16. Fejezet
- Merek – válaszol Harry, mielőtt még megkérdezném. Mit kellene csináltatnom vele? Tudom, hogy meg fog tenni bármit, mert egyszerűen ő ilyen.
- Én... hmmm... Azt mondom, hogy...- Hogy mit? – szól közbe türelmetlenül. Majdnem arra kértem, hogy mondjon valami kedveset minden egyes emberhez a csoportban, de elvetem, azonban mulatságos lett volna.
- Vedd le a pólódat, és hagyd úgy az egész játék alatt – mondja Molly helyettem, és én örülök. Nem azért, mert Harry le fogja venni a pólóját, természetesen, hanem mert nem tudtam semmire gondolni, hogy mit csináljon.
- Milyen eredeti – mondja, de áthúzza a pólóját a fején. Szemeim végigpásztázzák hosszú felsőtestét. Ahogy a fekete tintájú tetkói végigfestik meglepően lebarnult bőrét, valahogyan vonzó. A fecskéi alatt van egy pillangó tetoválása a hasán, ami sokkal jobban néz ki, mint kellene egy fiún. Karján több tetoválás van, mint vártam, kicsi, látszólag véletlenszerű tetkók elszórtan a válla és a csípője mentén. Amint realizálom, min gondolkozom, elszakítom tőle a szemem, imádkozva, hogy senki se bámuljon engem. Semmit nem kellene találnom egy fiún, ami „vonzó", heteró vagyok. A játék folytatódik, Molly megcsókolja Tristant és Zaynt, Steph elmondja az első szexuális élményét, és Niall és az új lány is csókolóznak. Hogy kerültem én ennek a szexuálisan túlfűtött, fősulis csapatnak a közepébe?
- Louis, felelsz vagy mersz? – kérdezi Tristan.
- Miért is kérdezed? Mindannyian tudjuk, hogy felelni fog – szakít félbe Harry.
- Merek – mondom, meglepve őket és magamat is.
- Hmm... Louis, azt mondom, igyál egy feles vodkát – mosolyog Tristan.
- Én nem iszom.
- Ez a lényeg.
- Nézd, ha nem akarod megcsinálni – kezd bele Niall, majd átnézek Harryre és Mollyra, akik rajtam nevetnek.
- Rendben, egy feles – mondom, Harry szemei pedig találkoznak az enyémekkel. Egy furcsa arckifejezéssel néz rám.
Másodpercekkel később megfogom a tiszta üveg vodkát. Véletlenül az orromhoz emelem az üveg tetejét, megérezve a visszataszító folyadékot. Égeti az orrlyukamat, ezért megdörzsölöm, próbálva figyelmen kívül hagyni a kuncogásokat mögöttem. Megpróbálok nem gondolni a sok szájra, amik hozzáértek ehhez az üveghez, mielőtt megdöntöm és iszok belőle. A vodka forró, és égeti a nyelvemet, végig le a gyomromig, de sikerül lenyelnem. Borzasztó íze van. A csapat tapsol és nevet egy kicsit, kivéve Harryt. Ha nem ismerném jobban, azt mondanám, mérgesnek vagy csalódottnak tűnik? Ő nagyon furcsa. Érzem a forróságot az arcomban, és az alkohol kis mennyiségét az ereimben, ahogy nőnek minden egyes körrel, amikor innom kell. Be kell vallanom, nagyon nyugodtnak érzem magam, és jól.
- Ugyanúgy merek – nevet Zayn, majd iszik az üvegből, mielőtt a kezembe adná legalább ötödszörre. Nem is nagyon emlékszem a „merek"-re és „felelek"-re, amik körülöttem folytak, az elmúlt pár körben. Ezúttal két nagy kortyot iszok a vodkából, mielőtt valaki kiragadja a kezemből.
- Szerintem eleget ittál – mondja Harry, és átadja az üveget Niallnek, aki iszik belőle. Ki a franc Harry, hogy megmondja nekem, mikor elég? Mindenki más még mindig iszik, szóval én is megtehetem. Visszaveszem az üveget Nialltől, és újra iszok, biztosra véve, hogy adjak egy vigyort Harrynek, mikor az üveg az ajkaimhoz ér.
YOU ARE READING
After /L.S/ !Fordítás!
FanfictionLouis Tomlinson egy 18 éves egyetemista, egyszerű élettel, kiváló jegyekkel és egy kedves barátnővel. Mindig minden lépését megtervezi előre, amíg nem találkozik egy Harry nevű bunkó sráccal, akinek túl sok tetoválása és piercingje van. !Az After(Mi...