Most jön a jelen

94 5 0
                                    

-Azért mert ez az utolsó csókunk ebben a könyvben.Fejezetebe Giorgio az előbb írottakat.

-Okos vagy.Akkor azért mert ez az utolsó csókunk ebben a könyvben?Néztem fel a könyvemből.

-Igen azért. Csókolt meg.

-Egészen fura belegondolni, hogy a kapcsolatunkról írtam egy könyvet.Zártam be a kéziratokat.

-Egészen furcsa de várnak a többiek.Húzott fel a székemből.

-Igaz mennünk kéne.

Kinyitottam az ajtót és kimentünk a többiekhez.Barni, Julcsi, Zsombor, Kitti, Bálint, Agata, Peti, Ati, Bogi és Paolo.Zsombor és Kitti összejöttek Paolo és Bogi kapcsolata pedig megoldódott.A többiek csak mosolyogtak tudtam, hogy valaki valamire készül.

-Jajj Istenem valaki megkéri valakinek a kezét vagy mit mosolyogtok?Kérdeztem.

-Végülis amennyire szeretitek egymást Gyuri simán megkérhetné a kezed de nem most nem ez fog történni.Mondta Barni majd Gio-ra nézett aki a zsebébe nyúlt.

-Csak hát tudod Lilikém szerintem elég neked nézni ahogy Kitti meg Zsombor szerelmeskedik úgyhogy lenne kedved hozzám költözni?

-Hát persze!Ugrottam a nyakába és megcsókoltam.

-Na ennek örülök de a szülinapod nem lesz megünnepelve magától.Állt fel Barni majd a kezembe nyomott egy csomagot.

A következő napokban Giorgio-hoz költöztem és csak azon gondolkodok, hogy szeretve lenni a legjobb érzés.

Na hellóbelló mindenkinek ide is elérkeztünk az utolsó rész. Minden olvasómnak köszönöm, hogy olvasták a könyvet és mindenkinek szép napot/ estét.

Erre még nem is gondoltam...(BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now