, és kihúzom a polcról. Rossz állapotban van, az oldalakon látszik, mennyiszer olvasták már.
- Mi a francért vagy a szobámban? – dörmögi egy mérges hang. Felismerem az akcentusról most már. Harry.
ESTÁS LEYENDO
After /L.S/ !Fordítás!
FanficLouis Tomlinson egy 18 éves egyetemista, egyszerű élettel, kiváló jegyekkel és egy kedves barátnővel. Mindig minden lépését megtervezi előre, amíg nem találkozik egy Harry nevű bunkó sráccal, akinek túl sok tetoválása és piercingje van. !Az After(Mi...