3.16 Sadakatin Karanlık Yönü✵

193 23 44
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 10.04.2022 (00:13)

Bölüm Şarkısı: Sterania - Petalele

İyi Okumalar!

Naymahaen-Derhen

Venira

"Hadi, seni budala Kaveh! Yap şu büyüyü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hadi, seni budala Kaveh! Yap şu büyüyü." dedim dişlerimi sıkarak. Arkamdaysa Kül'ün Oğlu kıkırdıyordu.

Kül'ün Oğlu "Eski dostlarını görmek için ne kadar sabırsızsın, Venira."

"Eski dostmuş. Her şey o kadar geride kaldı ki, geçmişi düşününce başkasının hayatı aklıma gelirmiş gibi oluyor."

"Kimse  kendi geçmişinden kaçamaz, kızım. Bunu çok iyi biliyorken böyle  yalanların dudaklarından dökülüyor olmasını sana yakıştıramadım." dedi.  Derin bir nefes alıp Bartan'a baktım. Buz mavisi gözleri sakindi. Ne  benden yanaydı ne de Kül'ün Oğlu'ndan yana. Omzunu silkmişti.

Şu  an yatak odasında Kaveh'in yapacağı büyüyü bekliyorduk. İçeride ben,  Bartan, Kül'ün Oğlu ve Fırtına'nın Kızı vardı. Kaveh'in bana  güvenmemesinden dolayı sadece ona ulaşmıştım, gerisi ona kalmıştı.  Beklemek, çok sıkıcıydı. Keşke ben onları çekebilseydim veya başka bir  şey yapsaydım. Büyü konusunda kendime güveniyordum. Kendimi her daim  geliştirmiştim. Geliştirmek zorundaydım. Sevdiğim herkesi korumanın yolu, kendimi tehlikeli bir silaha dönüştürmekti. Çocukluğumdan  beri bana öğretilen buydu. Kaç yaşında olursam olayım aynı düşünceyle  hareket edecektim. Sevdiğim birisini koruyamama düşüncesi beni  çıldırtıyordu. Bartan'ın kurmaca suikast olayında bile içim içimi  yemişti. O an güçlerimi de kontrol edememiştim ve Aigerim'in üstüne  kolayca salmıştım. Aigerim'in zihnine sızıp onun acı çekmesini sağlamak,  bir nebze rahatlatmıştı. Hoş, kadın gerçekte masumdu ama pek  umursadığım bir detay değildi.

Aigerim'in sonu ölüm olacaktı. İdam  kararı verilmişti, yarın gece yapılacaktı. Halka açık olmasını  istememiştim. Bartan'a kalsa halka açık olsundu ama herhangi bir  engelleme çalışması olabileceği için sessizce olmasını söylemiştim. Mavi  Gök insanlarına belli olmazdı. Aigerim'in boynuna tam ilmek geçecekken  kadına ok atıp öldürürlerse olacak kargaşayı düşünemiyordum. En güzeli  sarayda öldürülmesi, ibret olması adına bedeninin kağnı üstünde şehirde  gezdirilmesiydi. Daha tedbirli bir hareketti. Tuhaf olan şey, insanların  Aigerim'in gerçekten böyle bir şeyi yapabileceğine inanmasıydı. Bunun  ana nedeni olarak Mavi Gök'ün yıllardır insanlara kötü bir şekilde  anlatılmasına bağlıyordum. O nedenle Aigerim'in yapmış olabileceğine  inanabilirlerdi. Oysa kötülük insanların kalbinden gelirdi, belli bir  dine veya ülkeye bağlı olmaya gerek yoktu.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin