Átjössz?

41 3 1
                                    

Haza érve ittam egy kávét és adtam Masninak enni.A kanapéra ültem le és a telefonomon indítottam egy nyugisabb lejátszási listát.Fél óra elteltével Giorgio hívott.Persze, hogy a tőlem 3 méterre lévő pulton volt ami nem baj csak már olyan jól elhelyezkedtem de elmentem a pultig és felvettem.
-Szia Lili!Lenne kedved átjönni?Régen láttuk egymást.Nevetett egyet a mondat a végén.

-Persze, hogy van.Ugrottam fel a kanapéról és a cipőmért indultam.-15 perc és ott vagyok.Letettem a telefont és indultam is.Hamar oda értem.

Felmentem Giorgio lakásába, az ajtón beérve Kalács fogadott aki egyből a lábamhoz.

-Szia!Jött az ajtóhoz Giorgio aki egyből megcsókolt.

-Szia!Csókoltam vissza majd a cipőmet levettem.-Na és mit csinálunk?Ültem le a kanapéra és hátradőltem.

-Nézünk egy filmet eszünk egy popcornt vagy elmegyünk és eszünk valamit?Hajtotta a fejét a vállamra.

-A film jó lesz de mit nézünk?

-Hmmm mondjuk a Grease?

-Jó lesz!

Bekuckóztunk és kezdődhetett is a film én közben elaludtam mert hát ugye én se 10-kor keltem úgyhogy Giorgio hagyott is aludni. 20:37-kor keltem fel.

-Megyünk ma még valahova?Néztem fel Giorgiora az öléből.

-Nem, nem megyünk sehova.

-És hogy hogy?

Na ez a rész rövid lett de amint ezt kiraktam jön az utolsó rész.

Erre még nem is gondoltam...(BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now