17. Fejezet
- Miért kérdezed ezt tőlem? – pillant vissza rám.
- Nem tudom... mert én nem csináltam semmit, csak kedves voltam hozzád, és te mindig goromba vagy. Azt hittem, lehetünk barátok – milyen hülyén hangzik ez? Megfogom az orrnyergem, amíg várok a válaszára.
- Mi? Barátok? – felnevet. – Nem nyilvánvaló, miért nem lehetünk mi barátok?
- Nekem nem.
- Nos, először is, túlságosan feszült vagy, valószínűleg egy tökéletes otthonban nőttél fel, ami úgy néz ki, mint a többi ház, a szüleid valószínűleg mindent megvettek neked, amit akartál, és sosem kellett várnod semmire. Úgy értem, a hülye vasalt pólóiddal, őszintén, ki öltözik így tizennyolc évesen? – mondja, mire elnyílik a szám.
- Te semmit nem tudsz rólam! Az életem nem olyan! Az alkoholista apám elhagyott minket, amikor tíz éves voltam, és anyám kidolgozta a belét, hogy főiskolára mehessek. Amint tizenhat lettem, elkezdtem dolgozni, hogy segítsek anyának a számlákban, és történetesen szeretem a ruháimat, sajnálom, ha nem öltözök úgy, mint egy tróger, mint a körülötted lévő srácok! Valaki, aki keményen próbál kitűnni és másnak lenni, de te előítéletes vagy – kiabálom, mire ő ökölbe szorítja a kezét. Érzem, hogy a könnyek szúrják a szememet, és elfordulok, hogy letöröljem őket, mielőtt Harry észreveszi.
- Tudod mit? Nem akarom, hogy barátok legyünk – mondom neki, és megfogom az ajtókilincset. A vodka bátorrá tett, és most kiabálok Harryvel.
- Hova mész? – kérdezi. Annyira kiszámíthatatlan és szeszélyes.
- A buszmegállóba, hogy vissza tudjak menni a szobámba, és soha nem jövök vissza ide még egyszer. Végeztem azzal, hogy megpróbálok összebarátkozni valakivel közületek.
- Túl késő van, hogy egyedül buszozz.
- Komolyan ne próbálj meg úgy viselkedni, mintha érdekelne, ha valami történne velem – felnevetek. Nem tudok lépést tartani vele.
- Nem azt mondom, hogy igen... Csak azt, hogy ez egy rossz ötlet.
- Nos, Harry, nincs más lehetőségem, mindenki más részeg, magamat is beleértve – mondom, miközben érzem, ahogy a könnyeim kicsordulnak. Megalázó, hogy az összes ember közül Harry lát sírni újra.
- Mindig sírsz a bulikon? – kérdezi egy kis mosollyal.
- Nyilvánvalóan, mivel ezek az egyedüli bulik, amiken valaha voltam – elérem az ajtót, majd kinyitom.
- Louis – mondja olyan csendesen, hogy alig hallom meg. Arca kifürkészhetetlen. A szoba megint elkezd forogni, és megragadom az ajtaja melletti komódot.
- Jól vagy? – bólintok, bár érzem, hogy ismét émelygek. – Miért nem ülsz le pár percre, aztán elmehetsz a buszmegállóhoz – újra bólintok. Kisétálok, majd még egyszer a nevemen szólít.
– Leülhetsz itt... azt hiszem – mondja, majd kienged egy mély sóhajt.- Azt hittem, senkinek nem szabad a szobádban lennie – jegyzem meg, és leülök a padlóra.
- Nem fog még egyszer előfordulni – förmed rám. Szóval visszatért önmagához. Elkezdek csuklani, mire egy kis mosoly játszik az ajkain.
- Ha elhányod magad a szobámban... – figyelmeztet.
- Szerintem csak szükségem van egy kis vízre – mondom, és megmozdulok, hogy felálljak.
- Itt van – feleli, és a kezembe adja a piros poharát. Megforgatom a szemem, majd eltolom.
- Azt mondtam, víz, nem sör.
- Ez víz, én nem iszom – nyögök egy zihálás és egy nevetés között. Kizárt, hogy Harry nem iszik. Nem emlékszem, hogy ivott volna az üveg vodkából, de mégis.
- Meglepődtél? – kérdezi, mire bólintok.
- Ugye nem fogsz itt ülni és vigyázni rám? – csak nagyon egyedül akarok lenni ebben az ittas állapotomban. Kezd bűntudatom lenni, amiért kiabáltam Harryvel.
- A legrosszabbat hozod ki belőlem – mondom hangosan, nem szándékosan.
- Ez erős – feleli komoly hangján. – És igen, itt fogok ülni és vigyázni rád. Életedben először vagy részeg, és van egy szokásod, hogy a dolgaimhoz nyúlsz, amikor nem vagyok a közelben – mondja, majd leül az ágyára.
Megfogom a pohárnyi vizet, és kortyolok belőle, egy csipetnyi mentát érzek a peremén, nem tehetek róla, de elképzelem, milyen íze lehet Harry ajkainak. Istenem, soha nem iszom újra, emlékeztetem magam, ahogy visszaülök a padlóra.
VOCÊ ESTÁ LENDO
After /L.S/ !Fordítás!
FanficLouis Tomlinson egy 18 éves egyetemista, egyszerű élettel, kiváló jegyekkel és egy kedves barátnővel. Mindig minden lépését megtervezi előre, amíg nem találkozik egy Harry nevű bunkó sráccal, akinek túl sok tetoválása és piercingje van. !Az After(Mi...